Σεξ

Safe sex στον πεζόδρομο της Ερμού

Ένα interactive πάρτι, μια πρωτοβουλία για ασφαλές σεξ με πολλή μουσική, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εκστρατείας για την καταπολέμηση του ιού HIV και του AIDS

4168-35217.jpg
Λένα Χουρμούζη
ΤΕΥΧΟΣ 251
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
38884-87546.jpg

Οι πρώτοι ήχοι ξεχύνονται από τα ντεκ στις πέντε το απόγευμα. Τρίτη 31 Μαρτίου βρίσκομαι στον πεζόδρομο της Ερμού σ’ ένα πάρτι κανονικό, όπου όλα παίζουν. Μουσική, φωτογραφίες, βίντεο αρτ, ωραίος κόσμος, ανοιξιάτικός καιρός, ελαφριά ρούχα, χαλαρή ατμόσφαιρα και δωρεάν προφυλακτικά, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!

n

Η Ειρήνη Δούκα και η υπόλοιπη παρέα των C:Real, η βρετανική glam pop των Matisse, η Ανδριάννα Μπάμπαλη, ο Χρήστος Χατζηνάσιος, οι Gad και ο Μύρων Στρατής ποζάρουν στον κόκκινο καναπέ σε σχήμα χειλιών για να πουν: «Ναι στο ασφαλές σεξ». Κάθε φωτογραφία και ένα μήνυμα για την εκστρατεία. Από τα ηχεία οι Word of Mouth καλούν τον κόσμο στο πάρτι, αναπαράγοντας ήχους σεξ. Με ήχο και εικόνα επένδυσαν την εκδήλωση οι Vjs του MTV, Ναυσικά και Άλεξ, ενώ στα ντεκ φιλοξενούνται μουσικοί παραγωγοί από διάφορα ραδιόφωνα της πόλης. Όλος ο καλλιτεχνικός κόσμος έσπευσε στον πεζόδρομο της Ερμού αφιλοκερδώς. Σε αυτό το interactive πάρτι, μια πρωτοβουλία για ασφαλές σεξ με πολλή μουσική, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εκστρατείας για την καταπολέμηση του ιού HIV και του έιτζ, μετρούσε πάνω από όλα η συμμετοχή. Και φυσικά η φωνή της πόλης, η ATHENS VOICE, ως χορηγός επικοινωνίας δεν θα μπορούσε να λείπει. Υπολογιστές με οθόνες touch screen στήθηκαν μπροστά από το “The Body Shop” και ο κόσμος έστελνε το δικό του μήνυμα για την εκστρατεία στην ιστοσελίδα www.yestosafesex.com. «Στην ιστοσελίδα εμφανίζονται οι χώρες που συμμετέχουν στην εκστρατεία. Σήμερα η Ελλάδα μπήκε στο χάρτη της εκστρατείας κατά του έιτζ» μας λέει ο Γιώργος Φραγκάκης, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ του MTV Hellas.

Με αφορμή το πάρτι, το “The Body Shop” παρουσιάζει το Tantalising Lip Butter. Ένα νέο, ευαισθητοποιημένο προϊόν, το οποίο, όπως μαθαίνω, θα κυκλοφορήσει για περιορισμένη χρονική διάρκεια και τα έσοδα από τις πωλήσεις θα καταλήξουν κατευθείαν στο ταμείο του ιδρύματος Staying Alive. Μια μη κερδοσκοπική οργάνωση του MTV, η οποία εδώ και δέκα χρόνια ασχολείται αποκλειστικά με την ενημέρωση των νέων για το έιτζ. Εξάλλου, τα μισά και πλέον νέα κρούσματα του ιού HIV αφορούν νέους ηλικίας από 15 έως 24 ετών. Εκτός από την ενημέρωση και τη σωστή πρόληψη, στόχος του Staying Alive είναι η εξεύρεση κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση οργανώσεων με περιορισμένους πόρους. Μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί παγκοσμίως τρία εκατομμύρια δολάρια. Το “The Body Shop” συμμετέχει για τρίτη χρόνια σε αυτή την εκστρατεία. «Φέτος, όμως, έχουμε τη χαρά να συνεργαζόμαστε με το MTV Hellas» διευκρινίζει η Θάλεια Καζάζογλου, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρείας καλλυντικών. «Στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε την αγοραστική μας δύναμη σ’ ένα θέμα που μας αφορά όλους και κυρίως τους νέους». 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ