- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Ράλι Εσθονίας: Ο Kalle Rovanpera «κλέβει» τις ελπίδες μιας νίκης από τον ομόσταυλό του Elfyn Evans
Για μια ακόμη φορά η ιστορία επαναλαμβάνεται
WRC Ράλι Εσθονίας 2022: Τι έγινε την τρίτη ημέρα - Η κατάταξη και οι Ειδικές Διαδρομές
Για μια ακόμη φορά η ιστορία επαναλαμβάνεται: ο Φινλανδός Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) παίρνει τα ηνία και αφήνει πίσω του με διαφορά όλα τα υπόλοιπα πληρώματα, και ο Ουαλός Elfyn Evans (Toyota Yaris) ξεκινά δυναμικά, ανεβαίνει στην πρώτη θέση, και με λίγα άγαρμπα λάθη, τα οποία μετέπειτα επηρεάζουν την αυτοπεποίθησή του μέσα στο αυτοκίνητο και επιφέρουν κι άλλα, τη χάνει και αρχίζει να «γλιστράει» προς τα πίσω.
Εννέα Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ) είχε η τρίτη μέρα του Ράλι Εσθονίας. Η ημέρα ξεκίνησε με τον Rovanpera να είναι 11,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Evans μετά το λάθος του Ουαλού εχθές το απόγευμα το οποίο του κόστισε τόσο την πρώτη θέση όσο και πολύ πολύτιμο χρόνο. Από τις 9 αυτές Ε.Δ. σήμερα, Σάββατο, Ο Rovanpera έκανε τον γρηγορότερο χρόνο σε 7 και μεγάλωσε τη διαφορά μεταξύ τους στα 29,1 δευτερόλεπτα (μία Ε.Δ. «πήρε» ο Evans και μία ο Adrien Fourmaux με Ford Puma).
Οι καιρικές συνθήκες επηρέασαν και σήμερα τις Ε.Δ., ειδικά στο μεσημεριανό σκέλος, και με κάθε πέρασμα, τα αυλάκια στο δρόμο βάθαιναν με αποτέλεσμα οι «γραμμές» που ακολουθούν οι οδηγοί να γίνονται επικίνδυνες και τα αυτοκίνητα να «βρίσκουν» από κάτω. Πολλά ήταν τα πληρώματα που δήλωσαν στο τέλος των Ε.Δ. ότι λόγω συνθηκών η πρόσφυση είναι καλή σε κάποια σημεία και πάρα πολύ κακή σε άλλα, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχεις ιδέα σε ποιο σημείο θα συναντήσεις τι.
Ο Εσθονός Ott Tanak (Hyundai i20) δήλωσε το απόγευμα ότι ήταν πολύ χειρότερα απ’ ότι περίμενε, το αυτοκίνητο είναι υπερβολικά χαμηλό και απλά οδηγούσε για να φτάσει στο τέλος και να επιβιώσει. Ο Tanak κράτησε σθεναρά την 3η θέση στην κατάταξη αλλά βρίσκεται 42,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans, κάτι το οποίο δεν τον βοηθά να παλέψει για κάτι παραπάνω. Ο ομόσταυλός του Thierry Neuville έμεινε και αυτός σταθερός στην 4η θέση και όταν τον ρώτησαν ποια είναι η αγαπημένη του Ε.Δ. έως τώρα, είπε ότι ελπίζει να είναι η τελική Wolf Power Stage, όπου θα μπορέσει να παλέψει για περισσότερους πόντους.
Ο Γάλλος Adrien Fourmaux, ο μοναδικός, δυστυχώς, οδηγός της M-Sport Ford που μάχεται για βαθμούς σε αυτόν τον αγώνα, υπήρξε σταθερός και αρκετά δυναμικός σήμερα, και αν και δεν κατάφερε να κλέψει την 5η θέση από τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), κατάφερε τουλάχιστον να κρατήσει την 6η.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.