Ταξιδια

Amethyst Selene Suites: Το απόλυτο ζεν μέρος στις ακτές του Ιονίου

«Δεν θέλω να φύγω ποτέ από εδώ», άκουγα την εσωτερική φωνή να λέει μέσα μου, ενώ γύρω μου επικρατούσε μια γαλήνια σιωπή

mjsigalou
Μαρία-Ιωάννα Σιγαλού
ΤΕΥΧΟΣ 877
6’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Amethyst Selene Suites

Amethyst Selene: Πολυτελείς beachfront σουίτες στην Πάλαιρο

Εποχή: Καλοκαίρι. Τοποθεσία: Πάλαιρος. Συναίσθημα: Απόλυτη Ευεξία. Μπορεί να μην ξέρουμε πώς μοιάζει ο παράδεισος, να συμφωνήσουμε όμως για το πώς είναι ένας παράδεισος επί γης: ένα τοπίο βγαλμένο από πίνακα και καλή παρέα. Αυτή την αίσθηση είχα το περασμένο Σαββατοκύριακο, όταν ξεκίνησα ένα roadtrip για την Πάλαιρο – αυτό το όμορφο παραθαλάσσιο χωριό μεταξύ Λευκάδας και Μύτικα, με καλή παρέα. Προορισμός μας ήταν το Amethyst Selene όπου φτάσαμε πολύ γρήγορα, μέσω της Ιονίας και μετά της Αμβρακίας οδού. Είχαμε ακούσει τα καλύτερα για αυτό το απόμερο διαμάντι, αλλά αυτό που αντικρίσαμε ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Οι ηλιαχτίδες έπαιζαν με τη θάλασσα και αυτή λαμπίριζε, καθώς έκανε τους απαλούς κυματισμούς της. Μια εικόνα ειδυλλιακή. «Δεν θέλω να φύγω ποτέ από εδώ», άκουγα την εσωτερική φωνή να λέει μέσα μου, ενώ γύρω μου επικρατούσε μια γαλήνια σιωπή.

Όταν μπήκαμε στον χώρο, η υψηλή αισθητική και ο κομψός σχεδιασμός ήταν η πρώτη οπτική επαφή. Η χρωματική παλέτα που κυριαρχούσε ήταν οι διάφορες αποχρώσεις του μπλε και του πράσινου, κάνοντάς μας να ξεχάσουμε γρήγορα το μονότονο γκρι της πόλης. Η beach front σουίτα μας ήταν πολύ άνετη, ιδανική για όσους κάνουν over-pack. Ήταν όλη διακοσμημένη σε γήινους τόνους με φυσικά υλικά και πρωταγωνιστή το ξύλο. Στα highlight του δωματίου: το κρεβάτι από ξύλο τικ υψηλής ποιότητας και ένα φυσικό, βιώσιμο και αφράτο στρώμα Coco-Mat – ομολογώ ένας από τους καλύτερους ύπνους που έχω κάνει ποτέ! Το ίδιο απολαυστικό ήταν και το αναζωογονητικό ντους με ειδικά επιλεγμένα προϊόντα κορυφαίων ελληνικών brand που είναι εμπνευσμένα από την αρχαία τέχνη και τα φυσικά συστατικά με μια πινελιά αλχημείας. Για αυτούς που προτιμούν το bubble bath, υπάρχει μπανιέρα. Άνεση και πολυτέλεια, σημειώσατε X.

Amethyst Selene Suites

Με τον ήχο του κύματος τελείωνε η μέρα και μ’ αυτόν ξεκινούσε, αφού το δωμάτιο απείχε ελάχιστα από τη θάλασσα. Και επειδή η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται, δεν μπορούσε να λείπει ένα πλούσιο και υγιεινό πρωινό με σπιτικά προϊόντα – όλα πολύ νόστιμα και ταυτόχρονα χορταστικά. Στα αγαπημένα ήταν η στραπατσάδα με τα φρέσκα αυγά από τη βιολογική φάρμα της Παλαίρου, η χειροποίητα τραγανιστή κολοκυθόπιτα και το ζεστό ψωμί βρώμης με σπιτική μαρμελάδα. Όλα αυτά τα ωραία μπορεί κανείς να τα απολαύσει και στο κρεβάτι.

Τον περισσότερο χρόνο εννοείται τον περνούσαμε στην παραλία αποκλειστικής χρήσης του Amethyst Selene, μόλις 30 μέτρα από τη lux σουίτα μας. Εκεί, είχε king size gazebos (kiosks) με αφράτα στρώματα που βουλιάζαμε, ενώ συχνά απολαμβάναμε τα καθαρά νερά όταν κολυμπούσαμε στην παραλία με αμουδιά 700 μέτρων. Τις υπόλοιπες φορές κάναμε βουτιές στην επίσης ιδιωτική infinity πισίνα – πόσο μπλε να χωρέσει το μάτι; Ξαπλώναμε αναπαυτικά στην ξαπλώστρα, αφηνόμασταν στις αισθήσεις και απολαμβάναμε την εκπληκτική πανοραμική θέα του Ιονίου Πελάγους και των Ακαρνανικών Ορέων που βρίσκονταν μπροστά μας. Το απόλυτο ζεν και ο τέλειος συνδυασμός ηρεμίας και απομόνωσης, αφού σημειωτέον το μέρος είναι adults only. Εκεί μέναμε μέχρι να δύσει ο ήλιος, στο προσωπικό μας καταφύγιο ευεξίας και επανασύνδεσης με τους εαυτούς μας, τη σχέση μας και τη φύση.

Τη φιλοσοφία του slow living και του «ήχου της σιωπής» κινδύνεψε να διαταράξει μια επαγγελματική υποχρέωση, που ευτύχως λόγω του δορυφορικού Internet υψηλής ταχύτητας Starlink που λειτουργεί από τη Space X, κατάφερα να την κάνω σε χρόνο dt και αμέσως επέστρεψα στο offline mood που τόσο είχα ανάγκη.

Προσθήκη στη χαλάρωσή μου ήταν ένα επαγγελματικό μασάζ με τα καλύτερα αιθέρια έλαια και αρώματα, ό,τι ακριβώς χρειάζεται κανείς για να αποβάλει το άγχος της καθημερινότητας. Μάλιστα, στο Amethyst Selene υπάρχει η δυνατότητα να απολαύσεις τη θεραπεία της επιλογής σου στη σουίτα σου από εκπαιδευμένο θεραπευτή. Yoga και hiking δεν πρόλαβα να κάνω, αλλά τα αφήνω για την επόμενη φορά. Έχω μάθει ότι η θέα από την κορυφή του Σερεκά είναι μοναδική.

Ίσως η καλύτερη εμπειρία μου –αν και δύσκολα μπορώ να τις ξεχωρίσω– ήταν το boat trip με την Ionian Escape, μια επιπλέον υπηρεσία που προσφέρει το Amethyst Selene. Επιβιβαστήκαμε στο σκάφος από το λιμανάκι της Παλαίρου και παρέα με τον έμπειρο skipper μας ξεκινήσαμε την περιπέτεια. Το σκάφος έσχιζε τα καταγάλανα νερά και εμείς απολαμβάναμε τον ελληνικό ήλιο στην πλώρη του. Ρίξαμε άγκυρα σε απομονωμένους όρμους στο Μεγανήσι και στον Σκορπιό, θαυμάζοντας την ιονική ομορφιά. Επόμενη στάση: Εγκρεμνοί, η διασημότερη παραλία της Ελλάδας που, ό,τι και αν είχα ακούσει για αυτή, ήταν λίγο μπροστά στη μαγεία που αντίκρισα. Έπειτα αγκυροβολήσαμε στο Κιόνι και γευματίσαμε με φρέσκα τοπικά εδέσματα. Το ταξίδι της επιστροφής ξεκίνησε με κρουαζιέρα στα σμαραγδένια νερά του Ατόκου και στον Καστό για μια στάση στο γραφικό μπαράκι Traverso, που θύμιζε την Ελλάδα του ’70 – όπως την έχω δει σε εικόνες. Τελευταία στάση ήταν ο Κάλαμος, όπου ρίξαμε μια γρήγορα βουτιά χαζεύοντας τον βυθό με μάσκα, μια και τα κρυστάλλινα νερά του ήταν τα καταλληλότερα. Από αυτή την κρουαζιέρα δεν έλειπε κυριολεκτικά τίποτα.

Εγκρεμνοί, Λευκάδα
Άτοκος
Κιόνι, Ιθάκης
Καστός, Traverso Bar
Κιόνι, Ιθάκη

Στις πιο ρομαντικές στιγμές θα προσέθετα το δείπνο στο Paleros Yacht Club. Και επειδή ο έρωτας περνάει από το στομάχι, εκεί θα φάτε μια από τις πιο νόστιμες πίτσες ιταλικού τύπου στον παραδοσιακό ξυλόφουρνο. Με την εκπληκτική τοποθεσία του στην παραλία δίπλα στη Μαρίνα, το εξαιρετικό μενού και την ειδυλλιακή ατμόσφαιρα, το Club συνδυάζει ένα εξαιρετικό εστιατόριο και παράλληλα ένα beach bar σερβίροντας βραδινά cocktails.

Περάσαμε τις μέρες μας εκτιμώντας την ευεργετική επίδραση της ηρεμίας και το πόσο γρήγορα ένα new discovery μέρος μπορεί να μας ξεκουράσει. Συνώνυμο της εκλεπτυσμένης πολυτέλειας και της ανόθευτης ηρεμίας, το Amethyst Selene Suites μας συνέστησε μία νέα εμπειρία φιλοξενίας, ταυτισμένη με τη γαλήνη του φυσικού τοπίου και την κοσμοπολίτικη αύρα του Ιονίου, χωρίς να αφήσει κανέναν μας ασυγκίνητο. όλα αυτά, αν αναρωτιέσαι ακόμη πού να περάσεις τις διακοπές σου…