- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Rally Dakar 2022: Σερφάροντας στις θίνες της ερήμου
Οι κατηγορίες των αγωνιζομένων ήταν τέσσερις και ο αγώνας είχε τα πάντα
Rally Dakar 2022: Ολοκληρώθηκε ο απαιτητικός αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού 4.000 αγωνιστικών χιλιομέτρων στη Σαουδική Αραβία
Τι είναι
Ο πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού ολοκληρώθηκε μετά από περισσότερα από 4.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα στη Σαουδική Αραβία.
Όπως κάθε αγώνας της σειράς, είχε τα πάντα: συναγωνισμό, συγκινήσεις, ατυχήματα, φιλίες και νοσταλγία!
Ο αγώνας
Συνολικά τέσσερις ήταν οι κατηγορίες των αγωνιζομένων: τα αυτοκίνητα, οι μοτοσικλέτες, τα φορτηγά και τα Ελαφρού Τύπου Πρωτότυπα Τ3 (Lightweight Prototype-T3) τύπου buggy με ακάλυπτους τροχούς και ανοιχτή καμπίνα.
Στα αυτοκίνητα, από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο ήταν σαφές ότι οι Al-Attiyah (QAT) με συνοδηγό τον Mathieu Baumel (FRA) και το Toyota Hilux T1+ με το προβάδισμα που πήραν την πρώτη κιόλας μέρα θα ήταν το φαβορί για την νίκη. Κάτι που όντως συνέβη με το εργοστασιακό πλήρωμα της Toyota Gazoo Racing να διατηρεί την πρώτη θέση μέχρι το τέλος του αγώνα, στον δρόμο για το τέταρτη νίκη τους στο Dakar Rally και την πρώτη τους στη Σαουδική Αραβία.
Ο Al-Attiyah πιέστηκε μέχρι το τέλος του αγώνα από τον εννέα φορές πρωταθλητή του WRC, Sébastien Loeb (FRA), ο οποίος κατέκτησε τον τρίτο του τερματισμό στο βάθρο στο Dakar.
Οι Carlos Sainz (ESP), Stéphane Peterhansel (FRA) και Mattias Ekström (SWE) με τα επαναστατικής τεχνολογίας Audi με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης τερμάτισαν όλοι στον αγώνα, κερδίζοντας τουλάχιστον μία διαδρομή ο καθένας τους.
Ο Cyril Despres (FRA) -από τους αστέρες του Dakar- επέλεξε παίρνει περισσότερα χιλιόμετρα στο ενεργητικό του για το φιλόδοξο project του Gen-Z (ένα πλήρως αγωνιστικό αυτοκίνητο με υδρογόνο).
Παράλληλα είχαμε και ένα επιτυχημένο ντεμπούτο στους τέσσερις τροχούς για τη Laia Sanz (ESP) καθώς τερμάτισε το 12ο συνεχόμενο Ντακάρ της (τα προηγούμενα με μοτοσικλέτα).
Στα φορτηγά είχαμε ακόμα μία εντελώς κυρίαρχη επίδοση του Team Kamaz Master για να διατηρήσουν οι Ρώσοι το αήττητο σερί τους στη Σαουδική Αραβία καθώς ο Sotnikov (RUS) κέρδισε τον αγώνα με τον Eduard Nikolaev (RUS) στη δεύτερη, τον Anton Shibalov (RUS) τρίτο και τον Andrey Karginov (Ρωσία) τέταρτο.
O Sunderland (GBR) έγινε και πάλι νικητής στην κατηγορία των μοτοσικλετών, ανακτώντας τον τίτλο που κέρδισε για πρώτη φορά το 2017. Ο αναβάτης με έδρα το Ντουμπάι έδωσε την παρθενική νίκη στην ομάδα GasGas στο Dakar καθώς γίνεται ο πρώτος μοτοσικλετιστής που κερδίζει με διαφορετικά χρώματα μετά τον θρυλικό Richard Sainct (FRA), που το έκανε πριν από δύο δεκαετίες.
Ο Matthias Walkner (AUT) της Red Bull KTM Factory Racing κατέκτησε τον τέταρτο τερματισμό του στο βάθρο στην τρίτη θέση καθώς ο Daniel Sanders (AUS) είχε ατύχημα στο πριν από την έβδομη διαδρομή.
Ενδιαφέρουσες ήταν και οι προσπάθειες των αράβων αναβατών, τόσο του Mohammed Balooshi (ΗΑΕ) όσο και του Mohammed Jaffar (KWT) με τους δύο αναβάτες της Μέσης Ανατολής να φέρνουν τις μοτοσικλέτες τους στη γραμμή τερματισμού του αγώνα στη Τζέντα.
Ο δύο φορές νικητής αγώνων MotoGP Danilo Petrucci (ITA) ολοκλήρωσε το πρώτο του Dakar. Ο «Petrux» υπέστη μερικά ατυχήματα στην πορεία, ωστόσο σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 5η διαδρομή.
Ο Lopez (CHL) πρωταγωνίστησε στην κατηγορία Lightweight Prototype-T3, και ακολουθώντας τον περσινό θρίαμβο, κατάφερα μία ακόμη νίκη στη φετινή κατηγορία T3. Στον ίδιο χώρο, η Cristina Gutiérrez (ESP) τερμάτισε επίσης στο βάθρο στην τρίτη θέση δίνοντας το Η Red Bull Off-Road Junior Team το πρώτο της αποτέλεσμα στην πρώτη τριάδα στο Dakar.
Ένα τεράστιο κομμάτι ιστορίας στο Dakar έγραψε ο έφηβος Seth Quintero (ΗΠΑ), ο οποίος, παρά το γεγονός ότι ένα πρόβλημα στο Stage 2 τον έβγαλε από τη διεκδίκηση του τίτλου στην κατηγορία Lightweight Prototype-T3, κέρδισε συνολικά 12 διαδρομές, σημειώνοντας νέο ρεκόρ νικών διαδρομών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.