- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Χάρμα οφθαλμών το νέο Citroen C3
Με φόντο τα εμβληματικά αθηναϊκά graffiti ανακαλύπτουμε το γαλλικό supermini
Citroen C3: πιο αναγνωρίσιμο, πιο άνετο, πιο προηγμένο τεχνολογικά
Τι είναι
Το νέο Citroen C3 είναι το τέταρτης γενιάς supermini της μάρκας που έρχεται με ένα σωρό νεωτερισμούς και τιμές-πρόκληση!
Διαθέτει εξοπλισμό και άνεση που συγκρίνεται μόνο με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Fast Info
Το μοντέλο που τον ανταγωνισμό και την Ελληνική αγορά αυτοκινήτου, με τιμή εκκίνησης από 17.300 ευρώ
Μέχρι στιγμής, πριν καν κυκλοφορήσει στις εκθέσεις της Ευρώπης έχει λάβει περισσότερες από 50.000 παραγγελίες!
Η Citroen για μία ακόμα γενιά διαφοροποίησε αισθητικά το εντελώς νέο C3 και του έδωσε προσωπικότητα και τεχνολογίες, το εξόπλισε με διαφορετικά κινητήρια σύνολα ώστε να μπορεί να το αποκτήσει οποιοσδήποτε θέλει χωρίς εκπτώσεις και συμβιβασμούς.
Με κάθε νέα γενιά του C3, η Citroёn ταράζει πραγματικά τα νερά της αγοράς προσφέροντας ένα καινοτόμο μοντέλο, διατηρώντας τα γνώριμα ποιοτικά χαρακτηριστικά της μάρκας, μεταξύ των οποίων τη ιδιαίτερη σχεδίαση, την απαράμιλλη άνεση και τον πλούσιο εξοπλισμό.
Μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί πάνω από 5,6 εκατομμύρια μονάδες του C3.
Design
Τετραγωνισμένες αναλογίες και Pop Culture σχεδιαστική προσέγγιση.
Το νέο, μεγάλο σήμα (το οποίο με τη σειρά του είναι εμπνευσμένο από το αρχέτυπο του 1919 και αποτίνει φόρο τιμής στον André Citroen, ιδρυτή της εταιρίας) αποτελεί την ταυτότητα του μοντέλου, με το μοτίβο του σήματος να βρίσκεται επίσης διακριτικά στους προφυλακτήρες, την πέμπτη πόρτα, αλλά και τους θόλους.
Οι θόλοι των τροχών είναι βαμμένοι σε μαύρο χρώμα και ενισχύουν την crossover φιλοσοφία που θέλει να δώσει στο μοντέλο της η Citroen.
Mε μήκος 4,01 μ., το νέο Citroёn C3 είναι σχεδόν 2 εκ. μεγαλύτερο σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Παραμένει το ίδιο συμπαγές για μεγαλύτερη ευελιξία (κύκλος στροφής 10,6 μ.), πιο εύκολους ελιγμούς και ευκολία στο παρκάρισμα.
Το νέο C3 έχει απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 20 εκ. (16,3 εκατοστά για το ё-C3), κάτι που διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο από το όχημα, προσφέροντας μία πιο άνετη οδήγηση, ειδικά στα ανώμαλα οδοστρώματα τα οποία συναντώνται συχνά κατά την οδήγηση σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον.
Δυνατότητα εξατομίκευσης επιλέγοντας ανάμεσα από μία σειρά μοντέρνων διακοσμητικών Color Clips τα οποία μπορείτε να αλλάζετε η να συνδυάζετε μεταξύ τους ανά πάσα στιγμή και όπως εσείς επιθυμείτε χάρη στο ειδικό εργαλείο. Βρίσκονται στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα και πίσω από το δεύτερο παράθυρο.
Το νέο C3 είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις: You!, Plus, Max
Εσωτερικό
Το εμπρός τμήμα της καμπίνας των επιβατών έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι απλό, ζεστό και εργονομικό προκειμένου να προσφέρει μία αίσθηση ηρεμίας και γαλήνης, για αυτό και η Citroen το ονομάζει C-Zen Lounge Concept.
Αυτό επιτυγχάνεται πρωτίστως μέσα από ένα μινιμαλιστικά σχεδιασμένο ταμπλό, το οποίο εκτείνεται οριζόντια και είναι διαιρεμένο σε δύο διακριτά επίπεδα, ενώ η απουσία ενός παραδοσιακού πίνακα οργάνων είναι μία πραγματική καινοτομία για το άνω τμήμα του ταμπλό.
Διακοσμητική λωρίδα Ultra Blue ή Gris Siderite στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών.
Το νέο C3 διατίθεται, για πρώτη φορά, με ένα ανανεωμένο Head-Up Display, και η καινοτομία αυτή συνδυάζεται με ένα νέο πολυλειτουργικό τιμόνι, μικρότερο σε μέγεθος και πολύ πιο εύκολο στο χειρισμό.
Το νέο C3 είναι ακόμα πιο «συνδεδεμένο» προσφέροντας δύο επίπεδα infotainment τα οποία διευκολύνουν τη γρήγορη πρόσβαση σε ευφυή και χρήσιμα χαρακτηριστικά.
Μέσω της εφαρμογής My Citroën App υπάρχει άμεση πρόσβαση σε e-Calls, στη Citroën Assistance, σε υπηρεσίες τηλεσυντήρησης καθώς επίσης και σε ένα ψηφιακό εγχειρίδιο χρήσης.
Η βασική έκδοση "You", προσφέρεται με ένα Smartphone Station το οποίο περιλαμβάνει μια ενσωματωμένη βάση για smartphone η οποία, χάρη στην wireless τεχνολογία NFC (Near Field Communication), επιτρέπει στον οδηγό να συνδέσει τη συσκευή του και μέσω της εφαρμογής My Citroen, το smartphone του να μετατραπεί στο επίκεντρο της ψηφιακής οδηγικής του εμπειρίας.
Ακόμα πιο ευρύχωρο εσωτερικό με μεγαλύτερους χώρους για τα πόδια, το κεφάλι και τους αγκώνες για τους πίσω επιβάτες για επιπλέον άνεση.
Ο χώρος αποσκευών είναι γενναιόδωρος φτάνοντας στα 328 λίτρα, η χωρητικότητα του οποίου μπορεί να αυξηθεί χάρη στην προσαρμοστικότητα του πίσω καθίσματος, τα οποίο αναδιπλώνεται σε διάταξη 60/40 και δίνει χώρο φόρτωσης 1180 λίτρων.
Ενδεικτικό της εργονομικής σχεδίασης του αυτοκινήτου είναι ότι το πλάτος του χώρου αποσκευών είναι 1 μέτρο.
Ως τεχνολογικά σύγχρονο αυτοκίνητο το νέο C3 προσφέρει όλα τα σύγχρονα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και συνολικής ασφάλειας.
Επιπρόσθετα, το νέο Citroёn C3 εξοπλίζεται με τα νέας γενιάς, και επανασχεδιασμένα αποκλειστικά για το νέο C3, καθίσματα Advanced Comfort με επιπρόσθετο αφρώδες υλικό, άλλη μια μοναδική καινοτομία της Citroёn.
Στον δρόμο
Ο υποψήφιος αγοραστής έχει στην διάθεσή του 3 διαφορετικές επιλογές, η κάθε μία δίνοντας την δική της τεχνολογική προσέγγιση.
Ως μία εισαγωγική επιλογή, το νέο Citroën C3 προσφέρεται με τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1.2 Turbo με ισχύ 100 ίππων, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Μαζί με την βενζινοκίνητη 1.2 Turbo 100hp έκδοση, το νέο C3 προσφέρεται για πρώτη φορά με υβριδικό κινητήριο σύστημα με μπαταρία ιόντων λιθίου 48V που επιτρέπει έως και 50% αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης εντός των αστικών κέντρων. Συνδυάζεται με ένα νέο εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο ë-DCS6 διπλού συμπλέκτη, με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ë-Motor 21 kW
Τέλος, ο νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο ё-C3 -με τον κινητήρα των 113 ίππων και το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων- χρησιμοποιεί μια μπαταρία 44 kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate) για να προσφέρει έως και 326km αυτονομία, ενώ η δυνατότητα ταχείας φόρτισης επιτυγχάνει επαναφόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας σε μόλις 26 λεπτά.
Για πρώτη φορά το νέο C3 υιοθετεί την ανάρτηση Advanced Comfort με υδραυλικά «μαξιλάρια» προοδευτικής απόσβεσης (Progressive Hydraulic Cushions) η οποία αποτελεί και αποκλειστικότητα της μάρκας.
Σε αντίθεση με ένα συμβατικό σύστημα ανάρτησης το οποίο χρησιμοποιεί αμορτισέρ, ελατήρια και μηχανικά στοπ, η λύση της Citroën προσθέτει δύο υδραυλικά στοπ, ένα για συμπίεση και ένα για αποσυμπίεση.
Τιμές
Τιμή εκκίνησης από 17.300 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 Turbo 100 hp.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.