- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
To DS 3 Hybrid 136 e-DCS6 είναι το πιο premium και ξεχωριστό μοντέλο στην κατηγορία
Αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με εξελιγμένο κινητήρα Puretech
DS 3 Hybrid 136 e-DCS6: Το νέο εξελιγμένο μοντέλο με πληρότητα στα συστήματα προστασίας του οδηγού
Τι είναι
* Η ανανεωμένη έκδοση του B-SUV της DS Automobiles.
* Διαθέτει ένα από τα πιο αποδοτικά και τεχνολογικά προηγμένα 48V Mild Hybrid συστήματα της αγοράς.
Η προσέγγιση
* Το 2024 ήταν η χρονιά που επιταχύνθηκε η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles.
* Λίγο πριν από το λανσάρισμα νέων καινοτόμων και 100% ηλεκτρικών μοντέλων της, η DS Automobiles εισήγαγε νέες «εξηλεκτρισμένες» επιλογές με έναρξη το νέο DS 3 HYBRID.
* Το DS 3 HYBRID, διαθέτει αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, αφού σε σύγκριση με έναν βενζινοκινητήρα, υπερέχει σε επίπεδο άνεσης, ενεργειακής απόδοσης και κόστος λειτουργίας.
Fast Info
* Nέο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
* Με μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία και την δυνατότητα να καλύπτει περισσότερο από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά, διότι το σύστημα mild hybrid περιορίζει σημαντικά τις ώρες λειτουργίας του θερμικού κινητήρα.
* Χωρίς ρύπους, με όφελος έως και 40% στην κατανάλωση καυσίμου.
* Η υβριδική τεχνολογία του DS 3 προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές CO2 και μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και 20% σε σύγκριση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8.
* Το DS 3 διατίθεται με πλούσια γκάμα κινητήρων: 1.2 PureTech 100, 1.2 PureTech 130 ΕΑΤ8, 1.2 Hybrid 136, 1.5 BlueHDi 130, 100% ηλεκτρική έκδοση
Design
* Νέα φώτα με τους λεπτούς LED προβολείς να αποτελούν μέρος του στάνταρ εξοπλισμού.
* Nέα γρίλια, ανασχεδιασμένος προφυλαχτήρας εμπρός, πίσω φώτα LED με καινούργια, τρισδιάστατα γραφικά για να τονιστεί ο νεανικός χαρακτήρας, λογότυπο «DS Automobiles» κατασκευασμένο από ανοξείδωτο χάλυβα.
* Το πλαϊνό μέρος είναι σχεδόν ολόιδιο με αυτό που γνωρίσαμε το μοντέλο με σχεδιαστικό χαρακτηριστικό ταυτότητας τα πτερύγια καρχαρία στις πίσω πλαϊνές πόρτες και τις κρυφές χειρολαβές.
* Οι σχεδιαστές της DS έδωσαν μεγάλη έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, όπως αποτυπώνεται και από τα δύο μικρά σπόιλερ που πλαισιώνουν τους αεραγωγούς χαμηλά στη μάσκα.
Εσωτερικό / Tech
* Άμεσα αντιληπτό ότι πρόκειται για πολυτελές και προσεγμένο εσωτερικό.
* Η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή και το φινίρισμα ξεπερνούν εμφανώς τον μέσο όρο της κατηγορίας.
* Στο επάνω μέρος, το ταμπλό απαρτίζεται από αφρώδη πλαστικά, ενώ στα χαμηλότερα τμήματα, ξεχωρίζουν οι επενδύσεις από Alcantara.
* Εργονομικές ιδιαιτερότητες ταυτοποιούν το μοντέλο, όπως το άνοιγμα των παραθύρων.
* Τα πάνελ σε σχήμα διαμαντιού στο ταμπλό που φιλοξενούν τους διακόπτες αφής είναι εντυπωσιακά και χαρίζουν στο αυτοκίνητο ξεχωριστό χαρακτήρα.
* Ψηφιακός πίνακας οργάνων 7” με καλά γραφικά από όπου μπορεί να λαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες όπως η ροή ενέργειας και η κατανάλωση.
* Στο κέντρο του ταμπλό, υπάρχει η στάνταρ οθόνη υψηλής ευκρίνειας 10,3” που ενσωματώνει το τελευταίας γενιάς λογισμικό DS Iris System, υποστηρίζοντας φωνητικές εντολές, ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto.
* Το πορτμπαγκάζ με όγκο 350 λίτρα, διαθέτει πλήρως τετραγωνισμένο και εκμεταλλεύσιμο σχήμα, διευκολύνοντας σε μεγάλο βαθμό την χρήση του.
* Πληρότητα σε συστήματα ενημέρωσης και προστασίας του οδηγού.
Στον δρόμο
* Αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν τρικύλινδρο 1.2 βενζινοκινητήρα με νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας απόδοσης 136 ίππων (και 230 Nm) σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, με μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου.
* Συνδυαστική ισχύς 145 ίπποι.
* Ο βενζινοκινητήρας αποτελεί σημαντικότατη εξέλιξη του πολυβραβευμένου κινητήρα PureTech, με ειδική προσαρμογή για το σύστημα Hybrid και είναι επίσης εξοπλισμένος με νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της απόκρισης στις χαμηλές στροφές.
* Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS6. Με 28 ίππους και μέγιστη ροπή 55 Nm, μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
* Σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 EAT8, το DS 3 HYBRID έχει κέρδος σχεδόν 20% σε κατανάλωση (1,2 λίτρα καυσίμου λιγότερα απαιτούνται για κάθε 100 χιλιόμετρα).
* Στην πόλη, η μείωση της κατανάλωσης αγγίζει το 40%.
* Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας, παρέχοντας ταυτόχρονα ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.
* 0 - 100 km/h σε 8,4 δευτερόλεπτα.
Αποδοτικότητα
* Πίσω από το τιμόνι, καθώς οι εναλλαγές μεταξύ των δύο κινητήρων είναι ανεπαίσθητες, η ένδειξη ταχύτητας γίνεται μπλε όταν οδηγείτε αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
* Στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων, η ροή ενέργειας εμφανίζεται μαζί με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
* Το ποσοστό της απόστασης που διανύεται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια εμφανίζεται στον ενσωματωμένο υπολογιστή ταξιδίου.
Τιμή
* Οι τιμές της γκάμας DS 3 αρχίζουν από τις 31.300 ευρώ για την έκδοση Hybrid 145 Pallas.
* Το DS 3 HYBRID δεν υπόκειται σε τέλη κυκλοφορίας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.