- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Επιβίωση σε ακραίες οδηγικές και καιρικές συνθήκες για το πλήρωμα του Ford Car Center
Η Ειδική Διαδρομή Άγιοι Θεόδωροι δυσκόλεψε εξαιρετικά τα πληρώματα όλων των κατηγοριών
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 - 2η μέρα: Το πλήρωμα του Ford Car Center, Νώντας Καρανικόλας και Γιώργος Κακαβάς, πέτυχε τον πρώτο του στόχο.
Ο Νώντας Καρανικόλας και ο Γιώργος Kακαβάς με το Ford Fiesta Rally2 του Ford Car Center, ολοκλήρωσαν την εξαντλητική δεύτερη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, και πέτυχαν τον πρώτο τους στόχο που ήταν να επιστρέψουν στη Λαμία χωρίς ιδιαίτερες ζημιές στο αυτοκίνητο.
Η Ειδική Διαδρομή Άγιοι Θεόδωροι, η οποία διεξήχθη μάλιστα δύο φορές, αποδείχθηκε ότι ήταν αυτή που δυσκόλεψε εξαιρετικά τα πληρώματα όλων των κατηγοριών στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Ευχή όλων, να μειωθούν οι ακραίες θερμοκρασίες, ώστε αγωνιζόμενοι και θεατές να απολαύσουν απρόσκοπτα μία πλήρη ημέρα δράσης και κορυφαίου ανταγωνισμού.
Η δεύτερη ημέρα δράσης στο θρυλικό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, κατά γενική ομολογία των αγωνιζομένων, παρείχε ένα γνήσιο θέαμα αντοχής και τακτικής, με τους οδηγούς να αντιμετωπίζουν τις πιο δύσκολες Ειδικές Διαδρομές του παγκόσμιου πρωταθλήματος, την ακραία ζέστη, αλλά και κακοτράχαλα οδοστρώματα που δημιουργούσαν οδικές συνθήκες που «τιμωρούν» τόσο τους ανθρώπους όσο και τα αυτοκίνητα.
Και κάπως έτσι, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις παραμένει ένα από τα πιο δύσκολα και συναρπαστικά γεγονότα στο ημερολόγιο του WRC, όπου η αντοχή, η στρατηγική και η προσαρμοστικότητα κάνουν τη διαφορά μεταξύ των διεκδικητών των επιδόσεων. Και η ATHENS VOICE είναι χαρούμενη που είναι παρούσα με τον τρόπο της στο πλευρό των Νώντα και Γιώργου.
Η δεύτερη μέρα κατέστησε σαφές ότι οποιοδήποτε λάθος ή συμβάν θα μπορούσε να αλλάξει την τύχη της πορείας μίας συμμετοχής του αγώνα και ότι η μάχη για τη επικράτηση σε όλες τις κατηγορίες, είναι πιο ανοιχτή από ποτέ.
Σε αυτές τις συνθήκες, το πλήρωμα του Ford Car Center, Νώντας Καρανικόλας Γιώργος Κακαβάς με το Fiesta Rally2 θα επιδιώξει να κινηθεί πιο γρήγορα, συνολικά, στις Ε.Δ. της τρίτης ημέρας του αγώνα. Συγκεκριμένα, το Σάββατο 28 Ιουνίου το πρόγραμμα περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές συνολικά (τρεις επαναλαμβανόμενες) που θα διεξαχθούν στη Φωκίδα και τη Φθιώτιδα.
Ευχή όλων, να μειωθούν οι ακραίες θερμοκρασίες, ώστε αγωνιζόμενοι και θεατές να απολαύσουν απρόσκοπτα μία πλήρη ημέρα δράσης και κορυφαίου ανταγωνισμού.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Νώντας Καρανικόλας και Γιώργος Κακαβάς μιλούν για τη 2η μέρα του αγώνα
Νώντας Καρανικόλας (οδηγός):
«Δεν ξεκινήσαμε καλά. Στο πρώτο πέρασμα στους Αγίους Θεοδώρους ήμασταν προσεκτικοί, ενώ στο δεύτερο κινηθήκαμε λίγο πιο γρήγορα. Το πρώτο loop των Ε.Δ. δυσκόλεψε και εμένα προσωπικά λόγω καταπόνησης και ζέστης, ωστόσο στην Θήβα ο ρυθμός μας ανέβηκε. Εκεί βρεθήκαμε πίσω από έξοδο αυτοκινήτου συναθλητών μας και σταματήσαμε να ρωτήσουμε αν είναι καλά. Συνεχίσαμε με εντολή των Κριτών και κάναμε αίτηση να μας απονεμηθεί ‘’θεωρητικός’’ χρόνος ώστε να μην πέσουμε στην κατάταξη. Στο Στείρι αισθανθήκαμε πια πιο καλά και άνετα, ενώ στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας, την Ελάτεια επιλέξαμε ασφαλή ρυθμό ώστε να επιστρέψουμε αλώβητοι στην Λαμία.
Συνολικά πήγαμε εξαιρετικά επιφυλακτικά, αλλά αυτό δεν εμπόδισε να αποκτήσει το Fiesta μας ένα κλατάρισμα και τέσσερις στραβωμένες ζάντες. Ένα ακόμα συμβάν που θέλω να σχολιάσω είναι ότι στο δεύτερο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους, κάποιοι μας πέταξαν πέτρες… Το Σάββατο ελπίζω η θερμοκρασία να είναι λίγο καλύτερη και να προσπαθήσουμε να βρούμε λίγο καλύτερο ρυθμό.»
Γιώργος Κακαβάς (συνοδηγός):
«Η περιγραφή του Νώντα για το σύνολο των Ειδικών Διαδρομών της πρώτης ημέρας, είναι απόλυτα ακριβής. Εγώ από την μεριά μου δεν θα έλεγα ότι αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα. Ο τρόπος που οδηγείται το αυτοκίνητό μας Fiesta Rally2 είναι εντελώς διαφορετικός και αυτό με ώθησε να αλλάξω κάποια τμήματα των σημειώσεών μας, Την Παρασκευή δεν διασκεδάσαμε καθόλου με τον αγώνα που κάναμε, αφού στόχος μας ήταν να διαχειριστούμε κατάλληλα τις συνθήκες και να επιστρέψουμε στην Λαμία. Το Σάββατο ελπίζουμε να πάρουμε κάτι ουσιαστικό από την χαρά του να αγωνίζεσαι σε έναν αγώνα όπως το Ακρόπολις.»
Οι υποστηρικτές
Την προσπάθεια της συμμετοχής υποστηρίζουν κορυφαίοι στο είδος τους συνεργάτες του Ford Car Center με τους οποίους η επαγγελματική συνεργασία είναι συνεχής και σε καθημερινό επίπεδο με τελικό αποτέλεσμα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του. Πρόκειται για τις εταιρείες, NBG LEASING (Εθνική Leasing-υπηρεσίες μακροχρόνιας μίσθωσης οχημάτων & απόκτησης παγίων με μίσθωση), WÜRTH (μηχανολογικός εξοπλισμός συνεργείων), eltrekka (εισαγωγή και διανομή ανταλλακτικών), DOULAKIS PARTS (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), STORE YOUR CAR (υπηρεσίες συντήρησης και αποθήκευσης ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Castrol (λιπαντικά), Quick Fit (εμπορία ελαστικών), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το Athens Voice Group.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.