- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλι Κροατίας: O Kalle Rovanpera ακόμα πρώτος με τον Ott Tanak να τον πλησιάζει επικίνδυνα
Έστειλε ένα σαφές μήνυμα στην τελευταία Ειδική Διαδρομή
WRC Ράλι Κροατίας - 2η ημέρα: Πρώτος ο Kalle Rovanpera - Ακολουθεί ο Ott Tanak
Ο Kalle Rovanperä, με Toyota Yaris, ξεκίνησε τη δεύτερη ημέρα του Ράλι Κροατίας με ένα φαινομενικά απόρθητο προβάδισμα σχεδόν 90 δευτερολέπτων έναντι του Εσθονού Ott Tanak, με Hyundai i20.
H ημέρα τελείωσε με το πλεονέκτημα αυτό να έχει μειωθεί στα μόλις 19,9 δευτερόλεπτα αφού ο νεαρός Φινλανδός έπαθε λάστιχο στην 3η Ειδική Διαδρομή (της ημέρας), και ταυτόχρονα ο Εσθονός πίεσε όσο μπορούσε και κατάφερε να δημιουργήσει ένα συναρπαστικό κυριακάτικο φινάλε. Ο Tänak είχε ήδη μειώσει το προβάδισμα του Rovanperä όταν ο Φινλανδός τρύπησε το μπροστινό αριστερό ελαστικό του εν μέσω δυνατής βροχής και πυκνής ομίχλης στο χιονοδρομικό κέντρο Platak πάνω από την ακτή της Αδριατικής.
Ο Tänak τότε διέκρινε την ευκαιρία για την πρώτη του νίκη εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο και πίεσε όσο μπορούσε παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε αργότερα μέσα στην ημέρα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο Rovanperä ωστόσο έστειλε ένα σαφές μήνυμα στην τελευταία Ε.Δ., θέτοντας τον ταχύτερο χρόνο για να ανακτήσει τα 5,1 δευτερόλεπτα. «Αυτή είναι η απάντησή μου», είπε ένας προκλητικός Rovanperä.
Ενώ οι συνθήκες στις άλλες Ειδικές Διαδρομές ήταν πιο στεγνές από χθες, ο καιρός επιδεινώθηκε στο Πλατάκ και η Ειδική αυτή στο απογευματινό σκέλος ακυρώθηκε.
Οι Craig Breen, με Ford Puma, βρίσκεται τώρα στην 3η θέση, 53.5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak, ενώ ο άτυχος Thierry Neuville δέχτηκε ποινή ενός λεπτού κατά τη διάρκεια της νύχτας για υπερβολική ταχύτητα την Παρασκευή κάτι το οποίο τον υποβίβασε από τη δεύτερη στην τέταρτη θέση. Χρειάστηκε να σπρώξει το i20 N στο σέρβις σήμερα το πρωί και μετά έλαβε μια ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή έφυγε από το σέρβις με ένα λεπτό καθυστέρηση.
Παρόλα αυτά ο Neuville κατάφερε να ανακτήσει πολύ χαμένο χρόνο και τελείωσε την ημέρα με μόνο 4.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Breen, και αφήνοντας τον Ουαλλό Elfyn Evans, με Toyota Yaris, 49.9 δευτερόλεπτα πίσω του, στην 5η θέση. Ο Evans ήταν ξεκάθαρα απρόθυμος να ρισκάρει και παραδέχθηκε ότι δεν έχει καταφέρει να αισθανθεί αρκετή αυτοπεποίθηση ώστε να πιέσει παραπάνω.
Ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, βρίσκεται στην 6η θέση έχοντας χάσει χρόνο λόγω κλαταρίσματος, και είναι σχεδόν 3 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα μακριά από τον Evans.
Ο Oliver Solberg είχε ένα σοβαρό ατύχημα στην πρώτη κιόλας Ε.Δ. της ημέρας και το αυτοκίνητο έπεσε σε ένα βαθύ χαντάκι και έπιασε φωτιά με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η Ε.Δ. καθώς τα οχήματα διάσωσης έσπευσαν να θέσουν τη φωτιά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπό έλεγχο. Το πλήρωμα ευτυχώς είναι καλά και δεν τραυματίστηκε κανείς.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.