Τροχαία: Οι οδηγοί έως 30 ετών εμπλέκονται με μεγαλύτερη συχνότητα σε ατυχήματα
Ποια τα ευρήματα έρευνας
Τροχαία: Η ηλικία των οδηγών και ο ρόλος της στην πρόκληση ατυχημάτων - Τα ποσοστά για τις νεαρές και τις μεγαλύτερες ηλικίες
Οι οδηγοί μέχρι 30 ετών είναι αυτοί που εμπλέκονται με μεγαλύτερη συχνότητα σε ατυχήματα. Το 26,8% των οδηγών που είχαν εμπλακεί σε ατυχήματα πέρσι ανήκε στη συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία και ο κύριος λόγος των περισσοτέρων συμβάντων ήταν η έλλειψη εμπειρίας κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Όσο μεγαλώνουν σε ηλικιακά οι οδηγοί, μικραίνει το ποσοστό των ατυχημάτων, ενώ σημειώνεται μια μικρή αύξηση (10,5%) των ατυχημάτων άνω των 80 ετών.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι όσο πιο μικρός ηλικιακά είναι οδηγός τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει να εμπλακεί σε ατύχημα, επιβεβαιώνοντας τον κανόνα που ισχύει τις περισσότερες φορές ότι όσο πιο νέος ο οδηγός, τόσο πιο πιθανή είναι η εμπλοκή του σε ατύχημα. Τα στοιχεία της έρευνας της Hellas Direct έδειξαν ότι οι οδηγοί που ανήκουν στις ηλικίες 40-50 ετών, δηλαδή στις πιο παραγωγική ηλικία είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και η εμπλοκή τους είναι μικρή (12,1%). Η εμπλοκή των οδηγών που ανήκουν στα έτη 30-40 είναι 15,8%, ενώ αυτοί που ανήκουν στην κατηγορία 50-60 εμπλέκονται σε ποσοστό 12,6%. Οι οδηγοί που ανήκουν ηλικιακά μεταξύ 60-70 έτη το ποσοστό εμπλοκής τους σε ατυχήματα είναι 10,9%, ενώ μειώνεται στο 9,3% στους οδηγούς που ανήκουν στην ηλικιακή κατηγορία 70-80 έτη.
Από το σύνολο των ατυχημάτων, τα περισσότερα από τους νεαρότερους οδηγούς (ποσοστό 26%) και για τους 30-64 ετών (ποσοστό 25,1%) γίνονται σε παρκαρισμένα οχήματα. Οι άνω των 65 ξεγελιούνται περισσότερο με την όπισθεν και την αναστροφή (28% και 25,6% αντίστοιχα) και εμπλέκονται σε ατυχήματα.
Η Δευτέρα παραμένει ως η ημέρα που σημειώνονται τα περισσότερα ατυχήματα, καθώς τα ποσοστά είναι 17,8% για τους νέους οδηγούς και 17,48% για τους λίγο πιο έμπειρους. Αναφορικά με τις ώρες, οι μεσημεριανές, 12 με 3, είναι οι ώρες με τα περισσότερα ατυχήματα για όλες τις ηλικίες (22,6% για τους έως 30 ετών και 28,9% για τους άνω των 64 ετών).
9 στα 10 τρακαρίσματα σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία δεν χρειάστηκαν γερανό για να φύγουν από το σημείο του ατυχήματος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.