Ρόμπερτ Γουίλσον: Ο Αμερικανός καλλιτέχνης που σκηνοθετεί, σχεδιάζει και πρωταγωνιστεί στο έργο του Σάμιουελ Μπέκετ Krapp Last Tape μιλάει στην ATHENS VOICE
Ο Αμερικανός καλλιτέχνης Ρόμπερτ Γουίλσον σκηνοθετεί, σχεδιάζει αλλά και πρωταγωνιστεί στο έργο του Σάμιουελ Μπέκετ “Krapp’s Last Tape”, στην πρώτη του εμφάνιση ως ηθοποιός μετά την παράσταση “Hamlet: A Monologue”, που παρουσιάστηκε τελευταία φορά το 2000. Ο πολύπλευρος και πολυπράγμων καλλιτέχνης συνοψίζει το καλλιτεχνικό του στίγμα: «Στη δουλειά μου δεν με ενδιαφέρει το κολάζ, αλλά η αρχιτεκτονική των πραγμάτων. Δεν υπάρχει ούτε μία ιστορία στις παραστάσεις μου που απλώς να αιωρείται. Τα πάντα είναι δομημένα μέσα σε ένα πλαίσιο φόρμας». Αυτός ο διάσημος, στιλιζαρισμένος φορμαλισμός του Robert Wilson, τον οποίο πάντα εμβολίζει μία αναίδεια χιούμορ, εκφράζεται μέσα από τις τόσο wilsonian απαντήσεις του.
Απουσία: O βοηθός μου.
Ατάκα: Όλος ο Χάινερ Μίλερ.
Απολαμβάνω: Τις γάτες Main Κoon.
Αποτυχία: Μαθηματικός λογισμός.
Γεννήθηκα: Στο Τέξας.
Γέλιο: Δουλειά.
Ελλάδα: Ειρήνη Παππά.
Ελπίδα: Δουλειά.
Έγνοια: Υπέρβαρες αποσκευές.
Ζηλεύω: Τη Μισέλ Ομπάμα.
Θάνατος: Απουσία κλιματιστικού.
Krapp’s Last Tape: Μπέκετ.
Λάθη: Ζωή.
Μοναξιά: Δουλειά.
Ματαιοδοξία: Εξώφυλλο βιβλίου.
Νύχτα: Ελευθερία.
Νέα Υόρκη: Σπίτι.
Ομπάμα: Ένα θαύμα.
Παιδική ηλικία: Ένα μοναχικό δωμάτιο.
Πίστη: Στη δουλειά μου.
Παρένθεση: Ο κόσμος.
Σιωπή: Τζον Κέιτζ.
Συνήθεια: Ύπνος.
Σημείο μηδέν: Όταν τελειώνεις μία δουλειά.
Τελειότητα: Αδύνατη.
Ύφεση: Σύγχυση.
Φόβος: Ύψη.
Φιλοδοξία: Το σκυλάκι μου.
Χρήματα: Τέχνη.
Ψέμα: Πολιτική.
Ωρα να…: Επαναθεωρήσουμε.
Ρόμπερτ Γουίλσον «Krapp’s Last Tape» του Σάμιουελ Μπέκετ, «Θέατρον» - Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», Πειραιώς 254, Ταύρος, 212 2540.315. Κρατήσεις: 212 2540.315, www.theatron254.gr, Public (Συντάγματος 210 3246.210, Πειραιά 210 4126. 400 ). Παραστάσεις : 8/5 σ τι ς 21.30, 9/5 στις 18.30 & 21.30.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΡΟΜΠΕΡΤ ΓΟΥΙΛΣΟΝ ΣΤΗΝ ATHENS VOICE
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αγαπημένη ηθοποιός σκηνοθετεί ένα ελληνικό μιούζικαλ και εξερευνά την πολυπλοκότητα του έρωτα.
Μιλήσαμε με την πρωταγωνίστρια της παράστασης «Είσαι μουσική» στο Nous-Creative Space
Με την παράσταση αυτή ολοκληρώνεται η τριλογία «Μια Σπουδή Πάνω στην Γυναικότητα» της Χριστίνας Κυριαζίδη
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Όλος ο χρόνος του κόσμου» στο Θέατρο Τέχνης μιλάει για τον ρόλο της
Υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική, απτική ξενάγηση και ακουστική περιγραφή για ίση πρόσβαση στον πολιτισμό
Μιλήσαμε με τους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τα παιδιά του Οιδίποδα, στην ομώνυμη παράσταση του Ρόμπερτ Άικ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.