- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Η ΔΕΗ μπαίνει στις τηλεπικοινωνίες με οπτική ίνα και νέες συνδέσεις ως 2,5 Gbps
Οι τρεις νέες συνδέσεις που προσφέρει
Η ΔΕΗ μπαίνει στις τηλεπικοινωνίες με οπτική ίνα και νέες συνδέσεις ως 2,5 Gbps - Οι τρεις νέες συνδέσεις που προσφέρει
Η ΔΕΗ προχωρά δυναμικά στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, λανσάροντας από σήμερα τρεις νέες συνδέσεις υπερυψηλών ταχυτήτων μέσω οπτικής ίνας, με την τιμή για το πακέτο του 1 Gbps να διαμορφώνεται στα 19,90 ευρώ μηνιαίως. Τα πακέτα, τα οποία είχε προαναγγείλει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της επιχείρησης, Γιώργος Στάσσης, στο πλαίσιο της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων α’ τριμήνου, αφορούν ταχύτητες 500 Mbps, 1 Gbps και 2,5 Gbps και απευθύνονται σε πάνω από 1 εκατομμύριο νοικοκυριά και επιχειρήσεις, όπου ήδη υπάρχει κάλυψη του δικτύου FTTH (Fiber to the Home). Στόχος είναι η κάλυψη να φτάσει τα 1,5 εκατομμύρια σημεία έως το τέλος του έτους.
Με αυτή την κίνηση, η ΔΕΗ ενισχύει τον μετασχηματισμό της σε έναν ευρύτερο τεχνολογικό πάροχο, με παρουσία σε υποδομές όπως data centers, εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και τώρα, στην παροχή διαδικτύου μέσω οπτικών ινών. Η είσοδός της στον κλάδο με αυτόνομο δίκτυο και ανταγωνιστικά τιμολογιακά πακέτα, δημιουργεί νέο σκηνικό ανταγωνισμού στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.
Τα τρία νέα προϊόντα διαμορφώνονται ως εξής:
- το ΔΕΗ myFiber 500 στα €17,90/μήνα (500 Mbps download και 250 Mbps upload),
- το myFiber 1 Gbps στα €19,90/μήνα (1 Gbps download, 500 Mbps upload) και
- το myFiber 2,5 Gbps στα €52,90/μήνα (2,5 Gbps download, 1,25 Gbps upload).
Η νέα σειρά συνδέσεων καλύπτει διαφορετικές ανάγκες χρηστών. Το πακέτο των 500 Mbps προορίζεται για οικιακή χρήση μεσαίων απαιτήσεων, ιδανικό για HD streaming, gaming, εργασία από το σπίτι και χρήση πολλαπλών συσκευών. Το πακέτο του 1 Gbps εξυπηρετεί χρήστες με αυξημένες απαιτήσεις για smart home εφαρμογές, μεταφορά μεγάλων αρχείων, και περιεχόμενο υψηλής ανάλυσης όπως 4K ή 8K. Το πακέτο των 2,5 Gbps στοχεύει κυρίως επαγγελματίες και χρήστες με προηγμένες ανάγκες, όπως cloud gaming, απομακρυσμένη εργασία σε περιβάλλοντα υψηλής ταχύτητας και ταυτόχρονο streaming από πολλές συσκευές.
Τα πακέτα συνοδεύονται από δωρεάν παροχές που περιλαμβάνουν το τέλος ενεργοποίησης, την εγκατάσταση από εξειδικευμένο τεχνικό και την προσφορά WiFi router έκτης γενιάς (WiFi 6), μοντέλο ZXHN H3601P της ZTE, που υπόσχεται βελτιστοποιημένη απόδοση δικτύου σε όλους τους χώρους του σπιτιού. Οι χρόνοι ενεργοποίησης κυμαίνονται από 5 έως 30 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την υποδομή του κτιρίου.
Η εταιρεία προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες με έξτρα χρέωση, όπως στατική IP με κόστος 3 ευρώ μηνιαίως, καθώς και WiFi Repeater για ενίσχυση του σήματος σε μεγαλύτερους χώρους ή επέκταση του δικτύου, με εφάπαξ χρέωση 55 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ελέγξουν τη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας μέσω της ειδικής ιστοσελίδας https://deifiberinterest.dei.gr, καθώς η κάλυψη επεκτείνεται σταδιακά σε περισσότερους δήμους.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, το δίκτυο οπτικών ινών της ΔΕΗ είχε φτάσει έως τα τέλη Μαρτίου του 2025 τα 950.000 σημεία σύνδεσης – πενταπλάσια από την περσινή χρονιά και σχεδόν διπλάσια σε σχέση με το τέλος του 2024. Όπως έχει δηλώσει ο Γιώργος Στάσσης, η ΔΕΗ φιλοδοξεί να πρωτοστατήσει στο άνοιγμα της αγοράς FTTH, όπως έχει συμβεί και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο πως η εταιρεία δεν σκοπεύει να επεκταθεί στην κινητή τηλεφωνία.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς θα διαβάσετε πίσω από τα νούμερα και θα δείτε την αλήθεια πίσω από τα metrics
Οι ιστορίες της Αδριανής και του Γιώργου, εργαζόμενοι με αξιοσημείωτη πορεία στη Dialectica, είναι από αυτές που μας κάνουν να κοιτάμε μπροστά με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε στο energy management της εταιρείας
Ενοποίηση δύο ιστορικών ονομάτων με στόχο την ανάπτυξη στην ελληνική και διεθνή αγορά τροφίμων
Το πάρκο συμπληρώνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας
Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν κοινές λιανικές υπηρεσίες
Ένα επεισόδιο για κάθε επιχειρηματία που εγκλωβίζεται στη σκέψη και ψάχνει το θάρρος να περάσει στη δράση
Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα
Η ATHENS VOICE ανοίγει τον φάκελο «Work Ethics» και ψάχνει απαντήσεις:
Με περισσότερους από 2.800 εργαζόμενους σε 19 χώρες, η ιστορία της ανάπτυξης της εταιρείας είναι κυρίως ιστορία ανθρώπων
Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινη σύνδεση.
Άρθρο της Δήμητρας Δασκαλάκη, Γενικής Διευθύντριας Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της ΜETRO (My market και METRO Cash & Carry)
Μια επιχειρηματική ιστορία επιτυχίας που βασίζεται στη φιλοσοφία «οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας»
Η Νικολέττα Κολομπούρδα, Chief People Officer & Member of the Board, Lidl Ελλάς, μιλάει για τη νέα διεθνή καμπάνια της Lidl
Με σεβασμό στις αρχές της ΕΚΕ, η εταιρεία διασφαλίζει τις αξίες της ισότητας, της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Κουλτούρα ευθύνης, διαφάνεια, διαφορετικότητα, προσφορά στην κοινωνία
Πώς ένας σύγχρονος χώρος εργασίας δημιούργησε μια κουλτούρα αυθεντικής ανθρώπινης σύνδεσης
Ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει στη γνώση, στηρίζει την ευεξία και προάγει την ισότητα
Η κουλτούρα συνεργασίας και ανάπτυξης στην καρδιά της φιλοσοφίας των εταιρειών του Ομίλου
Η εκδήλωση επανέρχεται στις 18 Δεκεμβρίου, ενώνοντας την έρευνα και την καινοτομία με το επιχειρείν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.