- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Το νέο Volvo θα σε κάνει να (ξανα)αγαπήσεις τα μακρινά ταξίδια
Η Volvo αποκαλεί το XC60, ως την επιτομή της σκανδιναβικής σχεδίασης και δημιουργικότητας
Το οικογενειακό πολυτελές Volvo XC60 T8 Recharge AWD PHEV θα σε κάνει να (ξανα)αγαπήσεις τα μακρινά ταξίδια
Τι είναι
Το πολυτελές δυναμικό μοντέλο, με πλήθος καινοτόμων τεχνολογιών, και υβριδική τεχνολογία, που εξασφαλίζει μείωση των εκπομπών ρύπων, βελτιωμένη οικονομία και καλύτερες επιδόσεις.
Ένα δυναμικό μεσαίο plug-in υβριδικό SUV, με ανανεωμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες και ενσωματωμένες υπηρεσίες Google.
Η Volvo αποκαλεί το XC60, ως την επιτομή της σκανδιναβικής σχεδίασης και δημιουργικότητας.
Γνωριμία
Στο πολυτελές και υπεράνω κριτικής εσωτερικό του ξεχωρίζει ο κρυστάλλινος επιλογέας ταχυτήτων της Orrefors! Και τον οποίο κάθε φορά που αγγίζεις αισθάνεσαι ότι σε ένα πολυτελές φουαγιέ ενός luxury ξενοδοχείου!
Σε επίπεδο χώρων, το Volvo XC60 μεταφέρει με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες με τις αποσκευές τους αφού τα 468 λίτρα στο πορτμπαγκάζ είναι υπεραρκετά.
Χρησιμοποιεί δε μεγάλο μέρος του προηγμένου εξοπλισμού ασφαλείας από τα μεγαλύτερα μοντέλα της σειράς 90, συμπεριλαμβανομένων της προστασίας των πεζών, ποδηλατών και ανίχνευσης μεγάλων ζώων με πλήρως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, και Road Edge Detection και Run-off Road Protection, τα οποία βοηθούν στην αποτροπή ακούσιας κίνησης του αυτοκινήτου εκτός δρόμου και προστατεύστε τους επιβάτες του αυτοκινήτου σε περίπτωση που αυτό είναι αναπόφευκτο.
Κινητήρας / Μετάδοση
Το κινητήριο σύνολο του XC60 T8 Recharge που είχαμε στην διάθεσή μας, με το plug-in υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν 2-λιτρο βενζινοκινητήρα με διπλό turbo απόδοσης 303 ίππων που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και από έναν ηλεκτροκινητήρα 88 ίππων που κινεί τους πίσω τροχούς.
Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από μπαταρία ιόντων-λιθίου συνολικής χωρητικότητας 11,6 kWh, η οποία φορτίζεται από εξωτερική πηγή, ενώ σημαντική δουλειά κάνει και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος, αλλά και της όποιας επιβράδυνσης με το που παίρνουμε το πόδι από το γκάζι.
Συνολικά η κίνηση μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς (αυτόματο σύστημα με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex) μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, επιδόσεις που δεν υπάρχει περίπτωση να σας «επιτρέψουν» να αντιληφθείτε το όποιο επιπλέον βάρος της έξτρα μπαταρίας.
Στον δρόμο
Η συμπεριφορά του είναι δείγμα γραφής. Απλά πράγματα. Για να καταλάβεις την αξία μίας κορυφαίας ποιότητας κύλισης σε ένα αυτοκίνητο, αρκεί να κάνεις μεγάλες διαδρομές όχι μόνο αυτοκινητοδρόμους, αλλά σε επαρχιακό και σίγουρα ορεινό οδικό δίκτυο. Εκεί, μετά από ώρες οδήγησης θα κατανοήσεις πως είναι να βγαίνεις ακούραστος.
Σημαντική συνεισφορά σε αυτό, πλην του άρτιου πλαισίου, η τέλεια ηχομόνωση που κρατάει έξω από την καμπίνα οτιδήποτε θα μπορούσε να κάνει το ταξίδι ενοχλητικό.
Εν τέλει, συμπερασματικά, σε έναν αυτοκινητόδρομο, λίγα αυτοκίνητα μπορούν να πλησιάσουν σε άνεση το XC60, ενώ το ίδιο σε επαρχιακό οδικό δίκτυο με στροφές και αλλαγές στην ποιότητα του οδοστρώματος, η άνεση δεν θα λείψει.
Κοστίζει
Η τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης XC60 T8 Recharge AWD PHEV Inscription, αρχίζει από τα 65.372 ευρώ
Info
Πληροφορίες για το Volvo XC60 T8 Recharge AWD εδώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.