- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλλυ Μεξικού: O Esapekka Lappi μπροστά με 5,3 δευτερόλεπτα
Καταστροφική ημέρα για την M-SportFord
WRC - Ράλλυ Μεξικού: Προβάδισμα του Esapekka Lappi την πρώτη μέρα του αγώνα - Οι δυσάρεστες εκπλήξεις τη για την ομάδα της M-Sport Ford.
Η πρώτη γεμάτη μέρα του Ράλλυ Μεξικού έφερε πολλές εκπλήξεις, και ήταν κυρίως δυσάρεστες, ειδικά για την ομάδα της M-Sport Ford. Στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.), τη γνωστή Ε.Δ., El Chocolate 30 χιλιομέτρων, ο Ott Tanak (Ford Puma) αντιμετώπισε προβλήματα με το τούρμπο στο 17ο χιλιόμετρο και χρειάστηκε να σταματήσει για να δει κατά πόσο μπορούσε να φτιάξει το πρόβλημα. Μετά από λίγο, αφού ο δεύτερος στη σειρά εκκίνησης, Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) τον είχε περάσει, ξεκίνησε και πάλι αλλά χωρίς το τούρμπο, και έτσι τερμάτισε με σχεδόν 8 λεπτά διαφορά από τον ταχύτερο στην Ε.Δ. Esapekka Lappi (Hyundai i20).
Η ημέρα αυτή για τον Tanak θα ήταν δύσκολη ανεξαρτήτως μηχανικών προβλημάτων καθότι είχε την ατυχία να ανοίγει το δρόμο για όλα τα υπόλοιπα πληρώματα. Τόσο αυτός όσο και τα επόμενα 3 αυτοκίνητα στη σειρά εκκίνησης είχαν αυτό το μειονέκτημα λόγω των σκληρών συνθηκών στον χωμάτινο αυτό αγώνα. Το πρόβλημα όμως στο τούρμπο απεδείχθη ολέθριο και έβγαλε τον Tanak εκτός συναγωνισμού και εκτός πόντων, κάτι το οποίο θα είναι καταστροφικό για την κατάταξή του στο πρωτάθλημα οδηγών. Τελείωσε την ημέρα στην 18η θέση, 14 λεπτά πίσω από τον Lappi.
Ο Tanak όμως δεν ήταν ο μόνος που αντιμετώπισε προβλήματα. Η ομάδα της M-Sport Ford αποδεκατίστηκε ολοκληρωτικά όταν λίγη ώρα μετά ο Pierre-Louis Loubet χτύπησε έναν βράχο στην ίδια Ε.Δ. και έχασε τον τροχό του καταστρέφοντας και την ανάρτηση, και ο Jourdan Serderides είχε ένα ατύχημα, με αποτέλεσμα και οι δύο οδηγοί να πρέπει να εγκαταλείψουν τον αγώνα.
Ο Kalle Rovanpera ξεκινούσε δεύτερος όλη την Παρασκευή και αυτό του κόστισε αρκετά σε χρόνο, τερματίζοντας στο τέλος της ημέρας στην 5η θέση, σχεδόν 1 λεπτό πιο πίσω από τον Lappi. O ομόσταυλος του Rovanpera, Takamoto Katsuta, ο οποίος δεν θα πάρει βαθμούς για το πρωτάθλημα οδηγών σε αυτόν τον αγώνα καθότι συμμετέχει ο Sebastien Ogier, είχε ένα ατύχημα στην 3η Ε.Δ. της ημέρας και έπεσε από έναν μικρό γκρεμό εγκαταλείποντας τον αγώνα.
Τα δύο εναπομείναντα Yaris του Sebastien Ogier και του Elfyn Evans όμως έφεραν την ομάδα της Toyota Gazoo Racing μπροστά στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Ο Ogier βρίσκεται αυτή τη στιγμή μόνο 5,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi, και το Σάββατο θα είναι κρίσιμο για εκείνον, ενώ ο Evansείναι 30,1 δευτερόλεπτα πίσω και ενώ θα είναι δύσκολο να φτάσει τον Ogier, θα πρέπει σίγουρα να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικός σε σχέση με τον Thierry Neuville (Hyundai i20) ο οποίος βρίσκεται στην 4η θέση, μόνο 9,7 δευτερόλεπτα πίσω του. Τέλος, στην 6η θέση βρίσκεται ο Ισπανός Dani Sordo, σχεδόν μισό λεπτό πίσω από τον Rovanpera, και ενάμιση λεπτό πίσω από τον ομόσταυλό του Lappi.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.