- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
O Kalle Rovanpera κέρδισε το Ράλι Κροατίας και είναι πρώτος με διαφορά
Ο νικητής κρίθηκε κυριολεκτικά στα τελευταία δευτερόλεπτα της τελευταίας Ειδικής Διαδρομής
WRC: O Kalle Rovanpera κερδίζει το Ράλι Κροατίας και είναι πρώτος με διαφορά στη γενικότερη κατάταξη οδηγών.
Ήταν μια συναρπαστική αγωνιστική ημέρα με πολλή αγωνία και πολλά αναπάντεχα γεγονότα. Ο νικητής κρίθηκε κυριολεκτικά στα τελευταία δευτερόλεπτα της τελευταίας Ειδικής Διαδρομής (Ε.Δ.) της ημέρας (γνωστή ως Power Stage). Μέχρι και τη 2η Ε.Δ. της τρίτης και τελευταίας ημέρας του Ράλι Κροατίας, ο Kalle Rovanpera με Toyota Yaris είχε το προβάδισμα. Αν και στα τέλη της Παρασκευής η διαφορά με τον 2ο στην κατάταξη Ott Tanak ανερχόταν στο 1 λεπτό και 23 δευτερόλεπτα, στο τέλος του Σαββάτου η διαφορά τους είχε μειωθεί στα 19.9 δευτερόλεπτα.
Την Κυριακή, ο Rovanpera κατάφερε να αυξήσει και πάλι αυτή τη διαφορά μέσα στις 2 πρώτες (από τις 4) Ε.Δ. στα 28.4 δευτερόλεπτα. Δυστυχώς όμως οι καιρικές συνθήκες στην 3η Ε.Δ. ήταν ιδιαιτέρως δυσμενείς με πολλή βροχή, και τα περισσότερα πληρώματα, συμπεριλαμβανομένου και του Rovanpera, είχαν επιλέξει έναν συνδυασμό ελαστικών βροχής και σκληρής γόμας, ενώ ο Tanak και λίγοι ακόμα είχαν επιλέξει μαλακή γόμα, η οποία απεδείχθη σημαντικά καλύτερη. Ως εκ τούτου ο Rovanpera τερμάτισε στην 3η Ε.Δ. 8ος, 29.8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak, ο οποίος τερμάτισε 1ος.
Αυτό άλλαξε την κατάταξη και ο Tanak βρέθηκε πρώτος με 1.4 δευτερόλεπτα διαφορά.
Έμενε λοιπόν μόνο η Power Stage για να αναδειχθεί ο νικητής. Ο καιρός όμως είχε αλλάξει και πάλι: ήταν ηλιόλουστος, και ο δρόμος ήταν τελείως στεγνός. Ο Rovanpera τα έδωσε όλα, τερμάτισε 1ος, πήρε 5 έξτρα πόντους, και ο Tanak τερμάτισε 2ος με 5.7 δευτερόλεπτα διαφορά.
Ο Thierry Neuville ανέβηκε 3ος στο βάθρο παρόλο που στην Power Stage είχε ένα ατύχημα λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, κάτι που θα μπορούσε εύκολα να του είχε κοστίσει τη θέση του, αλλά ευτυχώς παρόλες τις ατυχίες σε όλο το τριήμερο είχε 2 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 4ο στην κατάταξη Craig Breen και έτσι δεν έμεινε εκτός της πρώτης τριάδας.
Ράλι Κροατίας 2022: Οι νικητές στις κατηγορίες Rally1 και WRC2
Στην κατηγορία Rally1, WRC, 1ος τερμάτισε ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), 2ος ο Ott Tanak (Hyundai i20), και 3ος ο Thierry Neuville (Hyundai i20).
Στην κατηγορία WRC2, 1ος ήταν ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2), 2ος ο Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia Rally2 evo), και 3ος ο Emil Lindholm (Skoda Fabia Rally2 evo).
WRC: Οι βαθμολογίες στην κατάταξη οδηγών μετά το Ράλι Κροατίας
Οι βαθμολογίες στην κατάταξη οδηγών έχουν ως εξής: Kalle Rovanpera (76), Thierry Neuville (47), Craig Breen (30), Sebastien Loeb (27), Ott Tanak (27), Takamoto Katsuta (26) , Gus Greensmith (20), Sebastien Ogier (19), Elfyn Evans (17), Esapekka Lappi (15).
Στην κατάταξη κατασκευαστών οι βαθμολογίες είναι: Toyota Gazoo Racing (126), Hyundai Motorsport (84), M-Sport Ford (80).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.