- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Η Toyota και οι νέες τάσεις στην αυτοκίνηση
> Ποιο είναι το μέλλον της αυτοκίνησης; Που οδηγεί την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία το νέο νομοθετικό πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Αυτά και άλλα πολλά και ενδιαφέροντα ακούστηκαν σε σχετική πρωτοβουλία της Toyota Ελλάς.
> Ο πρόεδρος της Toyota Ελλάς κ. Άρης Αραβανής, σε σχετική συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε στο κτίριο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, ανέφερε σχετικά με την πορεία της αυτοκίνησης, ότι τα επόμενα δέκα χρόνια θα είναι ριζοσπαστικές και χωρίς προηγούμενο. Σύμφωνα με τις καταγραφές και τις επισημάνσεις της Toyota, οι σημαντικές νέες τάσεις, αλλά και τα δεδομένα στον χώρο θα είναι: οι νέες μορφές «αυτό-κίνησης (Sharing is the new buying»), η ψηφιοποίηση των αυτοκινήτων, ο αναδυόμενος ανταγωνισμός από μη παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες (Google, Apple, Tesla, κλπ) και τέλος το αυστηρότερο περιβαλλοντικό πλαίσιο.

> Ο «χάρτης» έως το 2030, σύμφωνα με σχετικές εκτιμήσεις, αναφέρει ότι έως τότε, οι τιμές των ρύπων του διοξειδίου του άνθρακα CO2 θα είναι 60 γρμ/χλμ για τα αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, ενώ σταδιακά θα πληθαίνουν τα υβριδικής τεχνολογίας αυτοκίνητα, όπως και τα αντίστοιχα ηλεκτροκίνητα.
> Σημειώνουμε ότι όπως είπε η κ. Ελεάννα Βήττα, Διευθύντρια Marketing της Toyota Ελλάς, οι αποφάσεις της ΕΕ θέτουν το αυστηρότερο νομοθετικό πλαίσιο με την μεγαλύτερο πρόοδο στην μείωση των ρύπων CO2, μια και το 2012 τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να παράγουν πάνω από 95 γρμ CO2/χλμ, ενώ στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνονται πλέον και νέοι τύποι ρύπων όπως RDE, PN, NOx, ενώ σημαντικό ρόλο θα παίξει ο παράγοντας CF (Conformity Factor), η αναλογία δηλαδή με βάση την οποία η πραγματικότητα μπορεί να αποκλίνει του επιπέδου Euro 6.

> Σύμφωνα με το πλαίσιο αυτό αλλάζει από φέτος ο τρόπος υπολογισμού των τιμών των ρύπων προκειμένου να πλησιάσουν οι εργοστασιακές τιμές, τις αντίστοιχες πραγματικές, ενώ θα υπάρχει πλέον νέα διαδικασία έγκρισης τύπου WLTP, όπου οι κύκλοι δοκιμής θα προσομοιώνονται στην πραγματική κίνηση των αυτοκινήτων στους δρόμους, ενώ δεν θα εξετάζονται πλέον μόνο τα διαφορετικά μοντέλα μιας μάρκας, αλλά και τα μοντέλα μεταξύ τους, με βάση λ.χ. τα αξεσουάρ κάθε έκδοσης!
> Τέλος, σύμφωνα με σχετικό πίνακα, η Toyota με τα 20 χρόνια παραγωγής και εμπειρίας στην υβριδική τεχνολογία, έχει παράγει 10 εκατομ. υβριδικά οχήματα παγκοσμίως, εκ των οποίων το 1.5 εκατομ. κυκλοφορούν στην Ευρώπη, ενώ έχουν εξοικονομηθεί έτσι 77 εκατομ. τόνοι CO2!
Η Toyota στηρίζει τους Ολυμπιακούς Αγώνες
> Στην εκτενή συνέντευξη Τύπου, η Toyota Hellas, παρουσίασε την συνεργασία της Toyota με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και με τη Διεθνή Παραολυμπιακή Επιτροπή (ΔΠΕ) με σκοπό να προσφέρει βιώσιμες, ασφαλείς και αποδοτικές λύσεις μετακίνησης.

> Είναι δε η πρώτη φορά, που ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων, δεν γίνεται απλά χορηγός του μεγάλου αθλητικού θεσμού, αλλά από κοινού εργάζονται για να συμβάλλουν σε βιώσιμες, ασφαλείς και αποδοτικές λύσεις μετακίνησης σε όλο το εύρος των αναγκών τέτοιου εύρους διοργανώσεων. Για τον λόγο αυτό, η Toyota θα επενδύσει ιδιαίτερα σε νέες λύσεις για την διευκόλυνση μετακίνησης των αθλητών με ειδικές ανάγκες.

> Η συνεργασία της Toyota με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) για την εξυπηρέτηση αναγκών μετακίνησης, θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2024 και περιλαμβάνει οχήματα, υπηρεσίες και λύσεις μετακίνησης, Καθώς η Toyota ξεκινά το ταξίδι με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ), η συνεργασία αυτή αποσκοπεί στο ότι η δύναμη του αθλητισμού θα λειτουργήσει ως πλατφόρμα για καλύτερη μετακίνηση για όλους και θα ενισχύσει το αίσθημα της ενότητας.
> Η συνέντευξη Τύπου έγινε στο κτίριο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, μια και αντίστοιχα θα υπάρξει συνεργασία μεταξύ της Toyota Ελλάς και της ΕΟΕ. Εκεί, δόθηκαν και λεπτομέρειες σχετικά με την πορεία της συνεργασίας αυτής, που σκοπό από πλευράς της Ιαπωνικής εταιρείας, έχει να προβάλει και να καθιερώσει το όραμα του Προέδρου της Toyota, Akio Toyoda για «ένα καλύτερο κόσμο με ανάδειξη του Ολυμπιακού ιδεώδους και στην κινητικότητα.»
> Μετά την συνέντευξη Τύπου, ένας στόλος από υβριδικής τεχνολογίας κυρίως οχήματα της Toyota, μεταξύ των οποίων και το ανανεωμένο Yaris, δόθηκαν στους εκπροσώπους του αυτοκινητιστικού Τύπου και ξεκίνησε ένα μακρύ ταξίδι προς την Αρχαία Ολυμπία, όπου και έγινε ξενάγηση στους χώρους του Μουσείου Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, όπως και στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αρχαίας Ολυμπίας.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.