Αυτοκινηση

Όταν η BMW «αποχαιρέτησε» τον CEO της Mercedes Ντίτερ Ζέτσε

Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Όταν η BMW «αποχαιρέτησε» τον CEO της Mercedes Ντίτερ Ζέτσε
© EPA/DANIEL JOUBERT

BMW – Mercedes: Η viral «αβροφροσύνη» της αυτοκίνησης που έγινε case study

Το 2019, η αποχώρηση του Ντίτερ Zέτσε από την ηγεσία της Mercedes-Benz ύστερα από 49 χρόνια στην εταιρεία δεν σηματοδότησε μόνο το τέλος μιας εποχής στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Έγινε αφορμή και για μία από τις πιο επιτυχημένες και comment-worthy διαφημιστικές κινήσεις της δεκαετίας — και μάλιστα από τον μεγάλο ανταγωνιστή, τη BMW.

Η BMW δεν επέλεξε να «χτυπήσει» επικοινωνιακά τον ιστορικό επικεφαλής της Mercedes. Αντίθετα, κυκλοφόρησε ένα ολιγόλεπτο βίντεο–φόρο τιμής, χτισμένο γύρω από έναν ηθοποιό που θύμιζε εντυπωσιακά τον Zέτσε. Στο σποτ βλέπουμε τον «παραιτηθέντα CEO» να ολοκληρώνει την τελευταία του μέρα: παραδίδει την κάρτα πρόσβασης, κατεβαίνει το κτίριο της εταιρείας, χαιρετά τους εργαζομένους και επιστρέφει στο σπίτι του για να αρχίσει τη ζωή «μετά το γραφείο».

Η ανατροπή έρχεται στο γκαράζ. Εκεί όπου ο πρωταγωνιστής αντικρίζει όχι μια Mercedes, αλλά μια BMW i8. Το μήνυμα που εμφανίζεται στο τέλος:

«Free at last.»

Μια φράση που έπαιξε σε παγκόσμια media και social, διαβάστηκε ως παιχνιδιάρικη «σπόντα» αλλά ταυτόχρονα ως μια κομψή αναγνώριση της πορείας και της σημασίας του Ζέτσε για την αυτοκινητοβιομηχανία. Το βίντεο της BMW έγινε viral αμέσως, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια views και σχόλια που εξήραν το χιούμορ της εταιρείας και την ικανότητά της να μετατρέπει τον ανταγωνισμό σε επικοινωνιακό πλεονέκτημα.

Retirement is about exploring your wide open future.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY