- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Το συνεπές και πρακτικό Honda HR-V 1.5 CVT
Η πρόταση της Honda στην κατηγορία των Β-crossover, με χαρακτηριστική εμφάνιση coupé, στιβαρότητα SUV, χώρους και πολυμορφικότητα ενός MPV.
Honda HR-V 1.5 CVT: Τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι επιδόσεις και ο εξοπλισμός του σύγχρονου και πολυτελούς αυτοκινήτου.
Τι είναι
Το ανανεωμένο HR-V είναι μία πρόταση της Honda στην κατηγορία των Β-crossover, με χαρακτηριστική εμφάνιση coupé, στιβαρότητα SUV, χώρους και πολυμορφικότητα ενός MPV.
Design
Το HR-V απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς εργένηδες και ζευγάρια που δεν έχουν δημιουργήσει ακόμα οικογένεια, ενδιαφέρονται για το lifestyle και παρακολουθούν τις τάσεις του design.
Το ανανεωμένο Honda HRV δείχνει σαφώς πιο σύγχρονο και πιο πολυτελές, χάρη στις περισσότερες προσθήκες χρωμίου, στην στενότερη μάσκα στους led προβολείς και τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες.
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο HR-V προσφέρει στους επιβάτες ευρυχωρία και χάρη στο καινοτόμο σύστημα Magic Seat της Honda μεγάλη ευελιξία.
Μαλακά υλικά υψηλής ποιότητας και σοφιστικέ στυλ προσδιορίζουν το εσωτερικό του HR-V, όπου οι σχεδιαστές της Honda συνδύασαν την πλούσια ευρυχωρία με την αίσθηση ενός σπορ μοντέλου.
Η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα με την piano black επένδυση φέρνει το λεβιέ του κιβωτίου στο ιδανικό ύψος και δημιουργεί πρακτικές θήκες, ενώ ο πίνακας οργάνων με τον ιδιαίτερο φωτισμό και η οθόνη αφής του συστήματος κλιματισμού συμβάλλουν στην premium αύρα της καμπίνας, ενώ η οθόνη αφής 7’’ φροντίζει για την απαιτούμενη συνδεσιμότητα, πληροφόρηση, πλοήγηση και ψυχαγωγία, ενώ οι θύρες USB (2), HDMI και παροχής 12V αποδεικνύονται ιδιαίτερα βολικές.
Πρακτικότητα
Ξεχωρίζουν οι πολύ άνετοι χώροι για 4 ενήλικες επιβάτες, οι πολλές πρακτικές μικροθήκες, αλλά και τα πίσω καθίσματα τεχνολογίας «Magic Seats» που σηκώνονται και αναδιπλώνονται. Το διαμέρισμα αποσκευών –με διπλό δάπεδο- έχει χωρητικότητα 470 λίτρων, ενώ με πεσμένα τα πίσω καθίσματα, ο διαθέσιμος χώρος ανέρχεται στα 1.533 λίτρα με με εργονομική σχεδίαση που μας επιτρέπει την φόρτωση και άνετη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων.
Τα Magic Seats δίνουν μεγάλες δυνατότητες διαμόρφωσης της καμπίνας για μεταφορά φορτίων με μεγάλο όγκο, μάκρος ή ύψος. Καθένα από τα διαιρούμενα (60:40) πίσω καθίσματα μπορεί να αναδιπλωθεί ή να ανασηκωθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Utility mode: η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται προς τα εμπρός καθώς η έδρα χαμηλώνει την περιοχή των ποδιών των πίσω επιβατών, δημιουργώντας ένα εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης μέγιστου μήκους 1.85 εκ.
- Tall mode: το έδρανο των πίσω καθισμάτων ανασηκώνεται και κλειδώνει σε κάθετη θέση, δημιουργώντας χώρο 1.25 εκ. από το πάτωμα μέχρι την οροφή, για την τοποθέτηση ψηλών αντικειμένων πίσω από τα εμπρός καθίσματα.
- Long mode: η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού αναδιπλώνεται προς τα πίσω σε οριζόντια θέση, ενώ η πλάτη των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνεται προς τα εμπρός, δημιουργώντας ένα «τούνελ» για τη μεταφορά αντικειμένων μήκους μέχρι 2.45 εκ.
Στον δρόμο
Το HR-V της δοκιμής μας κινούσε ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.5 i-VTEC, απόδοσης 130 ίππων, που συνδυάζονταν με 7-τάχυτο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) με αυτόματη λειτουργία ή manual μέσω χειριστηρίων πίσω από το τιμόνι, με τα οποία ο οδηγός μπορεί να κάνει τις αλλαγές.
Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 10,7’’ και σημειώνει τελική ταχύτητα στα 190 χλμ/ώρα. Η εργοστασιακή τιμή μικτής κατανάλωσης ορίζεται στα 5,6 λίτρα/100 χλμ.
Μπορεί να μην είναι τετρακίνητο πλην όμως τα 18,5 εκατοστά της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος σου δίνουν το πλεονέκτημα να βγεις και σε εκτός δρόμου βατές διαδρομές.
Τιμή
Οι τιμές για την βενζινοκίνητη έκδοση 1.5 i-VTEC 2WD CVT αρχίζουν από 28.320 ευρώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.