- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Νέα Mercedes-Benz GLA: Κάλεσμα στην περιπέτεια
«More» σε όλα: Χαρακτήρα, τεχνολογία, χώρους και ασφάλεια. H νέα GLA σε προσκαλεί να τη ζήσεις
Νέα Mercedes Benz GLA: Δυναμικές διαστάσεις, compact και άνετη, με μια πλούσια γκάμα χαρακτηριστικών ασφαλείας.
Είναι Παρασκευή απόγευμα. Μέσα μου έχω ένα μότο που με γαργαλάει ευχάριστα: «Πόση περιπέτεια αντέχεις...». Φεύγω από τη δουλειά μου στο Χαλάνδρι και κατεβαίνω κέντρο να συναντήσω την παρέα μου για έναν καφέ. Στη Μεσογείων, δεν μπορώ να κρύψω την επιδοκιμασία στον εαυτό μου που επέλεξα να βρίσκομαι πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι της νέας GLA...
Ναι! Αυτό το αισθάνομαι πολλαπλά και όταν στο πανοραμικό σύστημα οθονών έχω έτοιμη να ρολάρει την αγαπημένη μου μουσική. Αυτές τις δύο τεράστιες οθόνες 10,25’’ που μου θυμίζουν κάθε φορά πους τις αντικρίζω δύο πράγματα: τον αγαπημένο μου κινηματογράφο και τις οθόνες που έχει το racing games σύστημά μου. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Ζητάω από το σύστημα MBUX που προσφέρει διαισθητικό χειρισμό και ενεργοποιείται μέσω φωνητικών εντολών πληροφορίες για το καύσιμό μου, ενώ δεν θα κρύψω τη σχεδόν ερωτική σχέση με αυτό το ιδιότυπο συναίσθημα ασφάλειας και πολυτέλειας που με περιβάλλει διάχυτα.
Μετά το τρίτο φρέντο εσπρέσο της ημέρας, η ενέργεια επανέρχεται μέσα μου εν όψει του επερχόμενου σαββατοκύριακου. Ακούω τη Ναταλία να λέει «ρε συ, πείνασα», και τότε θυμάμαι εκείνο το υπέροχο Ιταλικό στη Γλυφάδα που είχα δοκιμάσει για πρώτη φορά μέσα στον χειμώνα. Μπαίνουμε στην GLA μου, «δίνω» την εντολή μου για το εστιατόριο και μισή ώρα αργότερα, ενώ παραγγέλνω μια πάστα arrabbiata, ο Μάξιμος ρωτάει πού θα πάμε αύριο για μπάνιο. «Τι θα λέγατε για Ναύπλιο;» τους λέω, σκεπτόμενη εκείνη τη φοβερή τζελατερία με το ιταλικό παγωτό λίγα βήματα από την κεντρική Πλατεία του Ναυπλίου. Αλλά δεν λέω όλη την αλήθεια... Επιλέγω το Ναύπλιο όχι απλά γιατί είναι αποδοτική εκδρομή με ιδανική διαδρομή, αλλά και για να πάμε για μπάνιο στην παραλία του Καραθώνα. Και πώς φτάνει κάποιος από το Ναύπλιο στον Καραθώνα; Μέσω μίας εντυπωσιακής διαδρομής, γεμάτη στροφές που θα την απολαύσω με το παραπάνω εκμεταλλευόμενη το νέο σύστημα αναρτήσεων της Mercedes GLA!
Δεν πρόλαβε να μιλήσει κανείς. Τους έδωσα αυτό που δεν ήξεραν να μου ζητήσουν: Τους μίλησα για το νέο σύστημα ελέγχου ανέσεων Energizing που συνδυάζει διάφορα συστήματα ανέσεων στο όχημα και χρησιμοποιεί ρυθμίσεις φωτισμού και μουσικής ανάλογα με τη διάθεση, καθώς και διάφορες επιλογές μασάζ, προσφέροντας μια πλούσια ποικιλία προγραμμάτων ευεξίας. Το Energizing Coach προτείνει αυτά τα προγράμματα ανάλογα με την κατάσταση. Η φράση: «πότε φεύγουμε» ακούστηκε από όλα τα στόματα!
«Δεν θέλω να μείνω σπίτι»
Την επόμενη μέρα το πρωί σηκώνομαι στις 9, παίρνω καφέδες και ξεκινάω να μαζέψω την παρέα διασχίζοντας το μισό λεκανοπέδιο. Η τελευταία στάση ήταν στην Ηλιούπολη, όπου σταματήσαμε έξω από το σπίτι του Ανδρέα. Κουβαλάει μαζί του το βιος του ολόκληρο… «Θα χωρέσουν;» μου λέει… «Έχω σακίδια και παρασακίδια για ψάρεμα και καταδύσεις». Και κάπου εδώ του εξηγώ ότι δεν είναι τα 435 λίτρα της χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ που θα χωρέσουν ό,τι κουβαλάει, αλλά και το ότι για ιδιαίτερα ογκώδη αντικείμενα, το δάπεδο του χώρου φόρτωσης μπορεί να ρυθμιστεί στη χαμηλότερη θέση, και να μετακινηθούν τα πίσω καθίσματα προς τα εμπρός, μια και υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης εμπρός/πίσω.
Ενώ βάζει τα μπαγκάζια του στο πορτπαγκάζ, και του υπενθυμίζω να έχει τη σακούλα με τα τρόφιμα από τον φούρνο μπροστά, πληκτρολογώ στην οθόνη τον τελευταίο μας προορισμό. Εκτιμώμενος χρόνος διαδρομή: 2 ώρες και 7 λεπτά. Είχα χρόνια να επισκεφθώ την παραλία Καραθώνα. Ενώ το αυτοκίνητο προσπαθούσε να δροσιστεί κάτω από τη σκιά ενός δέντρου, εμείς κάναμε την πρώτη μας βουτιά και παραγγείλαμε τον δεύτερο καφέ μας.
Λίγες ώρες αργότερα, αφού είχαμε απορροφήσει όσο ήλιο αντέχαμε, τους ανακοίνωσα ότι ήξερα πού θα τους ταΐσω απόψε. Μεσολαβούσε βέβαια το παγωτό! Μην ξεχνιόμαστε... Με κοίταξαν όλοι και χαμογέλασαν. Ήμουν η foodie της παρέας. Η επιστροφή το ίδιο απολαυστική με το πήγαινε. Ο αποδοτικός κλιματισμός ανέλαβε να μας δροσίσει σε βαθμό ευεξίας και γύρω στις 20.30 παρκάραμε έξω από την ψαραγορά του Λαυρίου. Επιλέξαμε τι θα φάμε, πριν καθίσουμε στις μπλε, ξύλινες καρεκλίτσες, και ενώ τσιμπολογούσαμε τα πρώτα μεζεδάκια, η Ναταλία είχε ήδη αποφασίσει πού θα μας πήγαινε μετά. «Αρκεί να έχει ωραία μουσική» είπε ο Ανδρέας αργότερα. «Σ’ έχω» είπε εκείνη, ενώ ανεβαίναμε την ανηφορίτσα προς τον Λυκαβηττό.
Ένα τεμπέλικο, ζεστό σαββατόβραδο, με την καλύτερη θέα της Αθήνας, μια υπέροχη τζαζ μπάντα να παίζει ζωντανά στο μεγάλο πάρκινγκ, ανθρώπους χαμογελαστούς και ευχάριστα θορυβώδεις γύρω μας, και την καλύτερη παρέα γύρω μου που μπορούσα ποτέ να φανταστώ.
Χωρίς αλκοόλ, γιατί ήμουν η οδηγός της παρέας, πήρα το απεριτίφ μου, άνοιξα την πόρτα της GLA μου, χύθηκα στο κάθισμα και ένα αστέρι στον ουρανό, το πιο φωτεινό, σαν να μου έκλεισε το μάτι... Κατάλαβα... Και εγώ μέσα σε ένα αστέρι καθόμουν!
Επιστρέφοντας αργά προς το σπίτι μου σκέφτηκα τι κάναμε μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο. Απολαύσαμε τις αρετές τις πόλης, μία εξαιρετική διαδρομή στην ενδοχώρα, δροσιστήκαμε στα νερά του Αργολικού κόλπου, φάγαμε στη νότια Αττική και ευφράναμε καρδίαν με μουσική και αστρική πανδαισία!
Και το ερώτημα, επανατοποθετήθηκε: Αντέχεις περισσότερη περιπέτεια; Η νέα Mercedes-Benz GLA σε περιμένει!
TECH
Η νέα GLA εξοπλίζεται με τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες. Η βασική έκδοση των βενζινοκίνητων μοντέλων είναι η GLA 200 με κυβισμό 1,33 λίτρων με 120 ίππους και κιβώτιο 7G-DCT (μικτή κατανάλωση καυσίμου 6,0-5,7 λ./100 χλμ., μικτές εκπομπές CO2 137-130 γρ./χλμ.). Αυτός ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για αποδοτική λειτουργία. Αντίστοιχα η αρχική πετρελαιοκίνητη δίλιτρη έκδοση είναι η GLA 200 d, με ισχύ 110 ίππους και αυτόματο κιβώτιο 8G-DCT (μικτή κατανάλωση καυσίμου 4,8-4,6 λ./100 χλμ., και ρύπους CO2 126γρ./χλμ.). Επίσης, η νέα GLA μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC, το οποίο προσφέρει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής στρέψης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.