Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Στην πρώτη θέση ο Rovanpera
Θα καταφέρει να γίνει πρωταθλητής για 2η φορά πριν καν τελειώσει το πρωτάθλημα;
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Συνεχίζεται η δράση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στη Τσεχία - Σε θέση ισχύος ο Kalle Rovanperä
Έντονη βροχή και επικίνδυνη λάσπη υποδέχτηκαν τα πληρώματα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA καθώς αγωνίστηκαν στην πρώτη γεμάτη μέρα του ράλλυ που περιλάμβανε έξι ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στην Τσεχία.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2022, Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) ξεκινούσε πρώτος σήμερα και εκμεταλλεύτηκε πλήρως το καθαρό οδόστρωμα που προσέφερε η αρχική του θέση. Ως εκ τούτου τελείωσε το πρωινό σκέλος, μετά από 3 Ε.Δ., 29,2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον τότε 2ο στην κατάταξη Elfyn Evans (Toyota Yaris).
Oι πρωινές όμως επιδόσεις του Rovanpera δεν ήταν τυχαίες, καθώς η κυριαρχία του συνεχίστηκε στον επαναλαμβανόμενο απογευματινό σκέλος, και τελείωσε την ημέρα με 36,4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο αυτή τη στιγμή Thierry Neuville (Hyundaii 20).
Ως έχει, ο Rovanperä είναι έτοιμος να διεκδικήσει τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του στο WRC σε αυτόν τον προτελευταίο αγώνα της σεζόν, εκτός και αν ο Elfyn Evans – ο οποίος μένει 47,2 δευτερόλεπτα πίσω του στην τρίτη θέση συνολικά – μπορεί να κάνει μια αξιοσημείωτη επιστροφή.
«Ήταν εξαιρετικά δύσκολο σήμερα», είπε ο Rovanperä. «Ευτυχώς, ο καιρός ήταν με το μέρος μας για μια φορά με την αρχική θέση - ήταν καλό να είμαστε το πρώτο αυτοκίνητο στο δρόμο. Μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι με τη μέρα μας.»
Ο Neuvilleξεκίνησε την ημέρα στην πρώτη θέση αλλά έπεσε στην τρίτη θέση το πρωί της Παρασκευής, αφού δυσκολεύτηκε με το setupτου αυτοκινήτου του. Ο Βέλγος θεώρησε ότι το i20 N Rally1 του θα είχε ωφεληθεί από πιο μαλακά ελατήρια ανάρτησης, αλλά, χωρίς την ευκαιρία για σέρβις ανάμεσα στα δύο σκέλη, δεν ήταν εφικτό να κάνει περαιτέρω αλλαγές.
Παρόλα αυτά, συνέχισε να ασκεί πίεση στον Evans, και αφού προσπέρασε τον Ουαλό για να διεκδικήσει τη 2η θέση στην τελευταία Ε.Δ., τερμάτισε 10,8 δευτερόλεπτα μπροστά του.
O Ott Tänak (Ford Puma) δήλωσε και εκείνος ότι δεν ένιωθε σωστά μέσα στο Pumaτου και τελείωσε την ημέρα 4οςγενικής – 43,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans, αλλά 56,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 5ο στην κατάταξη Takamoto Katsuta (Toyota Yaris).
Οι ελπίδες του Sébastien Ogier (Toyota Yaris) να κερδίσει το ράλλυ στο «σπίτι» του κατέρρευσαν νωρίς μέσα στην ημέρα όταν ο Γάλλος με έδρα το Μόναχο πέρασε «κουτσαίνοντας» την πρώτη κιόλας Ε.Δ. με ζημιά στα ελαστικά που προκλήθηκαν από σπασμένο τροχό. Αγωνίστηκε για να διεκδικήσει την 6ηθέση, μόλις 3,2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Teemu Suninen (Hyundaii200).
O Esapekka Lappi(Hyundaii20), τρίτος οδηγός της HyundaiMotorsport, βρισκόταν στην 3η θέση γενικής όταν είχε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους. Τέλος, ο Grégoire Munster (Ford Puma) βρίσκεται στην 8η θέση, ενώ οι υπόλοιπες 2 θέσεις της πρώτης δεκάδας ανήκουν σε πληρώματα της κατηγορίας WRC2, στον Emil Lindholm (Hyundaii 20 NRally 2), και Erik Cais (Skoda Fabia RS Rally2) αντίστοιχα.
Ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) βρισκόταν στην 9η θέση αλλά έχασε πάνω από πέντε λεπτά στην τελευταία Ε.Δ. όταν βγήκε από το δρόμο και προκάλεσε ζημιά στον τροχό.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.