- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Οδηγούμε το Volvo των Millennials
To XC40 εξελίσσει σε όλα τα επίπεδα την κληρονομιά της Volvo
Τι είναι
Ένα SUV με αστικό αλλά και υπεραστικό χαρακτήρα, ειδικά σχεδιασμένο για να κάνει την καθημερινότητα του χρήστη του πιο ενδιαφέρουσα.
Ένα αυτοκίνητο που εξασφαλίζει επιβλητική θέα στον δρόμο, ευέλικτο στυλ οδήγησης, ένα αυτοκίνητο που μπορείτε να μοιραστείτε με τους φίλους και την οικογένειά σας - και να ελέγξετε από το smartphone σας.
Interior/Tech
Η ποιότητα στο εσωτερικό είναι δεδομένη, η σχεδίαση εργονομική και νεανική, ενώ όλο το περιβάλλον προσεγγίζει με το παραπάνω τη νέα εποχή που θα συνατούμε στα εσωτερικά των αυτοκινήτων.
Το πορτμπαγκάζ των 480 λίτρων έχει πρακτική σχεδίαση, γάντζους στερέωσης και πρίζα 12V. Παράλληλα, οι πλάτες των πίσω καθισμάτων διπλώνουν εύκολα κι έρχονται σε ευθεία γραμμή με το δάπεδο, δημιουργώντας ενιαίο χώρο φόρτωσης.
Το αυτοκίνητο έχει τεράστιους χώρους αντικειμένων στις πόρτες και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο, το οποίο είναι πτυσσόμενο και μπορεί να συγκρατεί τις τσάντες για τα ψώνια!
Στα χαρακτηριστικά ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνονται πρωτοποριακές τεχνολογίες από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Volvo, όπως το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Pilot Assist, το City Safety τελευταίας γενιάς και τα συστήματα αποφυγής εκτροπής από το δρόμο (Run-Off Road Mitigation) και αποφυγής συγκρούσεων με οχήματα που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα (Oncoming Lane Mitigation).
Τονίζουμε και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Pilot Assist, που σε κρατάει μέσα στη λωρίδα σου και σε σωστή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα.
O πλούσιος βασικός εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το σύστημα City Safety, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”, κεντρική οθόνη αφής 9” και προβολείς LED.
Στον δρόμο
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, το XC40 T5 κινούσε ο 2-λιτρος υπετροφοδοτούμενος (turbo) βενζινοκινητήραςαπόδοσης 247 ίππων με 350 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταδιδόταν και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Geartronic 8 σχέσεων.
Λίγο η οριακά τέλεια ρύθμιση των αναρτήσεων, λίγο τα ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, αλλά κυρίως χάρη στη νέα ατσάλινη πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture), το XC40 προσφέρει μία ιδιαίτερα ποιοτική κύλιση,είτε αυτή αφορά αυτοκινητοδρόμους, είτε οποιοδήποτε επαρχιακό ή βοηθητικό οδικό δίκτυο, ακόμα και σε ήπιας έκτασης χωματόδρομους.
Τιμές
Οι τιμές για το νέο XC40 T5 ξεκινούν από 50.342 ευρώ με πλούσιο βασικό εξοπλισμό.
Tips
- Το επίπεδο κύλισης του XC40 είναι στα όρια του κορυφαίου. Αν δε αποφασίσετε να βγείτε από τον «κανονικό» δρόμο και να μπείτε σε αγροτικό δίκτυο ή και χωμάτινο, θα έχετε αρωγό σας τα 21 εκατοστά απόστασης από το έδαφος!
- Η προαιρετική «κάμερα» 360° κάνει το παρκάρισμα ευκολότερο, προσφέροντας πανοραμική άποψη του αυτοκινήτου και του γύρω χώρου.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.