- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
O Ott Tanak νικητής του Ράλι Φινλανδίας
Η ιδιαίτερη σημασία της νίκης του και οι οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο
Ράλι Φινλανδίας: Νικητής ο Ott Tanak - Οι νικητές στην κορυφαία κατηγορία και στην WRC2 - Οι βαθμολογίες στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών
O Εσθονός Ott Tanak (Hyundai i20) κέρδισε το Ράλι Φινλανδίας για 3η φορά (οι δύο προηγούμενες ήταν το 2018 και το 2019) και τόσο οι επιδόσεις του όσο και η αποφασιστικότητά του μας θύμισε τον Tanak που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2019. Η νίκη στον αγώνα αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία όχι μόνο γιατί η Hyundai αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα με τα υβριδικά i20 αυτή τη χρονιά, αλλά και γιατί ο Tanak για πολύ καιρό, ιδιαιτέρως πέρυσι, φαινόταν να είχε χάσει αυτό που τον έκανε πρωταθλητή μόλις 3 χρόνια πριν. Στο τέλος της τελευταίας Ειδικής Διαδρομής (Ε.Δ.) του αγώνα (Wolf Power Stage), αφού ανέβηκε στην οροφή του i20 του και αγκάλιασε τον συνοδηγό του Martin Jarveoja, μίλησε στους δημοσιογράφους του wrc.com και ευχαρίστησε τη σύζυγό του, η οποία τον έχει στηρίξει κατά τη διάρκεια μιας πολύ δύσκολης περιόδου.
Με τη νίκη αυτή ο Tanak ανέβηκε στη 2η θέση στη γενικότερη κατάταξη του πρωταθλήματος των οδηγών, αλλά βρίσκεται δυστυχώς 94 πόντους πίσω από τον Kalle Rovanpera. Ο Rovanpera (Toyota Yaris) ανέβηκε στο 2ο βάθρο του Ράλι Φινλανδίας, ένα επίτευγμα επίσης εντυπωσιακό δεδομένου ότι ξεκίνησε στην 5η θέση. Την 3η θέση πήρε ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris), ο οποίος τούμπαρε στην προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας κάνοντας τρεις περιστροφές, έσπασε το παρμπρίζ του και γενικότερα κατέστρεψε το Yaris του σε σημείο που έπρεπε να αφαιρέσει το παρμπρίζ εντελώς και να μπει στην Wolf Power Stage με το μισό σχεδόν αυτοκίνητο, φορώντας μάσκες του σκι μέσα από το κράνος του για να μπορεί να βλέπει από τον αέρα ενώ οδηγεί.
Στην 4η θέση τερμάτισε ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), και στην 5η ο Thierry Neuville (Hyundai i20). Στην 6η ήταν ο Takamoto Katsuta με το τελευταίο Yaris, ενώ στην 7η είχαμε το μοναδικό Ford Puma της πρώτης δεκάδας του Gus Greensmith, ο οποίος είχε ένα ομολογουμένως καλό, σταθερό και συνεπές τετραήμερο.
Νικητές
- Στην κορυφαία κατηγορία οι νικητές ήταν: 1ος ο Ott Tanak (Hyundai i20), 2ος ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), 3ος ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris),
- Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Teemu Suninen (Hyundai i20 N Rally2), 2ος ο Emil Lindholm (Skoda Fabia Rally2 evo), 3ος ο Egon Kaur (Volkswagen Polo GTI R5)
Βαθμολογίες
- Στο πρωτάθλημα οδηγών οι βαθμολογίες είναι: Kalle Rovanpera (198), Ott Tanak (104), Thierry Neuville (103), Elfyn Evans (94), Takamoto Katsuta (81), Craig Breen (64), Esapekka Lappi (42), Sebastien Loeb (35), Sebastien Ogier (34), Dani Sordo (34), Gus Greensmith (34), Pierre-Louis Loubet (18)
- Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών οι βαθμολογίες είναι: Toyota Gazoo Racing (339), Hyundai Motorsport (251), M-Sport Ford (174)
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.