Εικαστικα

Νίκος Βανδώρος

Ο Νίκος Βανδώρος εξηγεί γιατί ο καλλιτέχνης ολοκληρώνεται με το θάνατό του ή νωρίτερα, με τον "θάνατο" άλλων

1982-740.jpg
Νίκος Βανδώρος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
2626-20848.jpg

Γιατι γυμνά;

Το “Girl next door” ήταν το πρώτο μου βιβλίο, το 2001. Η αναφορά μου στο γυμνό. Μέσα στη δεκαετία που ακολούθησε, ανακάλυψα το σκηνοθετικό κομμάτι της εικόνας. Το γυμνό ήταν πάντα η πρόφαση, αλλά το κορμί ήταν συμπληρωματικό στη τελειωτική εικόνα.

Γιατί αίμα;

Ο καλλιτέχνης πάντα ολοκληρώνεται με το θάνατό του. Ή νωρίτερα, με το "θάνατο" άλλων.

Κάτω απ’ το νερό...

Ισχύει ένας άλλος κόσμος, χωρίς βαρύτητα. Είναι εικόνες μπαλέττου, με καθημερινά, απλά σώματα τα οποία αιωρούνται. Η αντανάκλαση μέσα από το νερό, σε σχέση με την επιφάνεια δίνει μια οπτική διαστροφή.

Τελικά, το σώμα φεύγει, μένει το σκηνικό…

Η πορεία μου, ως φωτογράφος γυμνού, μου έμαθε να εκτιμώ τον περιβάλλοντα χώρο, το κινηματογραφικό κάδρο. Να δώ την εικόνα μόνη της, χωρίς το γυμνό σώμα, χωρίς την πρόφαση. Ο χώρος από μόνος του παράγει δυνατά συναισθήματα.

Αυτό που μένει στο μάτι είναι τα χρώματα...

Ναι, είναι η πραγματικότητα χωρίς Photoshop.

Επόμενη εμφάνιση...

Η έκδοση του δεύτερου βιβλίου, που είναι η συνέχεια και η ολοκλήρωση του πρώτου, με τίτλο “Girl next door – The sequel”. Είναι ο κύκλος που κλείνε. Mέσα από αυτό εκφράζω τις φωτογραφικές μου ανησυχίες μέσα από τα Ambient.

Απολαύστε την virtual έκθεση του Νίκου Βανδώρου εδώ

Επιμέλεια: Μιχάλης Μάτσας

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημήτρης Σεβαστάκης, «Η εφεύρεση της λύπης»
4 εκθέσεις που έχουν εγκαίνια αυτήν την εβδομάδα

Από την αναδρομική του Κυριάκου Μορταράκου και τη μεγάλη έκθεση του Δημήτρη Σεβαστάκη στις επιζωγραφισμένες φωτογραφίες του Κώστα Λάκη και τους καλλιτεχνικούς αλγόριθμους του Τσαρλς Σάντισον

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY