- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 1η
Η Karasani ήταν η μοναδική Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, ενώ όλα τα πληρώματα εξέφρασαν ομόφωνα ότι η πρόκληση και οι δυσκολίες του αγώνα ξεκινούν την Παρασκευή
Ράλι Σαφάρι - 1η Μέρα: Οι θέσεις των οδηγών και η μοναδική Ειδική Διαδρομή
Ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris), ο οποίος αγωνίζεται σε ένα επιμέρους πρόγραμμα με την Toyota Gazoo Racing αυτή τη σεζόν, ξεπέρασε τον αστέρα της Hyundai Motorsport, Thierry Neuville, μόλις πέντε δέκατα του δευτερολέπτου στη Σούπερ Ειδική Διαδρομή Kasarani στα περίχωρα της πρωτεύουσας. Ο Ott Tänak, με Hyundai i20 N, τερμάτισε 3ος μόλις 0,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον ομόσταυλό του. Η Karasani ήταν η μοναδική Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, ενώ όλα τα πληρώματα εξέφρασαν ομόφωνα ότι η πρόκληση και οι δυσκολίες του αγώνα ξεκινούν την Παρασκευή.
Ο Ogier κέρδισε το Ράλι Σαφάρι πέρυσι, όταν ο αγώνας επέστρεψε στο WRC μετά από 19 χρόνια απουσίας, και ερωτεύτηκε τα τοπία και τον πολιτισμό της Αφρικής. «Επέστρεψα για τον κόσμο», είπε ο οδηγός του GR Yaris. «Έχει πολλά χρώματα εδώ και οι άνθρωποι σε αυτή τη χώρα μας προσφέρουν εκπληκτική υποστήριξη. Η πρόκληση θα είναι μεγάλη. Δεν είναι το είδος του ράλι που συνήθως αγαπώ γιατί θα είναι πολύ δύσκολο, αλλά θα προσπαθήσουμε να επιβιώσουμε», πρόσθεσε.
Ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) ήταν 1,2 δευτερόλεπτο πιο αργός από τον ομόσταυλό του και κατέκτησε την τέταρτη θέση, με τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sébastien Loeb –ο οποίος ήταν αντιμέτωπος με τον Ogier στην Ε.Δ.– με ένα M-Sport Ford Puma να βρίσκεται στην πέμπτη. Το Takamoto Katsuta της Toyota συμπλήρωσε την πρώτη εξάδα μόλις ένα δέκατο πιο κάτω.
Ο ηγέτης του πρωταθλήματος Kalle Rovanperä δυστυχώς βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 11η θέση μετά από ένα καταστροφικό ξεκίνημα. Ο 21χρονος πήρε πολύ ανοιχτά την πρώτη αριστερή στροφή και σχεδόν έχασε τον έλεγχο του GR Yaris του. Το «έσωσε» και μπόρεσε να συνεχίσει, αλλά η αστοχία αυτή προκάλεσε κλατάρισμα στο δεξιό πίσω τροχό, κάτι το οποίο του κόστισε 11,6 δευτερόλεπτα.
«Ήμουν λίγο στο όριο στο φρενάρισμα», εξήγησε. «Δεν συνέβη κάτι ιδιαίτερο, αλλά είχαμε ένα κλατάρισμα. Είναι πραγματικά κρίμα, αλλά είναι μεγάλος ο αγώνας και θα προσπαθήσουμε να επικεντρωθούμε στις ημέρες που έρχονται».
Το εναρκτήριο σκέλος της Παρασκευής εκτείνεται στη βόρεια και νότια πλευρά της λίμνης Naivasha. Περιλαμβάνει τις Ε.Δ. Loldia (19,17km) και Geothermal (11,68km) –μία ολοκαίνουργια Ε.Δ. που ανεβαίνει πάνω από απόκρημνους λόφους με βράχους –καθώς και την Kedong (31,25km), η οποία είναι η μεγαλύτερη Ε.Δ. του ράλι.
*Φωτό: WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.