- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Νέο Suzuki Ignis Hybrid, υβριδικό και τετρακίνητο
Με νέα ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση, νέο κινητήρα για ακόμα καλύτερες επιδόσεις και την αναβαθμισμένη τεχνολογία Suzuki Hybrid, το Suzuki Ignis απογειώνεται
Η Suzuki, με τεράστια παράδοση στα αυτοκίνητα πόλης, γνωστά και ως κατηγορίας Α, με το λανσάρισμα του Ignis στο τέλος του 2016 έδειξε ότι ήρθε για να ξεχωρίσει. Και κάπως έτσι κατάφερε να διακριθεί στους 3 κορυφαίους φιναλίστ στα World Car Awards στην κατηγορία World Urban Car 2017 και συνέχισε να κερδίζει τους οδηγούς σε όλο το κόσμο. Σύμφωνα με τη Suzuki, το νέο Ignis συνδυάζει iconic style με ένα συμπαγές αμάξωμα και εξαιρετικές επιδόσεις. Τα αυτοκίνητα πόλης είναι μία ξεχωριστή κατηγορία, με αποδέκτες οποιονδήποτε αναζητά μία ασφαλή κινητικότητα χωρίς ταυτόχρονα να θυσιάσει τίποτα από άνεση και απόλαυση.
Όταν όμως ένα τέτοιο πρακτικό αυτοκίνητο συνδυάζει κορυφαίο επίπεδο κατασκευής και αξιοπιστίας, δυναμική εμφάνιση, νέο κινητήρα με υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση, τότε τα δεδομένα αλλάζουν. Γιατί στην ουσία έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό στο δέμας αυτοκίνητο που «παίζει την πόλη στα δάχτυλα», αλλά ταυτόχρονα διαθέτει τεχνολογίες που συναντάμε σε αυτοκίνητα που, πλην των άλλων, έχουν και χαρακτήρα εξορμήσεων εκτός πόλης.
Στην πιθανή ερώτηση «τα χρειαζόμαστε όλα αυτά σε ένα αστικό περιβάλλον;» η απάντηση είναι, ναι! Γιατί το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid, με σημαντικά αυξημένη χωρητικότητα μπαταρίας ιόντων λιθίου 10Αh, προσφέρει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου ενώ πλέον διατίθεται και με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) που καθιστά τη μετακίνησή μας πιο καθαρή, πιο οικονομική και συνάμα πιο αποδοτική. Παράλληλα το σύστημα τετρακίνησης All Grip Auto που διαθέτει το νέο Ignis βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε κάθε τύπο οδοστρώματος, εξασφαλίζοντας την ομαλή εκκίνηση σε ολισθηρά οδοστρώματα με χιόνι ή λάσπη.
Με τη χρήση ενός συνεκτικού συμπλέκτη, το σύστημα κατανέμει αυτόματα τη ροπή στους πίσω τροχούς, όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους μπροστινούς. Να σημειώσουμε εδώ ότι η τετρακίνηση είναι πάντα χρήσιμη –ακόμα και στις πόλεις– τους χειμερινούς κυρίως μήνες, όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε βροχές ή ακόμα και χιονοπτώσεις. Αφήστε που αν αποφασίσουμε να μετακινηθούμε σε περιαστικό περιβάλλον ή να ταξιδέψουμε σε νησιά το καλοκαίρι η τετρακίνηση είναι must στοιχείο που θα χρειαστούμε αναμφισβήτητα. Νησί είπατε; Και τα μπαγκάζια μας; Μην ανησυχείτε… Υπάρχει λύση και για αυτό! Το νέο Suzuki Ignis Hybrid διατηρεί την πρωτιά του ως το αυτοκίνητο που διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του, ήτοι 267 λίτρα.
Αποτελώντας δε μια από τις πιο ασφαλείς προτάσεις στην κατηγορία του, το νέο Ignis διαθέτει μία σειρά από συστήματα ασφάλειας τόσο των επιβατών όσο και των πεζών.
Icon Design
Το νέο Ignis ενώ διατηρεί τη μινιμαλιστική αισθητική του, συγχρόνως κατορθώνει να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο εξαιτίας της δυναμικής του εικόνας. Η νέα μπροστινή μάσκα 5 ακτίνων και οι επανασχεδιασμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες σε ασημένια απόχρωση, ενισχύουν περαιτέρω το SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου ενώ οι δυνατότητες εξατομίκευσης με ζωηρούς χρωματικούς συνδυασμούς ασημί (silver) ή οι μπλε (dark blue) που επενδύουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου στην κάτω κεντρική κονσόλα και στις λαβές των θυρών προσθέτουν μια ιδιαίτερη αίσθηση συμπληρώνοντας την κομψότητα και τη νεανική εμφάνιση που διαθέτει, τονίζοντας το urban στιλ με φουτουριστικές λεπτομέρειες και minimal οριζόντιες γραμμές που αναδεικνύουν την ευρυχωρία του μοντέλου.
Κινητήριο σύνολο
Το Suzuki Ignis Hyubrid All Grip κινεί ο νέος 4-κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.2 Dualjet απόδοσης 83 ίππων, που σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid, προσφέρει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου. Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι, εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο των πέντε σχέσεων, έχουμε πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουμε το μοντέλο και με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
To υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση σε ηλεκτρική ενέργεια που φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου και χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη οικονομία καυσίμου.
Πρόκειται για το βέλτιστο υβριδικό σύστημα για μικρά αυτοκίνητα, σχεδιασμένο να προσφέρει όχι μόνο οικονομία στην κατανάλωση των καυσίμων, αλλά επιπλέον εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους. Το Ignis Hybrid επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 12,4’’, σημειώνει τελική ταχύτητα 155 χλμ./ώρα, ενώ οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης είναι 5,4-5,5 λίτρα/100 χλμ. και ρύπων C)2 122-124 γρ./χλμ. (WLTP-CVT).
Τιμές
Η τιμή του προσθιοκίνητου υβριδικού Ignis αρχίζει από τις 12.930 ευρώ, ενώ εκείνη του τετρακίνητου από 14.700 ευρώ. Τέλος η τιμή του μοντέλου με το αυτόματο κιβώτιο CVT αρχίζει από 16.000 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.