- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Η Κατερίνα Ευαγγελάτου αποχαιρετά το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Διετέλεσε Καλλιτεχνική Διευθύντρια για έξι συναπτά έτη - Η ανάρτησή της
Κατερίνα Ευαγγελάτου: Αποχαιρετά το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου - Διετέλεσε Καλλιτεχνική Διευθύντρια για έξι συναπτά έτη
H Kατερίνα Ευαγγελάτου αποχαιρετά το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, μετά από έξι συναπτά έτη στη θέση της Καλλιτεχνικής Διευθύντριας του θεσμού.
Με ανάρτησή της στα social media, η Κατερίνα Ευαγγελάτου αναφέρεται στα έξι χρόνια της θητείας της, ενώ όπως η ίδια εξηγεί, «σε αυτή τη φάση νιώθει την ανάγκη να αφοσιωθεί στο θέατρο με όλες της τις δυνάμεις».
Επίσης προσθέτει, ότι «δεν είναι ακόμα η ώρα του απολογισμού, θα ακολουθήσει αναλυτική αναφορά προς το τέλος της θητείας της».
Η ανάρτηση της Κατερίνας Ευαγγελάτου:
«Στις 31 Αυγούστου 2025 ολοκληρώνεται η δεύτερη θητεία μου στη θέση της Καλλιτεχνικής Διευθύντριας του @athensepidaurusfestival. Ήταν έξι συναρπαστικά χρόνια, γεμάτα αξέχαστες συγκινήσεις, αγωνίες, στιγμές χαράς αλλά και δύσκολων αποφάσεων, κυρίως όμως ήταν χρόνια ουσιαστικών συναντήσεων, με όλους τους ανθρώπους που εργάστηκαν για ένα Φεστιβάλ πολυπρισματικό, με καλλιτέχνιδες και καλλιτέχνες από κάθε γωνιά της γης αλλά και με το πολυπληθές κοινό, που αγκάλιασε το πρόγραμμα και τις πρωτοβουλίες μας. Τους ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου.
Οι σκηνοθετικές μου υποχρεώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό κατά το επόμενο διάστημα-ορισμένες εκ των οποίων είναι ήδη γνωστές- δεν μου επιτρέπουν να σκεφτώ το ενδεχόμενο μιας νέας θητείας. Σε αυτή τη φάση νιώθω την ανάγκη να αφοσιωθώ στο Θέατρο με όλες μου τις δυνάμεις. Ελπίζω ότι οι συνεργάτες μου και εγώ θα καταφέρουμε να αφήσουμε ένα θετικό και γόνιμο αποτύπωμα στην ιστορία του Φεστιβάλ -δεν είναι ακόμα η ώρα του απολογισμού, θα ακολουθήσει αναλυτική αναφορά προς το τέλος της θητείας μας.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Υπουργό Πολιτισμού, κυρία Λίνα Μενδώνη, για την μεγάλη τιμή και την εμπιστοσύνη. Είναι, βεβαίως, αυτονόητο ότι θα σταθώ στο πλευρό της νέας ή του νέου επικεφαλής του Φεστιβάλ, ώστε να εξασφαλιστεί μια ομαλή μετάβαση.
Τώρα αφιερωνόμαστε με πάθος στην υλοποίηση του επετειακού μας προγράμματος, το οποίο με συγκίνηση βλέπουμε να συγκεντρώνει ήδη το ένθερμο ενδιαφέρον χιλιάδων θεατών.
Καλό φεστιβαλικό καλοκαίρι!»
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.