- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλι Κροατίας: O Kalle Rovanpera πρώτος με διαφορά
Η πρώτη ημέρα του Ράλι ήταν ιδιαίτερα δύσκολη για όλα τα πληρώματα
Ράλι Κροατίας - 1η ημέρα: Πρώτος ο Kalle Rovanpera - Ακολούθησαν ο Thierry Neuville και ο Ott Tanak στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα
Μετά τις 8 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) της πρώτης ημέρας του Ράλι Κροατίας, ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, ηγείται με κάτι παραπάνω από ένα λεπτό διαφορά.
Ήταν μία ιδιαίτερα δύσκολη ημέρα για όλα τα πληρώματα, εκτός από τον νεαρό Φινλανδό, τόσο λόγω καιρού (βροχή, ομίχλη και περιορισμένη ορατότητα) όσο και λόγω των συνθηκών του δρόμου μέσα στις Ε.Δ.
Ξεκάθαρος νικητής ο Rovanpera, ο οποίος τερμάτισε πρώτος σε 7 από τις 8 Ε.Δ, και μας θύμισε τις επιδόσεις του στο Ράλι Ακρόπολις τον Σεπτέμβρη του 2021. Δήλωσε ότι ήταν μία από τις καλύτερές του μέρες σε αυτοκίνητο ράλι και ότι ελπίζει να μπορέσει να κρατήσει την πρωτιά. Λόγω καιρικών συνθηκών, το γεγονός ότι ξεκινούσε πρώτος ήταν προς όφελός του, σε αντίθεση με άλλους αγώνες όπου ο πρώτος οδηγός εκτελεί χρέη «σκούπας» και αυτό λειτουργεί εις βάρος του.
Ο Βέλγος Thierry Neuville και ο συνοδηγός Martijn Wydaeghe, με Hyundai i20, απείχαν μόλις 12,5 δευτερόλεπτα από τον Rovanpera μετά τις πρώτες 4 Ειδικές Διαδρομές, και είχαν μόλις τελειώσει το πρωινό σκέλος της ημέρας, όταν το αυτοκίνητό τους έμεινε στα όρια της πρωτεύουσας της Κροατίας με προβλήματα στον alternator. Το πλήρωμα κατάφερε να επανεκκινήσει το i20 N αλλά τους έμεινε και πάλι λίγο μετά αναγκάζοντάς τους να το σπρώξουν 800 μέτρα σε έξι λεπτά για να φτάσουν στο time control στην είσοδο του service park. Η ποινή των 40 δευτερολέπτων έριξε το πλήρωμα στην τέταρτη θέση, 52,5 δευτερόλεπτα μακριά από τον ηγέτη Rovanperä. Ωστόσο, στο τέλος της ημέρας ο Neuville επανήλθε δυναμικά στη 2η θέση, 1 λεπτό και 4 δευτερόλεπτα μακριά από τον Rovanpera.
Επίσης άτυχος, αλλά και απρόσεκτος, υπήρξε ο Γάλλος Adrien Fourmaux, με Ford Puma, ο οποίος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, και κατέστρεψε, για ακόμη μια φορά, και το Puma του και τον κήπο ενός Κροάτη πολίτη, και βγήκε εκτός αγώνα. Οι αναξιόπιστες και επανειλημμένως πια κακές επιδόσεις του Fourmaux στους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος θα έχουν σίγουρα επιπτώσεις στην καριέρα του, εκτός και αν καταφέρει να επανορθώσει.
Ο Εσθονός Ott Tanak, με Hyundai i20, κατάφερε να κρατήσει την 3η θέση στην κατάταξη μέχρι το πέρας της ημέρας. Ήταν 2ος στην 6η Ε.Δ., αλλά έπαθε λάστιχο στην 7η και αυτό του κόστισε μια θέση.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.