- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Οι βολίδες της Διέππης, 66 χρόνια δημιουργίας και πάθους
Πίσω από τα εμβληματικά μοντέλα Alpine βρίσκονται ξεχωριστοί άνθρωποι, που γράφουν ακόμα ιστορία
Από το 1955 η Alpine, γράφει μια ιστορία 66 χρόνων δημιουργίας και πάθους. Πίσω από τα εμβληματικά μοντέλα Alpine βρίσκονται ξεχωριστοί άνθρωποι.
«Απολαμβάνω τόσο να διασχίζω τις Άλπεις με το Renault 4CV μου! Έτσι μου ήρθε η ιδέα να δώσω το όνομα Alpines στα μελλοντικά μου αυτοκίνητα. Ήταν σημαντικό για μένα, οι πελάτες να ζουν την ίδια οδηγική εμπειρία στο τιμόνι του αυτοκινήτου που ήθελα να δημιουργήσω», είπε ο Jean Rédélé. Ο μύθος Alpine γεννήθηκε. Το 1955.
Η Alpine δεν είναι μόνο η ιστορία μιας μάρκας, αλλά και η ιστορία των ξεχωριστών ανθρώπων που συνδέονται με αυτήν. Πάνω σε αυτή την ισχυρή σχέση, χτίστηκε και συνεχίζει να χτίζεται το μέλλον της.
Η Alpine ιδρύθηκε το 1955 από τον Jean Rédélé, πρωτότοκο γιό του Emile Rédélé, μηχανικού, νικητή του πρώτου Grand Prix de la Sarthe στο Le Mans το 1906 και πρώτου δοκιμαστή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο των Αδελφών Renault, ο οποίος, στη συνέχεια, δημιούργησε την πρώτη έκθεση Renault στη Διέππη. Ο Jean Rédélé, κληρονομώντας το ταλέντο του πατέρα του, ήταν ένας νέος με πάθος για τους αγώνες αυτοκινήτου, με αγαπημένο πεδίο δράσης τις Άλπεις. Μετά από συνεχείς νίκες στους αγώνες της εποχής με Renault, αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική του μάρκα αυτοκινήτων.
Η Alpine απογειώθηκε από τη στιγμή που παρουσιάστηκε η αυθεντική A110, εν έτει 1962. Η αυξημένη ζήτηση που ξεπέρασε τις προσδοκίες και τη δυναμική της μονάδα παραγωγής του, οδήγησε τον Rédélé στη συνεργασία του με τη Renault, ανοίγοντας μια νέα σελίδα στη ιστορία της. Στις αρχές του 1970 η Alpine βρισκόταν στην κορυφή των ράλι. Το 1971 η Alpine ήταν μόνιμα ανεβασμένη στο βάθρο των νικητών του διάσημου ράλι Monte Carlo, πριν το κερδίσει ξανά το 1973, χρονιά που έγινε και ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι, μια και τότε ξεκίναγε ο θεσμός WRC με την μορφή που τον γνωρίζουμε σήμερα. Παράλληλα, το όνομά της συνδέθηκε με σπορ εκδόσεις θρυλικών μοντέλων, όπως του Renault 5 Alpine.
Η Alpine είναι μια μάρκα με σπορ γονίδια. Οι αγώνες είναι στο αίμα της. Όλα της τα μοντέλα δηλώνουν εμφατικά την αγωνιστική τους παρακαταθήκη, τόσο με τη σχεδίαση, όσο και με τις επιδόσεις τους. Η εντυπωσιακή εμφάνισή τους βασίστηκε στην τεχνογνωσία που αποκτήθηκε στους αγώνες, ενώ μέσα στις απαιτητικές τους συνθήκες εξελίχθηκε. Η Alpine μάλιστα ήταν νικηφόρα ακόμα και στους πιο σκληρούς αγώνες αντοχής του κόσμου, όπως το 24ωρο Le Mans, έναν από τους πιο διάσημους αγώνες αυτοκινήτου. Παράλληλα, τα αυτοκίνητα της Alpine θριάμβευσαν και ως μονοθέσια, στους πιο σκληρούς αγώνες αυτοκινήτου, αλλά και στο rallycross, μια μορφή αγώνων που απαιτεί συνολική αντοχή.
Το 2021 το αγωνιστικό όνομα της Alpine κέρδισε νέα δυναμική καθώς η μάρκα συμμετέχει στα Grand Prix του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1, με την ονομασία Alpine F1 Team, χωρίς φυσικά να ξεχνάμε την αναβάθμισή της στην κατηγορία LMP1, του FIA FEC Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, υπό τον τίτλο Elf Matmut Alpine Endurance Team.
Αλλά και στον τομέα των επιβατικών της μοντέλων, η Alpine προσφάτως ανακοίνωσε τις μακροπρόθεσμες προθέσεις της να τοποθετηθεί στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας. Συνολικά, οι δραστηριότητες των Alpine Cars, Renault Sport Cars και Renault Sport Racing ενώνονται σε μία οντότητα, κάτω από τη μάρκα Alpine. Αυτή η νέα επιχειρηματική μονάδα έχει ως στόχο να αποτελέσει μια μάρκα νέας γενιάς, με 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για απαιτητικούς και παθιασμένους λάτρεις της αυτοκίνησης που θέλουν να είναι στην πρώτη γραμμή των τεχνολογικών εξελίξεων.
Η ιστορία της Alpine δεν γράφεται μόνο από τα αυτοκίνητά της, αλλά και από τους ανθρώπους της. Οι μηχανικοί, οι τεχνικοί, οι χειριστές, οι εργαζόμενοι, τα στελέχη και οι διευθυντές, όλοι τους παίζουν ένα ζωτικό ρόλο, ενώ πολλές φορές είναι αφανείς στο κοινό.
Η Alpine, ως κομμάτι του Groupe Renault, πέρα από την μοναδική ιστορία της, με αγωνιστικές επιτυχίες στα χέρια επαγγελματιών οδηγών, παραμένει η μάρκα της οποίας τα μοντέλα προσφέρουν κορυφαία οδηγική απόλαυση για τον οδηγό που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι τους.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.