- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλλυ Καταλονίας: O Σεμπαστιάν Οζιέ πρώτος με 20 δευτερόλεπτα διαφορά
Αποφασισμένος ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής για μια ακόμα νίκη
WRC: Ράλλυ Καταλονίας - Προηγείται ο Σεμπαστιάν Οζιέ με 20 δευτερόλεπτα από τον Thierry Neuville - Η κατάταξη μετά τη 2η μέρα
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastien Ogier (Toyota Yaris), ο οποίος τελείωσε χθες μόλις 4,8 δευτερόλεπτα μακριά από τον ομόσταυλό του στην Toyota Gazoo Racing, Kalle Rovanperä, είναι μετά το πέρας το Σαββάτου ξανά πρώτος αλλά με 20,7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Thierry Neuville (Hyundai i20), και 22,1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 3ο στη σειρά Kalle Rovanpera.
O Rovanpera ήταν 2ος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά απομακρυνόταν σιγά-σιγά σε χρόνο από τον Ogier, μέχρι που στην τελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας ο Thierry Neuville, ο οποίος τον πλησίαζε όλο και περισσότερο, κατάφερε να βγει μπροστά του με 1,4 δευτερόλεπτα διαφορά.
Ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής, Rovanperä, δίσταζε να πιέσει περισσότερο (και μεταξύ μας, γιατί να το κάνει;) φοβούμενος μη χάσει τον ήδη καλό ρυθμό του. Ο Ogier από την άλλη - απολαμβάνοντας ξηρές συνθήκες και καθαρό δρόμο - είπε ότι «Νομίζω ότι μέχρι στιγμής το αυτοκίνητο λειτουργεί καλά και το απολαμβάνω. Δεν είμαι ακόμα στο μέγιστο των δυνατοτήτων, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε έτσι.»
Για τον Neuville η ημέρα υπήρξε εξαιρετικά θετική, ειδικά δεδομένου του γεγονότος ότι κατάφερε να περάσει μπροστά και να έρθει ένα βήμα πιο κοντά στον Ogier. Ωστόσο ο ίδιος δεν φάνηκε να είναι απόλυτα ικανοποιημένος, νιώθοντας ότι υπήρχε ακόμα περιθώριο βελτίωσης με το «στήσιμο» του i20 N του. «Δουλεύουμε ακόμα στο αυτοκίνητο», εξήγησε. «Όταν ο δρόμος λερώνει, αρχίζω να χάνω την αίσθηση στο αυτοκίνητο και δεν ξέρω τα όρια. Αισθάνομαι ότι θα έχουμε ακόμα καλύτερες επιδόσεις αν βρούμε τις σωστές ρυθμίσεις.»
Πολύ κακή μέρα, για μια ακόμα μια φορά και σε ακόμα έναν αγώνα, είχε η M-Sport Ford, όταν στην 3η Ε.Δ. της ημέρας ο Gus Greensmith έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια ανοιχτή δεξιά στροφή, χτύπησε στη μπαριέρα και κατέστρεψε την αριστερή μεριά του Ford Puma του. Μετά το ατύχημά του βγήκε κόκκινη σημαία και η Ε.Δ. ακυρώθηκε.
Ο Ott Tänak παραμένει στην 4η θέση αλλά βρίσκεται 14,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera, οπότε οι 4 εναπομείναντες Ε.Δ. αύριο δεν είναι αρκετές, υπό κανονικές συνθήκες και εκτός απροόπτου, για να κυνηγήσει ένα ακόμα βάθρο. Ο Dani Sordo είχε καλές επιδόσεις σε 2 Ε.Δ. σήμερα και τελείωσε την ημέρα στην 5η θέση. «Δεν μου αρέσουν οι δικαιολογίες», είπε μετά τη 2η Ε.Δ. της ημέρας. «Δεν υπάρχουν προβλήματα με το αυτοκίνητο. Απλώς προσπαθώ να πάω γρήγορα, αλλά οι χρόνοι δεν είναι πολύ καλοί.»
Στην 6η θέση βρίσκεται ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), στην 7η ο Craig Breen (Ford Puma), στην 8η ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), και στην 9η και 10η τα Ford Puma των Adrien Fourmaux και Pierre-Louis Loubet αντίστοιχα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.