- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Το Spotify αυξάνει τις τιμές των συνδρομών σε δεκάδες χώρες παγκοσμίως
Νέα δεδομένα στην πλατφόρμα - Τι αλλάζει για τους χρήστες
Το Spotify αυξάνει τις τιμές συνδρομών σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική το καλοκαίρι, επιδιώκοντας κερδοφορία καθώς η μετοχή του συνεχίζει να ανεβαίνει.
Το Spotify πρόκειται να αυξήσει τις τιμές των συνδρομών του σε δεκάδες χώρες παγκοσμίως το φετινό καλοκαίρι, σύμφωνα με τους Financial Times, καθώς ο ηγέτης της μουσικής ροής δίνει προτεραιότητα στην κερδοφορία εν μέσω ανόδου της μετοχής του.
Το Spotify σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές κατά περίπου 1 ευρώ στις ατομικές συνδρομές σε χώρες της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής ήδη από τον Ιούνιο, ανέφεραν οι πηγές στους FT.
Το Spotify δεν θα αυξήσει τις τιμές στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη μεγαλύτερη αγορά του, αυτό το καλοκαίρι, σημείωσαν οι ίδιες πηγές. Η υπηρεσία είχε ήδη αυξήσει τη μηνιαία τιμή της εκεί τον Ιούλιο του 2024. Το Spotify αρνήθηκε να σχολιάσει.
Spotify: Αυξήσεις συνδρομών σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική από το καλοκαίρι
Στελέχη της μουσικής βιομηχανίας πιέζουν εδώ και καιρό το Spotify, το Apple Music και άλλες πλατφόρμες να αυξήσουν τις τιμές τους, υποστηρίζοντας ότι οι αυξήσεις είναι χαμηλότερες από τον πληθωρισμό και οι υπηρεσίες τους παραμένουν φθηνότερες σε σχέση με τις υπηρεσίες βίντεο, όπως το Netflix. Παρά τις πρόσφατες αυξήσεις, η συνδρομή του Spotify στις ΗΠΑ κοστίζει 11,99 δολάρια το μήνα, έναντι 9,99 δολαρίων όταν ξεκίνησε στη χώρα πριν από 14 χρόνια.
Το Spotify έχει ήδη αρχίσει σιωπηρά να αυξάνει τις τιμές σε ορισμένες χώρες, όπως η Ολλανδία και το Λουξεμβούργο. Η πίεση για αυξήσεις αναμένεται να ενταθεί σημαντικά το καλοκαίρι. Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η δεκαετία ραγδαίας ανάπτυξης της μουσικής βιομηχανίας δείχνει να επιβραδύνεται, με τον παγκόσμιο ρυθμό αύξησης των εσόδων να μειώνεται στο μισό το περασμένο έτος, σύμφωνα με την IFPI.
Το Spotify σχεδιάζει νέα premium υπηρεσία με πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο
Καθώς οι μεγάλες δισκογραφικές αναζητούν νέες πηγές ανάπτυξης, προωθούν το λεγόμενο «Streaming 2.0», που περιλαμβάνει ακριβότερες premium εκδόσεις των υπηρεσιών. Το Spotify, το Apple, το Amazon και το YouTube εξετάζουν το ενδεχόμενο χρέωσης επιπλέον ποσών για πρόσβαση σε νέα μουσική ή προνομιακή πρόσβαση σε εισιτήρια συναυλιών.
Το Spotify φέρεται να σχεδιάζει μια «υπερ-premium» κατηγορία που θα κοστίζει 6 δολάρια επιπλέον των 11 δολαρίων το μήνα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με το Financial Times.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Universal Music Group, Λούσιαν Γκρέιντζ, εισήγαγε τον όρο «Streaming 2.0» σε εκδήλωση τον Σεπτέμβριο. Ειδικοί αναλυτές όπως ο Μαρκ Μάλλιγκαν εκτιμούν ότι μπορεί να υπάρξει αντίδραση από τους καταναλωτές, καθώς για χρόνια απολάμβαναν απεριόριστη μουσική με περίπου 10 δολάρια το μήνα.
Το Spotify, πάντως, σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο στη μετοχή του, η οποία υπερδιπλασιάστηκε το τελευταίο έτος, καθώς παρουσίασε κέρδη και αύξηση συνδρομητών.
(Πηγή: Financial Times)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για εμάς που αγαπάμε αυτό το (μη) χρώμα
Υπάρχουν τομείς όπου η τεχνολογία δεν είναι ούτε «καλή» ούτε «κακή» από μόνη της — η αξία της κρίνεται από τη χρήση και τις προθέσεις μας.
Η Κομισιόν εξετάζει αν παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού
Παρά τις ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια - Αντιδράσεις στο Κογκρέσο
«Το νιώθω σαν φίλο» υποστηρίζουν
Λειτουργεί με φως και φέρει ελληνική σφραγίδα
Τα πειράματα βασίστηκαν σε εκδόσεις εμπορικά διαθέσιμων chatbots
Στο αφιέρωμά του ξεχωρίζει και πέντε ανθρώπους που αναμένεται να ξεχωρίσουν το 2026
Ο Τζένσεν Χουάνγκ εργάζεται αδιάκοπα παρά το γεγονός ότι η εταιρεία του έγινε η πολυτιμότερη στον κόσμο
Η Κίνα προκαλεί Google και OpenAI - Ανοιχτό σε όλους το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης
Η νέα λειτουργία του Wrapped δείχνει πόσο νέοι ή μεγάλοι είναι οι χρήστες βάσει μουσικών συνηθειών
Στις δοκιμές που έγιναν οι ερευνητές κατάφεραν να ανταλλάξουν ακόμη και γυμνό υλικό
Kαθώς πλέον ανταγωνίζεται μια ανεξάντλητη ποσότητα περιεχομένου που παράγεται μαζικά, γρήγορα και σχεδόν δωρεάν
Τα βίντεο, καλοφτιαγμένα και πειστικά, παραπλανούν ανυποψίαστους χρήστες
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Η κυκλοφορία του Black Ops 7 απογοήτευσε, με πτώση πωλήσεων και λιγότερους ενεργούς παίκτες
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
...και τα βρίσκουμε στα ρούχα μας ή ακόμα και μέσα στον κάδο και στα λοιπά τμήματα της συσκευής
Συνομιλία με έναν φιλόσοφο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.