- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Ανταπόκριση από Le Mans 24: Δράση και σασπένς υπό καταρρακτώδη βροχή
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Le Mans 24: Η Athens Voice και η Ελένη Χελιώτη είναι στον θρυλικό αγώνα αυτοκινήτων καταγράφοντας όλα όσα έγιναν τις πρώτες ώρες
Η ώρα είναι 6 το πρωί, και βέβαια, κατά το γνωστό ρητό, it always rains in Le Mans. Ξυπνήσαμε στις 3 για να βρεθούμε και πάλι στο circuit και να απολαύσουμε τα τέρατα τη νύχτα…και βέβαια στην ανατολή. Για κακή μας τύχη όμως… εδώ και αρκετή ώρα έχει βγει safety car λόγω έντονης βροχής.
Le Mans: Όλα όσα έγιναν τις πρώτες ώρες στον θρυλικό αγώνα αυτοκινήτων
Στην 1η και 3η θέση βρίσκονται τώρα τα δύο Toyota, το #8 με οδηγο τον Brendon Hartley και το #7 αντίστοιχα με οδηγό Jose Maria Lopez, ενώ στη 2η βρίσκεται η #6 Porsche Penske του Kevin Estre. Κατά τη διάρκεια της νύχτας τα δύο Alpine Hypercars, #35 και #36, αποσύρθηκαν καθότι το πρώτο παρουσίασε πρόβλημα στον κινητήρα. Οι τεχνικοί υπεύθυνοι, προφανώς με τη βοήθεια των δεδομένων, υποπτεύθηκαν πρόβλημα και στο δεύτερο αυτοκίνητο και έτσι αποφάσισαν να τα αποσύρουν προληπτικά. Αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή της Alpine στην κορυφαία κατηγορία των Hypercars και γνώριζε ήδη ότι θα ήταν μια μεγάλη πρόκληση. Στη δήλωσή τους μετά την αποχώρησή τους τόνισαν την επιθυμία να επιστρέψουν του χρόνου δριμύτεροι.
Τα μεσάνυχτα όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Το No.83 AF Corse Ferrari των Robert Kubica, Yifei Ye και Robert Shwartzman είχε το προβάδισμα όταν ξεκίνησε να βρέχει για τα καλά. Ο Robert Kubica ανέλαβε το cockpit της Ferrari 499P από τον Ye και μπόρεσε να επεκτείνει το προβάδισμα όταν η εργοστασιακή Ferrari επέλεξε να παραμείνει στα slicks ελαστικά στις ολοένα πιο υγρές συνθήκες.
Αυτό έδωσε χώρο στην No.5 Porsche Penske των Frederic Makowiecki, Matt Campbell και Michael Christensen να περάσει στη δεύτερη θέση.
Ο Kubica τρόμαξε την έβδομη ώρα του αγώνα όταν είχε ένδειξη προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων στο ταμπλό του, αλλά η ομάδα δεν πτοήθηκε και συνέχισε να προηγείται. Λίγα λεπτά αργότερα, ο αγώνας άλλαξε καθώς ο Kubica βρισκόταν είχε επαφή με την Νο. 15 BMW που οδηγούσε ο Dries Vanthoor στην Mulsanne Straight στις 22.35. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Vanthoor να πέσει στη μπαριέρα armco, πράγμα που τον ανάγκασε να αποσυρθεί από τον αγώνα.
Το περιστατικό τέθηκε υπό διερεύνηση, και το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας του αγώνα κατέλαβε την πίστα για πάνω από 90 λεπτά, ενώ ολοκληρώθηκαν οι επισκευές της μπαριέρας.
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.