- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Μάντεψε… η Τζόις Ευείδη έγινε νοσοκόμα
Στο καινούργιο έργο των Ρέππα –Παπαθανασίου που παίζεται στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Το αστυνομικό θρίλερ του Ρομπέρ Τομά «Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε» ανέβηκε στις αρχές της δεκαετίας του ‘60 στο Παρίσι με τεράστια επιτυχία. Οι Ρέππας-Παπαθανασίου διασκευάζουν το έργο που παίζεται στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη.
H Τζόις Ευείδη πρωταγωνιστεί στην παράσταση και μιλάει στην A.V.
Ποια είναι τα ατού του έργου και ποια τα ατού της παράστασης των Ρέππα –Παπαθανασίου;
Ο Μιχάλης και ο Θανάσης έχουν ένα θείο δώρο, παίρνουν κάτι με πολύ ενδιαφέρον, το εκτινάσσουν στο δικό τους σύμπαν και δημιουργούν ορδές φανατικών. Στην περίπτωση μας πήραν το έργο του Τομά, έκαναν επεμβάσεις μεγάλης ακρίβειας, πιστότητας και ποιότητας και γέννησαν το «Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε» που παίζεται στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη. Το μεγάλο ατού του έργου είναι οι απανωτές ανατροπές και το μη προβλέψιμο φινάλε – οι δύο τους του πρόσθεσαν αιχμηρό χιούμορ, τσαχπινιά και αυτοκατάλυση.
Οι τρεις πιο αστείοι λόγοι για να δει κανείς την παράσταση;
1. Ο τρόπος θανάτου του κάθε ήρωα.
2. Η μουσική επένδυση με κομμάτια του Μπέρναρντ Χέρμαν που έπαιζε τον πρώτο ρόλο στις ταινίες του Χίτσκοκ.
3. Το συγκλονιστικό φινάλε.
Συνεργάζεσαι χρόνια με τους Ρέππα –Παπαθανασίου. Μέλι έχουν;
Βασιλικό πολτό.
Πήγαινες στο ίδιο σχολείο με την Κάτια Δανδουλάκη. Βλέπεις κάποια κοινά στοιχεία στην αντίληψή σας για τα πράγματα;
Φυσικά. Είμαστε το ίδιο nerds όσο αφορά την δουλειά.
Η κρίση κάνει κακό στο θέατρο ή καλό;
Απ' ό,τι φάνηκε μάλλον καλό. Ο κόσμος έπηξε και θέλει να ξεδώσει.
Πώς βιώνεις τον αγώνα επιβίωσης των ηθοποιών;
Είναι πολύ δύσκολα για όλους. Εγώ φέτος είμαι από τους πολύ τυχερούς ως... και τηλεόραση κάνω – ευγνωμονώ την τύχη μου.
Ποια ήταν η παράσταση που θυμάσαι με μεγαλύτερη αγάπη /νοσταλγία;
Την «Γυναίκα που μαγείρεψε τον άντρα της» με τον Γιάννη Μπέζο και τη Ναταλία Τσαλίκη.
Τι σου λένε όταν σε αναγνωρίζουν στον δρόμο;
Δεν σας κολακεύει η τηλεόραση... τώρα είναι καλό αυτό;
Ποια φράση χρησιμοποιείς πιο συχνά;
One day at a time.
Ποια είναι η μεγαλύτερη ανακρίβεια που έχουν γράψει για σένα;
Ότι τραπέζωνα τους φίλους μου στο ανάκτορο μου, όταν το μόνο που διέθετε η πολυτελής κουζίνα μου ήταν ένα γκαζάκι για αυγά μάτια και τσάι.
Τηλεόραση βλέπεις; Τι;
Ό,τι λάχει αλλά δεν βρίσκω και κάτι πραγματικά εμπνευσμένο.
Αγαπημένη βόλτα στην Αθήνα;
Στο χωριό μου στην Νέα Σμύρνη από πλατεία μέχρι Αγία Παρασκευή.
Info: Οι Θανάσης Παπαθανασίου και Μιχάλης Ρέππας διασκεύασαν το θεατρικό έργο το αστυνομικό θρίλερ του Ρομπέρ Τομά «Μάντεψε ποιός θα πεθάνει απόψε». Το έργο διαδραματίζεται στα μέσα της δεκαετίας του 50 σε ένα ορεινό θέρετρο στην Γαλλία. H Κατρίν (Κάτια Δανδουλάκη) δηλώνει στην αστυνομία την εξαφάνιση του άντρα της. Μετά τρεις μέρες απουσίας του συζύγου έρχεται στο σπίτι της ο αστυνομικός επιθεωρητής (Τάσος Χαλκιάς) να της ανακοινώσει ότι οι έρευνές του απέβησαν άκαρπες. Και τότε ξαφνικά έρχεται στο σπίτι ο εξαφανισμένος σύζυγος (Αλέξανδρος Αντωνόπουλος). Η Κατρίν δεν τον αναγνωρίζει αλλά εκείνος επιμένει και φωνάζει την ιδιοκτήτρια του σπιτιού (Ελένη Κρίτα) η οποία τον αναγνωρίζει. Η υπόθεση περιπλέκεται όταν εμφανίζεται ένας εκκεντρικός πελάτης του συζύγου (Παντελής Καναράκης) και μια ιδιόρρυθμη ρουμάνα νοσοκόμα (Τζόυς Ευείδη) σε ένα αστυνομικό μυστήριο που ξεδιαλύνεται την τελευταία στιγμή με ένα ανατρεπτικό φινάλε.
Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη, Αγίου Μελετίου 61Α, Αθήνα, 210 8640.414
Τετ. 19.30, Πέμ. 21.00, Παρ. 21.00, Σάβ. 18.00 & 21.15, Κυρ. 17.45. € 20, 16, 13.


ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.