- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο: O Τιερί Νιουβίλ μπροστά μετά τις βραδινές Ε.Δ. της Πέμπτης
Αφετηρία στην εμβληματική πλατεία Καζίνο του Μονακό
Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Η σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ FIA 2025 ξεκίνησε στο λαμπερό Μονακό
Η σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ FIA 2025 ξεκίνησε με θεαματικό τρόπο, ξεκινώντας όπως πάντα στην εμβληματική πλατεία Καζίνο του Μονακό στο Μόντε Κάρλο. Από εκεί, τα πληρώματα – μαζί με δεκάδες χιλιάδες θαυμαστές – ανέβηκαν στις γαλλικές Άλπεις για τις τρεις πρώτες νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές, μια μεγάλη παράδοση του συγκεκριμένου αγώνα.
Ράλλυ Μόντε-Κάρλο: Οι πρώτες ειδικές διαδρομές
Στην προσπάθειά του να εξασφαλίσει μια 10η νίκη στο Μόντε Κάρλο, ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota Yaris) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις 2 πρώτες Ε.Δ. Ωστόσο, οι ελπίδες του Γάλλου δέχθηκαν ένα πλήγμα στην τελευταία Ε.Δ., Avançon στη Notre-Dame-du-Laus. Έχασε τον έλεγχο του Yaris του, γλίστρησε και έπεσε σε έναν στύλο, κάτι το οποίο του κόστισε πάνω από 20 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να πέσει στην τρίτη θέση.
Ο Τιερί Νιουβίλ, οδηγώντας ένα Hyundai i20 N Rally1, εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Σεμπαστιάν Οζιέ για να διεκδικήσει το προβάδισμα με ένα μικρό πλεονέκτημα 2,0 δευτερολέπτων έναντι Elfyn Evans (Toyota Yaris).
Ο Βέλγος βασίστηκε στα ολοκαίνουργια σούπερ μαλακά ελαστικά Ventus Z215 της Hankook, τα οποία ήταν ιδανικά για τον συνδυασμό ξηρής και υγρής ασφάλτου, με σημεία όπου μπορεί να υπήρχε πάγος.
Ο Τιερί Νιουβίλ είπε ότι ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο. «Είμαι ευχαριστημένος με την πρώτη μέρα. Γενικά, στόχος μας ήταν να τελειώσουμε σήμερα».
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ θεώρησε τον εαυτό του τυχερό που γλίτωσε χωρίς μεγάλες ζημιές, λέγοντας: «[Ήταν] δύσκολο φυσικά. Πολλή λάσπη στο δρόμο και χτυπήσαμε πλάγια σε έναν στύλο. Είμασταν τυχεροί που τη γλιτώσαμε».
Ο Οτ Τάνακ της Hyundai διατήρησε τα πράγματα σταθερά για να εξασφαλίσει την τέταρτη θέση, 27,0 δευτερόλεπτα μακριά από το προβάδισμα του Τιερί Νιουβίλ. Ο Εσθονός πέρασε τον ομόσταυλό του Αντριέν Φουρμό ― ο οποίος έφυγε από την MSport και οδηγεί φέτος με τη Hyundai ― στην 3η Ε.Δ., και ο Γάλλος τελείωσε την ημέρα στην 5η θέση, 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Οτ Τάνακ.
Στην 6η θέση τερμάτισε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris), ο οποίος επιστρέφει στην Toyota φέτος σε καθεστώς πλήρης απασχόλησης, για όλους του αγώνες. Ο Κάλε Ροβανπέρα παραδέχτηκε ότι η έλλειψη πρόσφατης εμπειρίας του στο Μόντε Κάρλο ήταν μεγάλο μειονέκτημα και τον κράτησε πίσω.
Στην 7η θέση τελείωσε την ημέρα ο οδηγός του M-Sport Ford Puma Rally1, Γκρεγκουάρ Μάνστε, περνώντας τον Τακαμότο Κατσούτα – ο οποίος έδινε μάχη με τη γρίπη – κατά 4,5 δευτερόλεπτα. Ο Φινλανδος Σάμι Παγιάρι (Toyota Yaris) τελείωσε στην 9η θέση και ο Nikolay Gryazin έκλεισε το top 10 σε ένα Škoda Fabia RS Rally2.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.