- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Οδηγήσαμε το νέο Suzuki Swift 1.2 SHVS
Το τρίτης γενιάς supermini της Suzuki που υιοθετεί ένα νέο στιλ
Νέο Suzuki Swift 1.2 SHVS: Το τρίτης γενιάς supermini, προσαρμοσμένο αισθητικά και τεχνολογικά στην εποχή του
Τι είναι
Το τρίτης γενιάς supermini της Suzuki που υιοθετεί ένα νέο στιλ, εστιασμένο στην απόδοση, διαθέτοντας ένα σημαντικά ελαφρύ αμάξωμα και εισάγοντας προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, ενώ θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.

Design/Interior
> Το νέο Swift είναι προσαρμοσμένο στην εποχή του. Αισθητικά, όσο και τεχνολογικά. Εξωτερικά έχουμε μεγάλη εξάγωνη μάσκα, οι πίσω χειρολαβές των θυρών είναι «κρυμμένες» δίπλα στα παράθυρα, η οροφή μοιάζει να μην ενώνεται με τις πίσω κολόνες μέσα από την σχεδιαστική επιλογή, ενώ όταν το κοιτάς από το πλάι, διακρίνεις εύκολα τους «ώμους» των πίσω φτερών να ξεχωρίζουν.
> Εσωτερικά το ταμπλό είναι σύγχρονο με ψηφιακές οθόνες τόσο στο καντράν (4,2’’) όσο και στο κέντρο του ταμπλό (αφής 7’’), με κλίση προς τον οδηγό.
>Οι χώροι είναι πολύ καλοί για τους επιβάτες, όπως και το χωρητικότητας 265 λίτρων πορτμπαγκάζ.

Κινείται / Στρίβει
> Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας χρησιμοποιούσε τον 4-κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.200 κ.εκ. Dualjet απόδοσης 90 ίππων, ο οποίος εν προκειμένω συνδυαζόταν με το υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle Suzuki), που αποτελείται από μία ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια και μία μπαταρία ιόντων λιθίου.
>Το SHVS ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα, τη συγκεντρώνει σε μια μικρή μπαταρία που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού και «βοηθά» τον κινητήρα στις επιταχύνσεις ενώ εκτελεί χρέη δυναμό και ηλεκτροκινητήρα.
>Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 11,9’’, η μικτή εργοστασιακή κατανάλωση αγγίζει τα 4 λίτρα/100 χλμ
> Χρησιμοποιεί χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων με σωστή κλιμάκωση, το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς
> Το πραγματικά ελαφρύ αμάξωμα (840 κιλά), συνεπικουρούμενο από την εξαιρετική ρύθμιση των αναρτήσεων προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης με κρατήματα και συμπεριφορά που δεν θα προβληματίσουν κανέναν από τους χρήστες του.

Tips
>To ολοκαίνουριο Swift επενδύει στο να κάνει έντονα αισθητή την παρουσία του, στους αποδοτικούς κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται, στην ποιότητα κατασκευής, στον πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και ενημέρωσης, ενώ σημαντικό «εφόδιο», είναι το ότι κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.

>Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης του νέου Swift περιλαμβάνει aircondition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία φώτων, ηχοσύστημα, 6 αερόσακους, ESP, φώτα ημέρας LED, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, ενώ διατίθεται με 7 χρώματα αμαξώματος αλλά και 4 δυνατότητες διχρωμίας.

Κοστίζει
>Η τιμή του Suzuki Swift 1.2 Dualjet 2WD GLX με το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS αρχίζει από τα 15.080 ευρώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.