- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Η food blogger που κερδίζει 15.000 δολάρια για κάθε συνταγή στο Substack
Η επιτυχία της Κάρολιν Τσέιμπερς
Substack: Η αμερικανίδα μαγείρισσα που κερδίζει 15.000 δολάρια για κάθε συνταγή
Η Κάρολιν Τσέιμπερς δεν είναι ένα μεγάλο όνομα όπως ο Ντέιβιντ Λίμποβιτζ (δημοσιογράφος γαστρονομίας) ή η Άλισον Ρόμαν (συγγραφέας βιβλίων μαγειρικής με μπεστ σέλερ). Αλλά εχει από τα κορυφαία ενημερωτικά δελτία στο Substack. Τι σημαίνει αυτό; Ότι αποκομίζει πάνω από μισο εκατομμύριο δολάρια το χρόνο από συνταγές μαγειρικής.
Η Τσέιμπερς ξεκίνησε να μοιράζεται τόνους συνταγών στη σελίδα της στο Instagram. Η επιτυχία του την οδήγησε στη δημιουργία του ενημερωτικού δελτίου Substack, «What to Cook When You Don't Feel Like Cooking» (Τι να μαγειρέψεις όταν δεν έχεις όρεξη να μαγειρέψεις). Δημοσιεύει μία συνταγή ανά εβδομάδα για τους συνδρομητές της που πληρώνουν και μία ανά μήνα για τους δωρεάν συνδρομητές της, οι οποίοι είναι συνολικά περισσότεροι από 120.000.
To μυστικό της επιτυχίας
Σε συνέντευξη που έδωσε η Τσέιμπερς αναφέρθηκε στο μυστικό της επιτυχίας της: «Είχα ένα υπόβαθρο στην τροφοδοσία και λίγο στα εστιατόρια. Δύο περιοδικά με προσέγγισαν και με ρώτησαν αν θα μπορούσα να διαμορφώσω το στυλ στις φωτογραφήσεις τους και να γράψω συνταγές. Γρήγορα συνειδητοποίησα πόσο πιο εύκολο ήταν αυτό από το να εργάζομαι ως catering, οπότε άρχισα να μεταβαίνω. Μου άρεσε η δουλειά, αλλά έπρεπε συνεχώς να κυνηγάω την επόμενη δουλειά.
Όταν χτύπησε η πανδημία, ήμουν στη μέση ενός project 50.000 δολαρίων για την Corona Beer, αλλά δεν προχώρησε. Στη συνέχεια, κάθε πελάτης ακύρωνε. Εκείνη την περίοδο έκανα πολλές συνταγές για μάρκες κρασιού και αλκοολούχων ποτών. Άρχισα να μοιράζομαι συνεχώς στο Instagram σχετικά με το εύκολο μαγείρεμα, κάνοντας Instagram stories σχετικά με το «Τι υπάρχει στο ψυγείο σας;» και τι να μαγειρέψετε για δείπνο, και οι ακόλουθοι μου άρχισαν να αυξάνονται πολύ γρήγορα.
Το 2020 μοιράστηκα παρά πολλές δωρεάν συνταγές στο Instagram. Πολλοί άνθρωποι που ασχολούνται με το φαγητό ξεκινούσαν λογαριασμούς Patreon, αλλά αυτό δεν μου φαινόταν σωστό για το κοινό μου. Έτσι σχεδίασα ένα λογότυπο και ξεκίνησα το Substack. Είχα 1000 συνδρομητές επί πληρωμή μετά την πρώτη μου δημοσίευση τον Δεκέμβριο του 2020».
Σε ερώτηση για το πόσους συνδρομητές έχει σήμερα απάντησε: « Σχεδόν 18.000. Ξεκίνησα με 35 δολάρια το χρόνο, την ίδια τιμή με ένα βιβλίο μαγειρικής που θα σκονιζόταν στα ράφια, και σιγά σιγά ανέβασα την τιμή στα 50 δολάρια. Αυτό εξακολουθεί να είναι στην πραγματικότητα λιγότερο από αυτό που χρεώνουν οι άλλοι. Νομίζω ότι αυτό ήταν μέρος της επιτυχίας μου, να ξεκινήσω με 35 δολάρια».
Tι είναι το Substack
Το Substack ξεκίνησε το 2017 ως πλατφόρμα ενημερωτικών δελτίων με στόχο να βοηθήσει ανεξάρτητους συγγραφείς να κερδίσουν χρήματα. Η εταιρεία αποκομίζει έσοδα λαμβάνοντας ένα ποσοστό 10% από τα έσοδα των συνδρομών που δημιουργούνται στην πλατφόρμα. Τα ενημερωτικά δελτία του Substack έχουν πλέον περισσότερους από 35 εκατομμύρια ενεργούς συνδρομητές συνολικά και οι 10 κορυφαίοι συγγραφείς στο Substack κερδίζουν περισσότερα από 25 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρόκειται για το εμβληματικό προϊόν των Κυκλάδων
Μια τάση που ξεκίνησε κατά την πανδημία
Μόλις δυο μήνες στη Φιλοθέη κι έχει ήδη το δικό του φανατικό κοινό
Tα ελληνικά πιάτα που κρατούν ψηλά τη σημαία
Καλά πιάτα και πλούσια κάβα με 300 ελληνικές ετικέτες
Για να συνδυάσεις τη σαμπάνια με τα ψώνια στην Ερμού
Με σεφ την Κυριακή Φωτοπούλου και πιάτα ελληνικά
Η πιο ζεστή γωνιά των γιορτών βρίσκεται στο Βραστό
Κοίτα να δεις που η Βενιζέλου έγινε Τραστέβερε
Η θρυλική burger crepe και άλλα comfort αριστουργήματα
Πιάτα ντοπαμίνης και σνακ σεροτονίνης, η νέα αγάπη των σόσιαλ
Οχτώ ερυθρές ετικέτες για ζεστές βραδιές
Από εκλεκτά κρεατικά μέχρι μέλια και ξηρούς καρπούς, το ντουλάπι του foodie τα έχει όλα!
Βραβευμένες γεύσεις, φτιαγμένες από αληθινές και ποιοτικές πρώτες ύλες
Τεράστια ποικιλία σε ξηρούς καρπούς νέας σοδειάς, delicatessen επιλογές και φυσικά καφέδες
Στο φυσικό κατάστημα στη Βίτωλη Φθιώτιδας έχετε τη δυνατότητα να δοκιμάσετε βραβευμένα μέλια, αλείμματα, γύρη, βασιλικό πολτό, πρόπολη αλλά και παστέλι.
Όλα τα προϊόντα των ευβιότοπων είναι φτιαγμένα από ελληνικό βιολογικό κρέας υψηλής διατροφικής αξίας, αποκλειστικά δικής τους εκτροφής
Με μεγάλη συλλογή αλκοολούχων ποτών, οίνων και ζύθων χωρίς αλκοόλ
Η Μελισσοκομία Φωτόπουλου παράγει όλες τις ποικιλίες μελιού, βασιλικό πολτό, γύρη και πολλά ακόμη μελισσοκομικά προϊόντα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.