Εξαιρετικές κριτικές απέσπασε από το Σουηδικό Tύπο η όπερα του Händel, Alcina, που ανέβηκε το Φεβρουάριο στο Göteborg σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά:
1. Γκέτεμποργκς Πόστεν (7/2/2011)
Μαγικό οπερατικό γεγονός
Κάτι μοναδικό συμβαίνει στην Όπερα του Γκέτεμποργκ, στην ερμηνεία του Γιάννη Χουβαρδά της Αλτσίνας του Χέντελ. Αυτή η όπερα από τον 17ο αιώνα μας επιβάλλεται και μας καθηλώνει με μια υπνωτιστική δύναμη. Πρέπει να ειπωθεί αμέσως: αυτή η Αλτσίνα είναι μια αψεγάδιαστη παράσταση, τουλάχιστον εξ ίσου δυνατή όσο και οι προηγούμενες μεγάλες επιτυχίες του Χουβαρδά Ροζενκαβαλίερ και Γυναίκα χωρίς Σκιά. Είναι συνεπής και δεξιοτεχνική μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια.
2. Αφτονμπλάντετ (8/2/2011)
Συναρπαστικά δυνατή παράσταση
Μια σκοτεινή Αλτσίνα, αλλά ένα γεγονός σπάνιας εκφραστικότητας και μουσικότητας. Η σημαντικότερη οπερατική εμπειρία που έχουμε βιώσει στη Σουηδία εδώ και πάρα πολύν καιρό.

3. Ντάγκενς Νυχέτερ (7/2/2011)
Για πάντα χωρίς αγάπη
Με την οξύτατη ματιά του και την ιδιαίτερη σχέση του με την όπερα, ο Χουβαρδάς έχει μέχρι στιγμής απελευθερώσει και μεταμορφώσει στην Όπερα του Γκέτεμποργκ τον Στράους, τον Πουλένκ και τον Βάγκνερ. Μετά από αυτόν τον συγκλονιστικό Χέντελ, μήπως είναι πια επιτέλους καιρός για τον Μπελίνι, αυτόν τον πιο Έλληνα απ’ όλους τους οπερατικούς συνθέτες;
4. Μπόχους Λένινγκεν (9/2/2011)
Απίστευτα γοητευτικό μαρτύριο
Υπάρχουν παραστάσεις που μεγαλώνουν και μεγαλώνουν και μεγαλώνουν και φτάνουν σε τεράστιο ύψος. Αν θέλετε να δείτε μια τέτοια παράσταση, πηγαίνετε στην Όπερα του Γκέτεμποργκ και βιώστε την εμπειρία της μπαρόκ όπερας Αλτσίνα. Είναι κάτι το συγκλονιστικό, θαυμαστό.

5. Μπορός Τίντνινγκ (7/2/2011)
Μαγική Αλτσίνα
Στα κλειστά δωμάτια της Αλτσίνα λαμβάνει χώρα εδώ στο Γκέτεμποργκ η σημαντικότερη, κατά τη γνώμη μου, σύγχρονη ερμηνεία σε μπαρόκ όπερα.
6. Χάλαντς Νυχέτερ (11/2/2011)
Αριστουργηματική οπερατική τέχνη στην Αλτσίνα του Χέντελ
Μια συναρπαστική αφήγηση που καθηλώνει, μια μεταμόρφωση μιας μπαρόκ όπερας σε ένα δράμα σύγχρονης εποχής, που μπορεί ν’ ανοίξει τα μάτια και τα αυτιά πολλών για την αριστουργηματική τέχνη του Χέντελ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.