- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλι Σουηδίας: Ο Esapekka Lappi ηγείται και ο Adrien Fourmaux ίσως ανέβει για πρώτη φορά σε βάθρο
Με την εγκατάλειψη του Takamoto Katsuta o Adrien Fourmaux βρίσκεται στη 2η θέση λίγα δευτερόλεπτα μπροστά από τον Elfyn Evans
Ράλι Σουηδίας 2024: Τι έγινε την 3η ημέρα του αγώνα
Άλλη μια επεισοδιακή ημέρα στο χιονισμένο Ράλι Σουηδίας ήταν το Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου. Η πρώτη Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας ξεκίνησε με τον Ott Tanak (Hyundai i20) να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο και τον Adrien Fourmaux (Ford Puma) να ανεβαίνει από την 4η στην 3η θέση αφού ο ηγέτης της κατηγορίας Rally2, Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) έπεσε στην 4η μην μπορώντας να κρατήσει τον ίδιο ρυθμό.
Όλα όμως άλλαξαν στην επόμενη Ε.Δ. 14,23 χιλιομέτρων, Sarsjoliden 1, όταν ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) είχε ένα ατύχημα και εγκατέλειψε. Από εκείνη τη στιγμή και μετά η γενική κατάταξη είχε τον Esapekka Lappi (Hyundai i20) στην 1η θέση με πάνω από ένα λεπτό διαφορά από τον 2ο Fourmaux και τον 3ο Elfyn Evans (Toyota Yaris). Αξιοσημείωτο επίσης το γεγονός ότι στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, πριν το μεσημεριανό σέρβις, ο Fourmaux έκανε τον ταχύτερο χρόνο («παίρνοντας» την 4η Ε.Δ. της καριέρας του), με τον Thierry Neuville (Hyundai i20) πίσω του κατά 1,5 δευτερόλετα. Ο Fourmaux παραδέχτηκε πόσο χαρούμενος ήταν με τις επιδόσεις του και είπε πως πριν μπουν στην Ε.Δ. άλλαξαν κάποια πράγματα στο setup του Puma του τα οποία αποδείχτηκαν πολύ αποτελεσματικά.
Ο Katsuta βρισκόταν μονάχα 0,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi όταν χτύπησε σε μια «μπαριέρα» χιονιού, και οι ελπίδες του για την παρθενική του νίκη σε αγώνα WRC εξανεμίστηκαν όταν το πλήρωμα δεν μπόρεσε να βγάλει το αυτοκίνητο από το χιόνι. O Lappi είπε μετά το τέλος της διαδρομής ότι τώρα είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα από ψυχολογικής άποψης για εκείνον, και δεν ξέρει τι άλλο θα έπρεπε να κάνει σε αυτή τη φάση, ειδικά με αυτή την τεράστια διαφορά χρόνου με τον 2ο στην κατάταξη.
Ο πρωταθλητής του 2023, Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), όπως και ο Ott Tanak (Hyundai i20) έκαναν σήμερα επανεκκίνηση μετά τη χθεσινή τους εγκατάλειψη, αλλά ενώ ξεκίνησαν την ημέρα καλά, αντιμετώπισαν μεταγενέστερα και οι δύο θέματα, κυρίως πρόσφυσης και διατήρησης ελαστικών. Στην προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας ο Rovanpera είπε ότι στα τελευταία χιλιόμετρα ένιωσε τα φρένα του πιο μαλακά και είναι κάτι το οποίο πρέπει άμεσα να κοιτάξουν πριν μπουν στην τελευταία Ε.Δ.
Η ημέρα τελείωσε χωρίς άλλες ανατροπές ή αλλαγές με τον Lappi στην κορυφή, τον Fourmaux 1 λεπτό και 6 δευτερόλεπτα μακριά, και τον Evans στην 3η θέση 16,7 δευτερόλεπτα πίσω του. Μένει τώρα να δούμε αν ο Lappi θα καταφέρει να κρατήσει έναν σταθερό ρυθμό για να εξασφαλίσει την πρώτη του νίκη μετά από 6 χρόνια, αν ο Evans θα επιτεθεί για να περάσει τον Fourmaux, και ο νεαρός Γάλλος θα μπορέσει να παραμείνει ψύχραιμος και συνεπής στην οδήγησή του και να ανέβει σε βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.