- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
To γιαούρτι μειώνει τον κίνδυνο για καρδιαγγειακή νόσο
Τα συμπεράσματα νέας μελέτης για την ωφέλιμη επίδρασή του
Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό American Journal of Hypertension δείχνει ότι η υψηλότερη πρόσληψη γιαουρτιού συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου σε υπερτασικούς άνδρες και γυναίκες.
Η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι ένας σημαντικός παράγοντας κινδύνου καρδιαγγειακής νόσου. Προηγούμενες κλινικές δοκιμές έχουν δείξει τα ευεργετικά αποτελέσματα της κατανάλωσης γαλακτοκομικών προϊόντων στην καρδιαγγειακή υγεία και σε παθήσεις όπως είναι η υπέρταση, ο διαβήτης και η αντίσταση στην ινσουλίνη.
Το γιαούρτι μπορεί να έχει μια ανεξάρτητη ωφέλιμη επίδραση στην καρδιαγγειακή νόσο. Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η δίαιτα DASH που περιλαμβάνει αρκετά φρούτα και λαχανικά αλλά λίγο αλάτι μπορεί να ρίξει στην αρτηριακή πίεση του αίματος.
Η παρούσα μελέτη περιελάμβανε πάνω από 55.000 γυναίκες (ηλικίες 30-55 ετών) με υψηλή αρτηριακή πίεση από τη Nurses’ Health Study και 18.000 άντρες (ηλικίες 40-75 ετών) από τη Health Professionals Follow-Up Study.
Στη Nurses’ Health Study, οι συμμετέχουσες νοσοκόμες κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο με 61 ερωτήματα το 1980 και να αναφέρουν τη συνήθη διαιτητική πρόσληψη τον προηγούμενο χρόνο. Οι συμμετέχουσες ανά τακτά χρονικά διαστήματα αναφέρουν το διαιτολόγιό τους και οποιεσδήποτε διαγνωσθείσες παθήσεις, συμπεριλαμβανομένου του εμφράγματος του μυοκαρδίου και του εγκεφαλικού επεισοδίου. Επίσης ζητήθηκε άδεια πρόσβασης σε ιατρικά αρχεία για να επιβεβαιωθούν οι αναφερόμενες νέες διαγνώσεις.
Οι υψηλότερες προσλήψεις γιαουρτιού συνδέθηκαν με μείωση του κινδύνου εμφράγματος του μυοκαρδίου κατά 30% μεταξύ των γυναικών. Η κατανάλωση πάνω από δύο γιαούρτια την εβδομάδα μείωναν τον κίνδυνο κατά 17%.
Για τους άνδρες που συμμετείχαν στην Health Professionals Follow-Up Study και κατανάλωναν πάνω από 2 γιαούρτια την εβδομάδα η αντίστοιχη μείωση του κινδύνου ήταν κατά 21% σε σχέση με εκείνους που κατανάλωναν λιγότερο από ένα γιαούρτι το μήνα.
Υπήρξαν 3.300 και 2.148 συνολικά περιστατικά καρδιαγγειακής νόσου (έμφραγμα του μυοκαρδίου και αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο) στη Nurses’ Health Study και στη Health Professionals Follow-Up Study, αντίστοιχα.
Διαβάστε τη συνέχεια στο healthyliving.gr
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ακόμη πιο εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα μελέτης στα βρέφη με έκζεμα
Το συμπέρασμα προέρχεται από μετα-ανάλυση 24 επιστημονικών μελετών που δημοσιεύθηκε το 2023
Η ανησυχία δεν είναι μόνο επιστημονική
Ο David Sinclair εγκαινίασε τη σειρά διαλέξεων Evolve στο UNIC Athens
8 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά των Εγκεφαλικών Όγκων
Αναγκάστηκε να σταματήσει την αγωγή
Το να κρατάτε όλες τις ευθύνες πάνω σας, ενώ έχετε συνεργάτες, κρατάει και εσάς σκλαβωμένους, και την δουλειά σας σε τέλμα
Το «χάπι της νύχτας» και τα φάρμακα για την πρωινή υπνηλία
Με στόχο την προώθηση της οικολογικής συνείδησης
Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι δεν αποτελεί από μόνο του καθοριστικό παράγοντα
Τι ρόλο παίζουν τα υπολείμματα προϊόντων styling
Για την καθοριστική συμβολή της στην ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα
Πολλές από τις νέες θεραπευτικές προσεγγίσεις βρίσκονται ακόμη σε στάδιο κλινικής αξιολόγησης
Θεραπείες που απευθύνονται σε γυναίκες και άνδρες κάθε ηλικίας
Ποιοι θα πρέπει να κάνουν μέτρηση οστικής πυκνότητας
Νέα έρευνα δείχνει ότι η συστηματική προπόνηση με βάρη θωρακίζει την καρδιά και προστατεύει τον εγκέφαλο
Έρευνες δείχνουν ότι συγκεκριμένα τρόφιμα ενισχύουν την παραγωγή ουσιών που σχετίζονται με τον ύπνο και τη χαλάρωση
Tο εσωτερικό παιδί, το εν δυνάμει ενήλικο κομμάτι, η θεραπεία και το θάρρος που χρειάζεται για να εγκαταλείψουμε μια ταυτότητα που κάποτε μας προστάτευσε, αλλά πλέον δεν μας επιτρέπει να πετάξουμε.
Κάθε χρόνο 866 εκατομμύρια άνθρωποι προσβάλλονται από κάποια ασθένεια εξαιτίας της κατανάλωσης ανθυγιεινών τροφίμων
Για πέντε μέρες, στο Poseidonion Grand Hotel, το πρώτο retreat της One Sanctum έφερε κοντά 130 ανθρώπους από κάθε γωνιά του κόσμου. Όχι ένα συνέδριο, αλλά ένα μικρό, προσωρινό διεθνές χωριό.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.