- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
14 ραντεβού για θέατρο και χορό που δεν χάνουμε
Έρχονται στη Στέγη: Τζον Μάλκοβιτς, Τιμοφέι Κουλιάμπιν, Σουζάνε Κένεντι, Μαρίνα Οτέρο, Ευριπίδης Λασκαρίδης, Πατρίσια Απέργη, Αλεξάνδρα Μπαχτσετζή, Lukasz Twarkowski, Βασίλης Μπισμπίκης, Γιάννης Νιάρρος
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση: οι μεγάλες πρεμιέρες και τα φεστιβάλ που περιμένουμε το 2022-23 με ενδιαφέρον
Σπιρτόκουτο The Musical (11/11–30/12)
Ένα μικροαστικό διαμέρισμα που στενάζει, ένα κλιματιστικό που δεν δουλεύει, άνθρωποι που «ουρλιάζουν» ο καθένας στον δικό του σκοπό. Η θρυλική ταινία του Γιάννη Οικονομίδη γίνεται μιούζικαλ από τον Γιάννη Νιάρρο.
Οι 7 θάνατοι της Αντώνας (11/11-4/12)
Πόσες φορές μπορεί να πεθάνει και να αναστηθεί μια θηλυκότητα, ένα σώμα, μια χώρα; Το video art πρότζεκτ της ομάδας bijoux de kant με την Μπέττυ Βακαλίδου, πρωτοστάτρια των διεκδικήσεων της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, σε ένα αποκαλυπτικό ρεσιτάλ νεκραναστάσεων.
I am {VR} (9-31/12)
Μια εμβυθιστική περφόρμανς-ψυχεδελικό ταξίδι και, μαζί, παιχνίδι αυτογνωσίας σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας που μας καλεί να ανοίξουμε πόρτες στο άγνωστο. Από τη σημαντική Γερμανίδα σκηνοθέτρια Susanne Kennedy και τους multimedia καλλιτέχνες Markus Selg και Rodrik Biersteker.
2020: Obscene (12-18/12)
Καρέ από το Blowup του Αντονιόνι ή στούντιο όπου γυρίζονται τσόντες; Η χορογράφος Αλεξάνδρα Μπαχτσετζή υπογράφει μια περφόρμανς-μανιφέστο για την ακρότητα των σωμάτων και των βλεμμάτων, που σχολιάζει τον lifestyle σαδομαζοχιστικό φετιχισμό του ερωτισμού.
Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι (9-12/2/2023)
Παγκόσμια πρεμιέρα με τον Αμερικανό διάσημο ηθοποιό John Malkovich σε ένα από τα πιο μυστηριώδη κείμενα του σύγχρονου ρεπερτορίου. Το έργο του Μπερνάρ-Μαρί Κολτές (1986) παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία του Τιμοφέι Κουλιάμπιν.
Elenit (16-19/2/2023)
Μια πανύψηλη κυρία με ιδιαίτερη κώμη και μύτη σηκώνει το τηλέφωνο, τραγουδάει μόνη της και συναναστρέφεται άλλα παράξενα όντα. Μια συνάντηση με τον Ευριπίδη Λασκαρίδη λίγο πριν το αστείο και αλλόκοτα μαγικό έργο του περιοδεύσει για τέταρτη χρονιά στην Ευρώπη.
ODD – Onassis Dance Days (2-5/3/2023)ε
Το καθιερωμένο φεστιβάλ χορού της Στέγης, που αγκαλιάζει το παράδοξο και καταργεί τα σύνορα γίνεται δέκα ετών. Συνεχίζει να υποστηρίζει νέα πρωτότυπα έργα από καλλιτέχνες οι οποίοι απαντούν λοξά στο ερώτημα «τι είναι χορός;».
Fuck me / Love Me* (2-5/3/2023)
«Γάμα με / Αγάπα με». Με αυτές τις συστάσεις κάνει την πρώτη εμφάνισή της στην Ελλάδα η ανερχόμενη χορογράφος Marina Otero από την Αργεντινή, «ερωτικοποιώντας» τη βιογραφία της σε ένα δίπτυχο χορού που παρουσιάζει στο Onassis Dance Days.
Έγκλημα & Τιμωρία (18/3-9/4/2023)
Ο Βασίλης Μπισμπίκης, για πρώτη φορά στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης, κάνει μια ελεύθερη μεταγραφή του εμβληματικού μυθιστορήματος του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι μεταφέροντάς το στην Αθήνα του 2023. Με τον ίδιο στον ρόλο του ανακριτή Πορφύρη, τον Θοδωρή Σκυφτούλη ως Ρασκόλνικοβ και τον Τσέζαρις Γκραουζίνις ως Μαρμελάντοφ.
Future Now (23/3-2/4/2023)
Νέα πρωτότυπα έργα που προκρίνονται μέσα από ένα ετήσιο ανοιχτό κάλεσμα κάνουν πρεμιέρα στη σκηνή, στο ψηφιακό Onassis Channel και στο εξωτερικό. Από νέους δημιουργούς που φτιάχνουν νέους κόσμους.
Europe Beyond Access Festival (27-29/4/2023)
Ένα φεστιβάλ χορού, με παραστάσεις και συλλογικά έργα για τον συμπεριληπτικό χορό από χορογράφους και χορευτές με αναπηρία από την Ελλάδα και το εξωτερικό, εργαστήρια ανταλλαγής γνώσεων, αλλά και συζητήσεις.
Το σπίτι (10-28/5/2023)
Ο Δημήτρης Καραντζάς επιστρέφει στη Στέγη με μια παραβολή για την πραγματικότητα που, ό,τι κι αν κάνεις, αργά ή γρήγορα, θα έρθει να σε βρει. Ένα νέο έργο, εμπνευσμένο από το ομώνυμο διήγημα του Julio Cortázar, την «Παρέλαση» της Λούλας Αναγνωστάκη και αρχιτεκτονικές έρευνες για την πρόσληψη του ανοίκειου.
Ο οίκος της ταραχής (Μάιος 2023)
Η χορογράφος Πατρίσια Απέργη δημιουργεί ένα εκρηκτικό πάρτι-ύμνος στον άνθρωπο, στη διαφορετικότητα, στην ελευθερία και στον αυτοπροσδιορισμό. Εμπνευσμένο από τους χορούς του δρόμου που αναπτύχθηκαν ως χειρονομίες κοινωνικοπολιτικής αντίδρασης απέναντι σε περιστατικά βίας.
Rohtko (25-28/5/2023)
Ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα απάτης στην ιστορία της σύγχρονης τέχνης δίνουν το έναυσμα στον κορυφαίο Πολωνό σκηνοθέτη Lukasz Twarkowski να στήσει ένα θέαμα στα όρια θεάτρου, σινεμά και videoart. Ευκαιρία να γνωρίσουμε τη ματιά του.
ℹ Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, Συγγρού 107, 2111981784, onassis.org
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.