- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλι Σουηδίας: Ο Esapekka Lappi 1ος μετά από μια πολύ δύσκολη ημέρα
Lappi και Katsuta στην 1η και 2η θέση, και ο Oliver Solberg στην 3η γενικής με ένα Skoda Fabia Rally2
Ράλι Σουηδίας: Τι έγινε τη 2η ημέρα του αγώνα
Η πρώτη γεμάτη μέρα του Ράλλυ Σουηδίας με 7 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) έφερε ατυχήματα, ανατροπές και πολλές εγκαταλείψεις. Απόδειξη αυτού ότι στο τέλος της ημέρας μόνο τέσσερα πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 παρέμειναν στην πρώτη δεκάδα και ήταν ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) και ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στην 1η και 2η θέση αντίστοιχα, ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) στην 4η και ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) στην 5η.
Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) βρισκόταν στην 1η θέση μέχρι την 3η Ε.Δ. της ημέρας όπου σταμάτησε για λίγο, 12,6 χιλιόμετρα στην Ε.Δ. Floda 1 πριν βγει από το δρόμο. Παρέμεινε ασαφές τι ακριβώς είχε συμβεί στο Toyota GR Yaris Rally1 του. Στην ίδια Ε.Δ. ο Εσθονός Ott Tanak (Hyundai i20) έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου 18,5 χιλιόμετρα μέσα στην Ε.Δ. και μπήκε στο χιόνι. Μπόρεσε να ξαναβγάλει το Hyundai i20 N Rally1 στο δρόμο, αλλά δεν μπορούσε να συνεχίσει οπότε και παρέμεινε στην άκρη του δρόμου.
Στη 2η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους ήταν η σειρά του Thierry Neuville (Hyundai i20) να αντιμετωπίσει προβλήματα όταν άνοιξε το καπό του αυτοκινήτου του κατά τη διάρκεια της Ε.Δ. Ο Neuville είπε ότι είχαν ένα πρόβλημα με τον κινητήρα νωρίτερα στον ανεφοδιασμό καυσίμων το οποίο έπρεπε να ελέγξουν και το καπό δεν είχε κλείσει σωστά προφανώς. Τελείωσε την ημέρα στην 11η θέση γενικής, σχεδόν 3 λεπτά πιο πίσω.
Ο Katsuta είχε μια εξαιρετική ημέρα, και ηγείτο του Ράλλυ Σουηδίας για τρεις συνεχόμενες Ε.Δ. της ημέρας (3η, 4η και 5η), όταν στην προτελευταία Ε.Δ. ο Lappi πήρε τα ηνία και κατάφερε να τερματίσει μετά την 7η Ε.Δ. μόλις 3,2 δευτερόλεπτα μπροστά του.
«Σίγουρα πρέπει να πάρουμε την αυτοπεποίθηση από σήμερα και να αρχίσουμε να συγκεντρωνόμαστε για το υπόλοιπο του αγώνα», είπε ο Lappi στο τέλος της ημέρας. «Χρησιμοποιούσα το πλεονέκτημα της θέσης του δρόμου καθαρά το απόγευμα. Εντάξει, σίγουρα και το πρωί, αλλά δεν ήμουν πολύ αργός απέναντι στον Kalle [Rovanperä] στην αρχή, οπότε είμαι αρκετά ικανοποιημένος με αυτό.»
Στην 3η θέση γενικής βρίσκεται ο Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) της κατηγορίας WRC2. Παρόλο που ο Adrien Fourmaux ήταν έτοιμος να τελειώσει την ημέρα στην πρώτη τριάδα και να ανέβει έστω και προσωρινά στο 3ο βάθρο για την M-Sport Ford World Rally Team, ο Γάλλος δεν μπόρεσε να εμποδίσει ή να «προσπεράσει» τον ηγέτη του WRC2, Oliver Solberg, παρά το γεγονός ότι ο Σουηδός οδηγεί ένα Skoda Fabia προδιαγραφών Rally2.
«Η τρίτη θέση σε ένα Rally2 [αυτοκίνητο] είναι απίστευτη, και όσο μάλλον στο «σπίτι» μου - είναι όνειρο και είμαι πολύ χαρούμενος», είπε ο Solberg για την εκπληκτική του εμφάνιση. «Αλλά ο κύριος στόχος είναι το WRC2 και προηγούμαστε αρκετά, οπότε είμαι χαρούμενος με την ημέρα».
Τέλος, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) βρίσκεται στην 5η μεν θέση αλλά εκτός συναγωνισμού, σχεδόν 2 λεπτά πίσω από τον Lappi και 23 δευτερόλεπτα πίσω από τον Fourmaux.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.