- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλι Φινλανδίας - Ημέρα 3η: Ο Ott Tanak κρατάει την 1η θέση σθεναρά
Ο Kalle Rovanpera πλησιάζει επικίνδυνα
Ράλι Φινλανδίας: Όλα όσα έγιναν την 3η ημέρα - Οι 8 Ειδικές Διαδρομές και κατάταξη των οδηγών.
Η τρίτη ημέρα του Ράλι Φινλανδίας είχε αρκετές ανατροπές και κάποιες προβλέψιμες συνέπειες στις 8 Ειδικές Διαδρομές που έλαβαν χώρα. Η ημέρα ξεκίνησε με τον Ott Tanak (Hyundai i20) να βρίσκεται στην 1η θέση, αλλά μονάχα 3,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 2ο στην κατάταξη Esapekka Lappi (Toyota Yaris). Στην 3η θέση ήταν ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) ο οποίος ήταν 15,5 δευτερόλεπτα μακριά από τον Lappi, και 1,7 δευτερόλεπτο μπροστά από τον 4ο Kalle Rovanpera.
Κατά τη διάρκεια του πρωινού σκέλους ο καιρός ήταν αρκετά βροχερός με αποτέλεσμα να αλλάξει το έδαφος, και ως εκ τούτου η πρόσφυση. Πολλά ήταν τα πληρώματα που στις πρώτες Ε.Δ. της ημέρας παραπονέθηκαν για aquaplaning, όταν δηλαδή οδηγείς σε βρεγμένους δρόμους με υψηλή ταχύτητα, συσσωρεύεται νερό μεταξύ του ελαστικού και του οδοστρώματος/εδάφους και έτσι το ελαστικό χάνει επαφή με τον δρόμο και το όχημα δεν ανταποκρίνεται. Επίσης οι βροχές ήταν σύντομες και έντονες με αποτέλεσμα στην ίδια Ε.Δ. οι καιρικές συνθήκες να είναι αρκετά διαφορετικές από το πρώτο αυτοκίνητο μέχρι το τελευταίο.
Το μεγαλύτερο «θύμα» των κακών συνθηκών υπήρξε ο Craig Breen (Ford Puma) ο οποίος χτύπησε σε έναν βράχο στην 2η Ε.Δ. της ημέρας και έσπασε την ανάρτησή του. Ο Breen κατείχε μέχρι εκείνη τη στιγμή την 5η θέση, και την υψηλότερη για την ομάδα του. Στην ίδια Ε.Δ. ο Evans υπήρξε, όπως δήλωσε ο ίδιος, υπερβολικά προσεκτικός, χάνοντας λίγα αλλά πολύτιμα δευτερόλεπτα, και «παραχώρησε» τη θέση του στον Rovanpera ο οποίος τείνει να θριαμβεύει σε δύσκολες συνθήκες και να ροκανίζει αποφασιστικά και με δεξιοτεχνία τον χρόνο των αντιπάλων που βρίσκονται μπροστά. Στην 2η Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους ο Rovanpera πιέζοντας όσο περισσότερο μπορούσε, και εκμεταλλευόμενος μια αστοχία του Lappi, πήρε ακόμα μια θέση και βρέθηκε πίσω από τον ηγέτη του αγώνα, Tanak.
Στο τέλος της ημέρας ο Rovanpera βρίσκεται στη 2η θέση με μόνο 8,4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Tanak. Αντιθέτως, η διαφορά του από τον 3ο στην κατάταξη Lappi είναι 26,8. Ο Evans βρίσκεται στην 4η θέση, αλλά είναι 44,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi καθότι στην 7η Ε.Δ. της ημέρας χτύπησε κάτι, η ανάρτησή του υπέστη βλάβη την οποία έφτιαξε όσο καλύτερα μπορούσε στην απλή διαδρομή απλά και μόνο για να μπορέσει να τελειώσει την ημέρα και να βγάλει και την τελευταία Ε.Δ.
Στην 5η θέση βρίσκεται ο Thierry Neuville (Hyundai i20) ο οποίος νιώθει γενικότερα απογοητευμένος τόσο από το γεγονός ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο, όσο και από το ότι δεν έχει να παλέψει για κάτι. Στην 6η θέση είναι ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), και στην 7η και 8η βρίσκονται δύο Ford Puma, του Gus Greensmith και του Pierre-Louis Loubet αντίστοιχα.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.