- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Το ατελιέ μου είναι το «γραφείο» μου. Δουλεύω συνέχεια εδώ και 15 χρόνια με πρόγραμμα – 9 το πρωί με 7 το βράδυ, κάθε μέρα. Είναι κοντά στο σπίτι μου, πάω τα παιδιά σχολείο, για ψώνια, πετάγομαι σε μια δουλειά και ξαναγυρνάω να συνεχίσω. Βρίσκεται στην ταράτσα μιας πολυκατοικίας στην Κηφισιά, βλέπει την Αθήνα από ψηλά, έχει σχεδόν πάντα αέρηδες και, το πιο σημαντικό, έχει πολύ ωραίο φως ημέρας που μου χρειάζεται στη δουλειά.
Δεν υπάρχει καν κουζίνα, δεν μπορώ να φάω και ύστερα να δουλέψω. Παλιότερα είχα μαζί σπίτι και ατελιέ, ήταν κέντρο διερχομένων, ερχόταν κόσμος… Και τώρα έρχονται φίλοι και πίνουμε κανένα κρασί, αλλά καμία σχέση με τα παλιά. Δεν υπάρχει πια χρόνος, υπάρχουν παιδιά, είναι και η ηλικία… είμαστε όλοι σε παραγωγική διαδικασία.
Η ησυχία είναι δημιουργική και εδώ είναι πολύ ήρεμα, δεν αποσπώμαι, συγκεντρώνομαι και δουλεύω. Κι από την άλλη, συχνά μου λείπει το κέντρο και κατεβαίνω για να γεμίσω τις μπαταρίες μου. Στη φασαρία «εισπράττεις». Όπως στο Παρίσι, που είχα πάει για να σπουδάσω και γινόντουσαν τόσα ωραία πράγματα, υπήρχε όντως πολλή φασαρία.
Μικρός ήθελα να γίνω διευθυντής ορχήστρας – το στερεοφωνικό παίζει συνεχώς και σχεδόν πάντα κλασική μουσική, νομίζω ότι μου δίνει ρυθμό όταν δουλεύω. Mερικές φορές ακούω και αθλητικά – είμαι Ολυμπιακός και παίζω ακόμη ποδόσφαιρο με φίλους.
Το ατελιέ το καθαρίζω όταν «πρέπει», όταν δηλαδή η κατάσταση φτάνει στα όρια του ενοχλητικού. Πάντα μόνος μου, σιγά μη βάλω άλλον! Τριγύρω είναι παντού σύνεργα, πινέλα, μπογιές, έργα μου, πορτρέτα της Χριστίνας (η γυναίκα μου).
Ξέρω φίλους ζωγράφους που γυρνάνε τα έργα τους ανάποδα μόλις τα τελειώσουν. Για μένα είναι σημαντικό να τα βλέπω, πολλές είναι οι φορές που ξαναγυρνάω σ’ αυτά, τα πειράζω, προσθέτω κάτι, αλλάζω κάτι. Στη ζωγραφική πιστεύω πως δεν υπάρχει αρχή και τέλος, είναι μια συνεχής, αέναη διαδικασία.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ιστορίες από την κρύπτη του αρχιτεκτονικού χρόνου
Έφτασε η ώρα η Αρχιτεκτονική να επανασυνδεθεί με τη φύση
Ένα κτήριο φετίχ για τη Θεσσαλονίκη
Ανώνυμε αρχιτέκτονα, πώς να κρυφτείς από το φως που δεν δύει ποτέ;
Μία ευκαιρία εξερεύνησης της ποικιλομορφίας των κτηρίων που μας περιβάλλουν
Σαν το κέντρο της Θεσσαλονίκης δεν έχει
Όταν η μετακίνηση γίνεται εμπειρία design: υπόγειες γκαλερί και σπηλιές από ψηφιδωτό, 20 μέτρα κάτω από τη γη
Tο πρώτο αρχιτεκτονικό κέντρο στην Ελλάδα αποκλειστικά για παιδιά και νέους
«Το σημαντικότερο είναι να παραμένουμε πιστοί σε μια αρχιτεκτονική που βελτιώνει την καθημερινότητα και αφήνει θετικό αποτύπωμα στο περιβάλλον», τονίζει ο Πάνος Ευστρατίου.
Η πόλη έχει τη σφραγίδα του
Αρχιτεκτονικά στολίδια με σπάνια βιβλία και μεγάλη ιστορία
Ιστορικές αρχιτεκτονικές υπογραφές στο νέο αθηναϊκό τοπόσημο
Ένα φιλόδοξο αρχιτεκτονικό πρότζεκτ παρουσίασε η Ισπανική Ακαδημία Ταυρομαχίας
Κριτικοί Τέχνης και υπηρεσίες Πολιτισμού συμφωνούν ότι κάτι δεν πάει καλά με το σώμα της Γοργόνας
Παλιά βιομηχανικά συγκροτήματα στην Αθήνα και τον Πειραιά μεταμορφώνονται σε σύγχρονες κατοικίες, γραφεία και πολιτιστικούς χώρους, συνθέτοντας τη νέα αφήγηση της πόλης
Ο αρχιτέκτονας Κώστας Πουλόπουλος περιγράφει το όραμά του για την παραλία της πόλης
Η μεγαλύτερη ανάπλαση της νεότερης Ελλάδας χτίζεται πάνω σε στρώματα ιστορίας
Το «The Louis» θυμίζει πλοίο και είναι φτιαγμένο από... βαλίτσες
Ο γνωστός Αθηναίος σχεδιαστής μιλάει για τον νέο χώρο τέχνης και εστίασης που ανοίγει στη Σαντορίνη
Η Ελλάδα στην παγκόσμια σκηνή βιώσιμης αρχιτεκτονικής
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.