- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Peugeot i-Cockpit: Πρωτότυπο, καινοτόμο, φιλικό περιβάλλον
Ψηφιακός πίνακας οργάνων 3D και πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που συναντά κανείς σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών
Νέας γενιάς Peugeot i-Cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 3D και πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που συναντά κανείς σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.
Ο κόσμος αλλάζει και το μέλλον δημιουργεί πολλά ερωτηματικά. Στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως και σε πολλούς άλλους, οι νέες προκλήσεις επιζητούν τις κατάλληλες απαντήσεις. Βασιζόμενη στην ιστορία των 208 χρόνων της, η Peugeot περνά σταθερά και ομαλά στην εποχή της μετάβασης σε νέες μορφές παροχής ενέργειας, προσφέροντας ένα συναρπαστικό και ταυτόχρονα σίγουρο όραμα για το μέλλον: #unboringthefuture.
Και ένας από τους βασικούς πυλώνες της σε αυτό το unboringthefuture είναι αδιαμφισβήτητα το νέας γενιάς i-Cockpit που αντανακλά μια νεανική εικόνα και αναδίδει όλη την ενέργεια και τον αυθορμητισμό που συνθέτουν τις αξίες της μάρκας: υψηλές προσδοκίες, στιλ και συναίσθημα. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι με δεδομένες τις ατέλειωτες ώρες που βρισκόμαστε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μας, ένα φιλικό, χρηστικό και σύγχρονο και μοντέρνο περιβάλλον, είναι αυτό που αποτελεί φίλτρο ξεκούρασης και ευεξίας. Και με το i-Cockpit, η Peugeot το επιτυγχάνει αυτό σχεδόν σε απόλυτο βαθμό.
Το νέας γενιάς, εξελιγμένο Peugeoti-Cockpit, αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της μάρκας, κάτι που έχουν ήδη εκτιμήσει πάνω από πέντε εκατομμύρια οδηγοί. Το νέο i-Cockpit προσφέρει την εργονομική δομή τριών επιπέδων, που αξίζει να γνωρίσουμε αν δεν την ξέρουμε, ή να την ξαναθυμηθούμε εάν έχουμε ξεχάσει τα όσα προσφέρει.
Η δομή των τριών επιπέδων
Όραση: Όλες οι πληροφορίες είναι εύκολα αναγνώσιμες, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ανάλογα με τις προδιαγραφές του εξοπλισμού, ο 3D πίνακας οργάνων στο Peugeot i-Cockpit εμφανίζει πληροφορίες που μπορούν να διαβαστούν σε δύο επίπεδα. Στο άνω ψηφιακό τμήμα οι πληροφορίες παρουσιάζονται σε μορφή ολογράμματος. Τα δεδομένα εμφανίζονται δυναμικά, κοντά ή πιο μακριά στα μάτια του οδηγού ανάλογα με τη σημασία ή την επείγουσα ανάγκη, αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα αντίδρασης κατά περίπου μισό δευτερόλεπτο. Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, και πάνω από τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, βρίσκεται η οθόνη αφής των 5, 7 ή 10 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση).
Αφή: Όλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ευχάριστα στην αφή, τα κενά και οι κολλήσεις είναι ελάχιστες, τα χειριστήρια και οι διακόπτες είναι έξυπνα τοποθετημένα. Από το επίπεδο Active το ταμπλό είναι επενδυμένο και το κεντρικό του τμήμα είναι διακοσμημένο με επένδυση «carbon». Το μικρών διαστάσεων τιμόνι προέρχεται από τα μοντέλα ανώτερων κατηγοριών. Ο μοχλός του κιβωτίου EAT 8 «Shiftand Park by Wire» είναι εργονομικός και εύκολος στη χρήση του. Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι (paddles) δίνουν τη δυνατότητα αλλαγών με χειροκίνητο τρόπο, κατά την επιλογή του οδηγού, χωρίς να χάνεται ποτέ η αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου.
Σώμα: Η καμπίνα έχει τη μορφή ενός cockpit που περιβάλλει τους επιβάτες. Τα καθίσματα είναι εξαιρετικά άνετα και πολύ εύκολα στον χειρισμό τους.
Για παράδειγμα, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις αναλογίες και τη διάταξη των χώρων αποθήκευσης του νέου Peugeot 208. Εκτός από τις θήκες στις πόρτες και το ντουλαπάκι του συνοδηγού, υπάρχουν 3 αποθηκευτικοί χώροι κατά μήκος της καμπίνας (ανάλογα με την έκδοση):
• Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
• Μία εύκολα προσβάσιμη θήκη μπροστά από το λεβιέ των ταχυτήτων
• Ένας έξυπνος κρυφός αποθηκευτικός χώρος στην κεντρική κονσόλα που χρησιμοποιείται για την επαγωγική φόρτιση του smartphone. Το κάλυμμα του πίσω χώρου έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να τοποθετηθεί εκεί ένα smartphone.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.