- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ένα καινούργιο sold out για τον «Φάουστ»;
Έπρεπε κι ευτυχώς συνέβη η επιστροφή του «Φάουστ» στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά ‒ μια παράσταση sold out που προκάλεσε κύματα ενθουσιασμού με την καθαρή-μοντέρνα οπτική της στο εμβληματικό κείμενο του Γκαίτε. «Δεν ήταν μόνο η εισπρακτική επιτυχία που μας “υποχρέωσε” να επιστρέψουμε με την παράσταση. Νιώσαμε πως δεν τη χορτάσαμε, πως υπήρχε και καλλιτεχνική ανάγκη. Μ’ ένα τόσο δυνατό κείμενο δεν μπορείς να πεις πως έχεις εξαντλήσει ό,τι ήταν να του δώσεις. Υπάρχουν κάποιες αλλαγές στη διανομή, αλλά έγιναν και αλλαγές σε σκηνές, που σ’ έναν περσινό θεατή της παράστασης μπορεί να μην είναι και τόσο αισθητές. Θέλαμε να εμβαθύνουμε περισσότερο στα κίνητρα των ηρώων ή σε κάποιες περιπτώσεις να πραγματοποιηθεί με καλύτερο τρόπο η μετάβαση από μια σκηνή στην άλλη.
Η υπόσχεση που έδωσα στο έργο είναι μια ερωτική υπόσχεση. Σαν αυτές που δίνεις στο σύντροφό σου πως θα τον εκπλήσσεις συνεχώς. Από την άλλη, εγώ δεν είμαι από τους ανθρώπους που κάθε φθινόπωρο παίρνει αποφάσεις για τη ζωή του. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ο “Φάουστ” και στη συνέχεια το “1984” που θα ανέβει τον Νοέμβριο με 4 ηθοποιούς από αυτή την παράσταση».
Λίγα λόγια για το έργο από την Κατερίνα Ευαγγελάτου
«ΜΕΦΙΣΤΟΦΕΛΗΣ
Μα όρια δε σου έβαλε κανείς,
Μπορείς ν’ αρπάζεις ό,τι θες-θα το γλεντήσουμε!
Μην είσαι ανόητος, βούτα σε όλα τολμηρά.
ΦΑΟΥΣΤ
Μα δεν με νιώθεις; Δε σου μιλάω για χαρά!
Θέλω να βυθιστώ στον ίλιγγο, στις απολαύσεις που χαρίζει η οδύνη,
στο μίσος που αγαπά, στην πυρκαγιά που δροσιά δίνει
Ο Φάουστ έχει κατακτήσει το σύνολο της ανθρώπινης γνώσης, αλλά καθώς πλησιάζει το τέλος του βίου του αισθάνεται ότι δεν γνωρίζει τίποτα για την πραγματική ζωή. Αποζητά μία στιγμή που θα του φανερώσει το νόημα του Κόσμου, της ανθρώπινης ύπαρξης. Η ένωσή του με τον Μεφιστοφελή τού ανοίγει την πόρτα στη σκοτεινότερη πλευρά του εαυτού του. Αυτό το δαιμόνιο Alter Ego θρέφει τον εθισμό του Φάουστ στην αέναη κίνηση μέσα από την άρνηση κάθε ορίου και κάθε περιορισμού στις απολαύσεις. Οι δυο τους, με νεανικό σφρίγος, ορμάνε στην εποχή της βίας όπως σε παραλήρημα μετά από τραύμα, αναζητώντας περισσότερο πόνο, περισσότερη ηδονή, περισσότερη δύναμη μέσα σε ένα σύμπαν απεγνωσμένων ανθρώπων και βουβών, αμέτοχων θεών».
Ιnfo: Από 21/9, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Σκηνοθεσία: Κατερίνα Ευαγγελάτου. Πρωταγωνιστούν: Νίκος Κουρής, Αργύρης Πανταζάρας, Αμαλία Νίνου, Στέλλα Βογιατζάκη κ.ά.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι δύο γνωστοί ηθοποιοί και σκηνοθέτες μιλούν για την παράσταση «Όταν έκλαψε ο Νίτσε» και για τη συνεργασία τους
Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
Ο Χάρης Φραγκούλης σκηνοθέτησε μια αμιγώς ερευνητική παράσταση πάνω στο έργο του Δημήτρη Δημητριάδη
Δυο πρεμιέρες τον Δεκέμβριο και εορταστικές εκδηλώσεις τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά
Μια παράσταση σκηνοθετημένη εντυπωσιακά στην όψη και στις ερμηνείες
Μιλήσαμε για όλα με τον ηθοποιό με αφορμή τον μονόλογο «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» στο Θέατρο Θησείον
Η παράσταση αναλύει τον βίο και το έργο του, αναδεικνύοντας τον ταλαντούχο καλλιτέχνη που έκανε τη ζωή του κραυγή για την αγάπη
Το ομότιτλο βιβλίο της γαλλίδας συγγραφέως ανεβαίνει στο θέατρο για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Μια αληθινή ιστορία, ένας ύμνος στη δύναμη του ονείρου του Νταβίντ Λελαί-Ελό με τον Μάνο Καρατζογιάννη
Ο Γιάννης Δρακόπουλος πρωταγωνιστεί στη μακροβιότερη σόλο κωμωδία στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ
Μετά την ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε κατά την ολομέλεια του σώματος - Το βιογραφικό του
Η ενότητα CosmoClassical σε μία φιλόδοξη παρουσίαση του θρυλικού έργου του Giaccomo Puccini
Πείνα και εκπόρνευση; Μητέρα - προαγωγός; Άγνωστοι σύζυγοι και εραστές; Ναρκωτικά και παιχνίδια εξουσίας;
Η επιτυχημένη παράσταση των Ρέππα-Παθανασίου για δεύτερη χρονιά στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
2 κάνουν πρεμιέρα αυτές τις μέρες και άλλες έχουν ήδη ξεκινήσει
Ένα δημοσιογραφικό νουάρ που σηκώνει τον καθρέφτη στη σκοτεινή πλευρά του κράτους και της κοινωνίας
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Από τους πρόσφατους ρόλους της ήταν εκείνος στον «Γυάλινο Κόσμο»
Λίγο πριν από τη μαγνητοσκόπηση της παράστασής του ο stand up comedian μιλά στην Athens Voice γι’ αυτό το γλυκόπικρο κείμενο
«Η γνήσια, αυθεντική επαφή μεταξύ ηθοποιού και θεατή, είναι σαν να έχεις ρίξει ένα σημείωμα σε μια μπουκάλα στο πέλαγος και κάποιος την βρήκε»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.