Θεατρο - Οπερα

Δείτε το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Έπειτα από 28 χρόνια το φεστιβάλ αλλάζει οπτική ταυτότητα αγκαλιάζοντας την ελληνική του ρίζα και τη διεθνή του φύση

Δημήτρης Παπαδόπουλος
Δημήτρης Παπαδόπουλος
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου από τον Δημήτρη Παπάζογλου και το δημιουργικό γραφείο DpS / Athens και η νέα εποχή μετά την πανδημία

Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, που για όλους όσοι αγαπάνε την τέχνη σε κάθε της μορφή, από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό μέχρι τα εικαστικά, τη φωτογραφία και τα νέα μέσα είναι απλώς το Φεστιβάλ, παρουσίασε χθες τη νέα του εταιρική ταυτότητα και γύρισε μια νέα σελίδα στην οπτική του επικοινωνία. Στιβαρό, δωρικό, σύγχρονο, άμεσα αναγνωρίσιμο και με διαχρονική ματιά, το νέο λογότυπο κλείνει μέσα στη φόρμα του την ιστορία του Φεστιβάλ, που μετρά πια 66 χρόνια, τη ματιά στο μέλλον και την εξωστρέφεια που επιζητούν όλοι οι συμμετέχοντες: από την καλλιτεχνική διευθύντρια, Κατερίνα Ευαγγελάτου, η οποία προετοιμάζει το πρόγραμμα για τούτη την περίοδο και θα το παρουσιάσει στις 10 Μαΐου, τους καλλιτέχνες από όλον τον κόσμο που προετοιμάζουν το έργο τους για φέτος και εμάς, το κοινό, που αδημονούμε να βρεθούμε σ’ αυτές τις θέσεις, να παρακολουθήσουμε, να συμμετέχουμε, να ζήσουμε.

το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Η νέα ταυτότητα προέκυψε έπειτα από ανοιχτή πρόσκληση ενδιαφέροντος, στην οποία ανταποκρίθηκαν δεκάδες γραφεία για να υιοθετηθεί η πρόταση του Δημήτρη Παπάζογλου και του δημιουργικού του γραφείου DpS / Athens. Ο ίδιος αναφέρει: «Το Φεστιβάλ Αθηνών  Επιδαύρου είναι το κορυφαίο ελληνικό φεστιβάλ, έμβλημά του είναι η ισχυρή παράδοση, αποτελεί όμως ταυτόχρονα φεστιβάλ σύγχρονο και διεθνές. Εξελίσσεται, πειραματίζεται, διευρύνει τους ορίζοντές του. Το Athens Epidaurus Festival κινείται στον χρόνο διατηρώντας, παράλληλα, την ισχυρή σύνδεσή του με τον πυρήνα του, τον τόπο και τη μακροχρόνια παράδοσή του».

το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Τη Δευτέρα, 19 Απριλίου, στις 12:00, τα social media του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου και το website του άλλαξαν εικόνα. Μέσα από αυτά τα κανάλια παρακολουθήσαμε και το βίντεο της παρουσίασης. Η Επίδαυρος από ψηλά. Το Ηρώδειο. Οι χώροι της Πειραιώς 260. Το μικρό θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου. Ένα βίντεο (που δημιούργησε η Odd Bleat) υποβλητικό και συγκινητικό: οι χώροι του Φεστιβάλ, τα καλοκαίρια μας, γεμίζουν κόσμο και το νέο λογότυπο είναι στην παρέα μας, δίπλα μας κι απέναντί μας. Στα θεάματα, στα διαλείμματα, στον δρόμο και μετά.

A New Era • Νέα εταιρική ταυτότητα | New Brand Identity

Πώς θα είναι το φετινό καλοκαίρι; Το άνοιγμα της εστίασης, των σχολείων, του τουρισμού υπολογίζεται για τη 10η Μαΐου. Για τον πολιτισμό, οι πληροφορίες είναι λιγοστές. Ο ενθουσιασμός μεγάλος και η δουλειά πολλή. Η Κατερίνα Ευαγγελάτου, έπειτα από τη περσινή, δύσκολη πρώτη περίοδο με τα μέτρα, τις ακυρώσεις και τις αναβολές λόγω Covid και τον δημιουργικό χειμώνα με το πρόγραμμα Open Plan, την πλατφόρμα δράσεων που κράτησαν ενεργούς τους θεατές, παρουσίασε τη Δευτέρα το νέο λογότυπο αλλά και την υπόσχεση, μέσω αυτού, για μια νέα εποχή. Όπως σημειώνει και η ίδια: «Είμαστε ένα φεστιβάλ ελληνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές. Απευθυνόμαστε στο εγχώριο κοινό αλλά και στους χιλιάδες διεθνείς επισκέπτες της Ελλάδας, γι’ αυτό και συστηνόμαστε με το διεθνές μας όνομα: Athens Epidaurus Festival. Με το βλέμμα στραμμένο προς τα έξω, παρουσιάζουμε διεθνείς καλλιτέχνες και το έργο τους, σχεδιάζουμε καινοτόμες ερευνητικές δράσεις που απευθύνονται σε ειδικούς αλλά και το ευρύτερο κοινό, ενώ ταυτόχρονα επενδύουμε στο εγχώριο καλλιτεχνικό δυναμικό στους τομείς του Θεάτρου, της Μουσικής, του Χορού, των Εικαστικών, της Περφόρμανς και των Εκδόσεων, με σκοπό όχι μόνο να παρουσιάσουμε τα έργα ελλήνων καλλιτεχνών αλλά και να τα εξαγάγουμε. Εκτός από τις μεγάλες μετακλήσεις, τις οποίες είχε συνηθίσει το κοινό στο πρόγραμμά μας, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στις διεθνείς συμπαραγωγές που μας τοποθετούν στον παγκόσμιο καλλιτεχνικό χάρτη, πλάι σε αντίστοιχους οργανισμούς και Φεστιβάλ του εξωτερικού. Το οπτικό σύστημα που δημιουργήθηκε αποτελεί μία σταθερή, αναγνωρίσιμη εικόνα που συνομιλεί με ευελιξία με την ολοένα εξελισσόμενη ταυτότητά μας. Ένα σύστημα επικοινωνίας που στόχο έχει να συνοδεύσει αποτελεσματικά το όραμα και την ευχή μας για ένα Φεστιβάλ χωρίς περιορισμούς στον χώρο και τον χρόνο».

το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Η ανακοίνωση του καλλιτεχνικού προγράμματος Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2021 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 10 Μαΐου.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημήτρης Φιλιππίδης: Συνέντευξη με τον νέο ηθοποιό
Δημήτρης Φιλιππίδης: «Το χιούμορ είναι το πιο αποτελεσματικό κοινωνικό εργαλείο. Μιλάω και προσωπικά»

Μιλήσαμε για όλα: τη νέα παράσταση «Ήρωες», το θέατρο, τα όρια της σάτιρας, τη σύγκριση με τον πατέρα του και πώς αντιμετωπίζει την κατάσταση σήμερα

Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή
Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή

Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.