- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλλυ Σουηδίας: Ο Craig Breen στην 1η θέση
Ο Tanak στη 2η θέση με 2,6 δευτερόλεπτα διαφορά
WRC - Ράλλυ Σουηδίας 2023: Οι Ειδικές Διαδρομές και η κατάταξη των οδηγών.
Μετά το τέλος του πρωινού σκέλους της Παρασκευής, ο Εσθονός Ott Tank (Ford Puma) ήταν 1ος στην κατάταξη, με μόνο όμως 2,1 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ιρλανδό Craig Breen (Hyundai i20). Στην 3η θέση βρισκόταν ο Esapekka Lappi (Huyndai i20).
Η ειρωνεία είναι ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή, ο Tanak δεν είχε κάνει τον γρηγορότερο χρόνο σε καμία από τις 4 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.). Είχε όμως συνέπεια και σταθερότητα. Δήλωσε ότι θα πρέπει να είναι πιο γρήγορος, και ήλπιζε για καλύτερες συνθήκες στο μεσημεριανό σκέλος. Η τελευταία φορά που η M-Sport Ford ηγείτο ενός αγώνα ήταν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις τον Σεπτέμβρη του 2022.
Ο Rovanperä τερμάτισε στην 8η θέση στην 1η Ε.Δ. της Παρασκευής, 12,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Breen (ο οποίος έκανε τον γρηγορότερο χρόνο) δηλώνοντας ότι υπήρχε πάρα πολύ χιόνι στο δρόμο και δεν μπορούσε να πάει πιο γρήγορα. Όμως, μέχρι το τέλος του πρωινού σκέλους ο νεαρός πρωταθλητής του 2022 είχε ανέβει στην 4η θέση, μόνο 4,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak.
Την 5η θέση είχε πριν το μεσημεριανό σέρβις ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), με μόνο 2,4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rovanpera, ενώ το τρίτο και τελευταίο Toyota Yaris του Elfyn Evans βρισκόταν στην 6η θέση 15,5 από τον ηγέτη Tanak. Ο Elfyn Evans είπε ότι δυσκολεύτηκε να βρει την αυτοπεποίθηση και την ισορροπία που απαιτούνται για να αγωνιστεί, ενώ ο έβδομος Thierry Neuville πάλεψε τόσο με τη γρίπη, όσο και με την υποστροφή στο Hyundai i20 του.
Το μεσημεριανό όμως σκέλος έφερε αρκετές ανατροπές, και μέχρι το τέλος της ημέρας ο Craig Breen θα ήταν πρώτος, αφήνοντας τον Tanak 2,6 δευτερόλεπτα πίσω του. Μετά την 7η Ε.Δ. της ημέρας , στην 3η θέση ήταν ο Esapekka Lappi, 8,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak και 11,2 από τον ομόσταυλό του Breen, αφήνοντας την Toyota εκτός της πρώτης τριάδας.
Πριν μπει στην 1η Ε.Δ. του μεσημεριού, ο Rovanpera ανακάλυψε ότι είχε πρόβλημα με την πρόσφυση στο αυτοκίνητο, κάτι που έκανε την οδήγηση στο χιόνι και στον πάγο πολύ δύσκολη, και έτσι, τερμάτισε στην 9η θέση στην Ε.Δ. και έπεσε στην 5η γενικής, μια θέση που κατάφερε όμως να κρατήσει μέχρι το τέλος της ημέρας. Μετά το πέρας της πρώτης αυτής Ε.Δ. είπε «δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, με τα βίας επιβιώσαμε την Ε.Δ., και σίγουρα χάσαμε πολύ χρόνο.»
Την 4η θέση γενικής κατέχει ο ομόσταυλος του Rovanpera, Elfyn Evans, ενώ το τρίτο μέλος της ομάδας, ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta, είχε ένα ατύχημα στην 1η Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους, έφερε τούμπες, και ενώ μπόρεσε να φέρει το αυτοκίνητο στη γραμμή τερματισμού, αναγκάστηκε μετά να σταματήσει στην επόμενη Ε.Δ. και να αποσυρθεί από τον αγώνα λόγω μηχανικών προβλημάτων.
Τέλος, ο Thierry Neuville (Hyundai i20) τερμάτισε στην 6η θέση, ενώ ο δεύτερος οδηγός της M-Sport Ford, Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) τελείωσε την ημέρα στην 7η.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.