- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
«Έφοδος» της Citroen στα SUV
Οδηγούμε το νέο Comfort Class C5 Aircross που δημιουργεί πονοκέφαλο στον ανταγωνισμό
Τι είναι: H νέα ναυαρχίδα της μάρκας, που δημιουργήθηκε από τις επιθυμίες των πελατών της, θέτοντας το νέο SUV σε ένα υψηλό επίπεδο έναντι του ανταγωνισμού.
Όντας πρέσβης του προγράμματος Citroën Advanced Comfort, το νέο SUV Citroën C5 Aircross είναι το πιο modular και το πιο άνετο μοντέλο της κατηγορίας
Πηγή έμπνευσης για τους σχεδιαστές του, υπήρξε ο κόσμος των ταξιδιών και των παραδοσιακών αποσκευών.
Το νέο μοντέλο, που ξεκίνησε να πωλείται στην Κίνα και έχει ήδη διατεθεί σε 40.000 μονάδες.
Γνωριμία
Με μήκος 4,50 μ., το νέο μοντέλο είναι μυώδες, τεχνολογικά εξελιγμένο, με λεπτομέρειες ακρίβειας και έτοιμο να ξεχωρίσει στην κατηγορία των SUV. Χάρη στα ρευστά του σχήματα που φέρουν ισχυρές σχεδιαστικές πινελιές (όπως τα Airbump στα πλαϊνά του), οι μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 720 mm, η απόσταση από το έδαφος των 230 mm, οι χαρακτηριστικές μπάρες οροφής και οι ακριβείς καμπύλες, προσδίδουν έναν σπορτιφ χαρακτήρα.
Η δυνατότητα διαμόρφωσης του εσωτερικού του, χάρη στα τρία ανεξάρτητα συρόμενα, με ρυθμιζόμενη πλάτη και ανακλινόμενα καθίσματα, είναι άμεσα εκτιμητέα, ενώ κορυφαίος στην κατηγορία είναι ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα από 580 μέχρι 720 λίτραέως την εταζέραμε τη δεύτερη σειρά καθισμάτων στη θέση τους, και μέχρι 1.630 λίτρα έως την οροφή με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη.
Τα καθίσματα, έχοντας το ίδιο πλάτος, παρέχουν την ίδια άνεση στους τρεις επιβάτες της δεύτερης σειράς και ο μεσαίος επιβάτης κάθεται το ίδιο άνετα, όπως οι άλλοι. Μετακινούνται εμπρός-πίσω κατά περισσότερο από 150 mm, επιτρέποντας την αναδιαμόρφωση της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ, ρυθμίζονται σε κλίση σε πέντε θέσεις (από 19° έως 26,5°), και αναδιπλώνονται προσφέροντας ένα εντελώς επίπεδο πάτωμα στο χώρο φόρτωσης, χάρη στο δύο επιπέδων πάτωμα του πορτμπαγκάζ.
Η καμπίνα δίνει μια αίσθηση ασφάλειας και ευρυχωρίας, με το οριζόντιο ταμπλό να ξεχωρίζει, τα καθίσματα αγκαλιάζουν τους επιβάτες, ενώ η μεγάλη κεντρική κονσόλα και «ζεστά» υλικά σε κάνουν να αισθάνεσαι άμεσα το ζεστό και ευρύχωρο εσωτερικό της καμπίνας.
Το νέο SUV Citroën C5 Aircross διαθέτει ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών εξατομίκευσης. Περίπου 30 συνδυασμοί είναι διαθέσιμοι για το εξωτερικό, με επτά διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος, μαύρη δίχρωμη οροφή και τρία χρωματικά πακέτα (Color Packs) που περιλαμβάνουν έγχρωμα ένθετα στον μπροστινό προφυλακτήρα, το Airbump στο κάτω μέρος των μπροστινών θυρών και τις μπάρες οροφής. Έρχεται επίσης με πέντε προτάσεις για το εσωτερικό, των οποίων τα χρώματα και υλικά προσφέρουν ζεστασιά και σαφήνεια σε ένα μοντέρνο και premium casual chic στιλ.
Tο νέο Citroën C5 Aircross είναι εξοπλισμένο με 20 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της πορείας υποβοήθησης αυτοκινητόδρομου (Highway Driver Assist), ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, και του ελέγχου πρόσφυσης με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Grip Control με Hill Assist Descent), για τις εκτός ασφάλτου αναζητήσεις.
Διαθέτει επίσης έξι τεχνολογίες συνδεσιμότητας, μεταξύ των οποίων και η ασύρματη φόρτιση κινητού (wireless smartphone charging).
Στον δρόμο
Το νέο Citroën C5 Aircross διατίθεται με μια γκάμα από τελευταίας γενιάς κινητήρες Euro 6.2, που είναι εξοπλισμένοι με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων EAT8.
Έτσι έχουμε 2 εκδόσεις βενζίνης Pure Tech 130 S&S 6-spmanual και Pure Tech 180 S & SEAT8, και 3 εκδόσεις πετρελαίου: Blue HDi 130 6-sp manual, Blue HDi 130 S & SEAT8 και Blue HDi 180 S&SEAT8.
Εφοδιασμένο με την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions και τα καθίσματα Advanced Comfort, προσφέρει μια νέα και τυπική Citroën εμπειρία ταξιδιού. Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στις αναρτήσεις, προέρχεται από την εμπειρία της Citroën στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με την παροχή αυξημένης απόστασης από το έδαφος, τα hydraulic cushions (υδραυλικοί αναστολείς) απορροφούν καλύτερα τις δονήσεις, ιδιαίτερα μετά από άλματα.
Τιμές
Οι τιμές για το νέο Citroën C5 Aircross ξεκινούν από 22.500 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 PureTech 130 S&S, από 25.000 ευρώ για την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5 Blue HDi 130 S&S.
Tips
Το σύστημα αναρτήσεων Progressive Hydraulic Cushionsπαρουσιάστηκε, δοκιμάστηκε και έδειξε τις δυνατότητές της σε αγώνες ράλι cross-countryτοποθετημένη στις ZX που θριάμβευσαν στο Παρίσι-Ντακάρ του 1994, ενώ τώρα το σύστημα χρησιμοποιείται στο C3 WRC.
Κατασκευάζεται στη Γαλλία, στο εργοστάσιο Rennes-LaJanais, και θα είναι το πρώτο μοντέλο της Citroën που θα παρουσιαστεί και σε plug-in υβριδική έκδοση, στα τέλη του 2019.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.