- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Peugeot 208 & 2008: Συγκατοίκηση στην κορυφή των προτιμήσεων
Σταθερά ανάμεσα στα αυτοκίνητα με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα
Τα Peugeot 208 και 2008, συνδυάζοντας κομψό σχεδιασμό και τεχνολογική αρτιότητα, κερδίζουν τις εντυπώσεις
Aμφότερα best seller, στην κατηγορία των supermini και των B-SUV αντίστοιχα, τα δύο μοντέλα της Peugeot έχουν σημειώσει εξαιρετικά νούμερα πωλήσεων, κοιτάνε τον ανταγωνισμό από την κορυφή, αλλά, το κυριότερο, εδραιώθηκαν στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού ως αυτοκίνητα που αποτελούν σημείο αναφοράς: στην ποιότητα κατασκευής και κύλισης, στο design, αλλά και στην προστιθέμενη αξία.
Και τα δύο διακρίνονται για τον κομψό, μοντέρνο και ιδιαίτερα γαλλικό σχεδιασμό τους, τη γοητεία και τη μηχανική αριστεία, με το κοινό να τα κατατάσσει σταθερά ανάμεσα στα αυτοκίνητα με τις καλύτερες πωλήσεις της χώρας.
Peugeot 208
Το 208 ήταν από την αρχή αισθητικά συγκινητικό από όποια γωνία και αν το έβλεπες, ωστόσο τώρα έρχεται ανανεωμένο, με πιο ελκυστικό εμπρός μέρος και με πρόσφατη τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων Full LED.
Η γκάμα του νέου Peugeot 208 περιλαμβάνει 3 εκδόσεις εξοπλισμού –Style, Allure, GT– και 5 επιλογές κινητήρων, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης των 156 ίππων, με αυτονομία 433 χλμ., αλλά και των νέων εκδόσεων Hybrid 110 και Hybrid 145 με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, που σε οδήγηση σε αστικό περιβάλλον μπορούν να κινηθούν περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Στη βάση των επιλογών παραμένει ο βραβευμένος βενζινοκινητήρας των 100 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το εσωτερικό του νέου 208 είναι όμορφο, ποιοτικό και ενισχύεται από τις νέες υφασμάτινες ταπετσαρίες των καθισμάτων, ενώ έχει δοθεί μεγάλη προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια.
Το εμβληματικό i-Cockpit με το μικρό πολυλειτουργικό τιμόνι, που παρουσιάστηκε στην πρώτη γενιά 208, σήμερα είναι ακόμα πιο προηγμένο τεχνολογικά και εργονομικά, με δυνατότητες δικτύωσης, ενώ εξακολουθεί να παραμένε ο πυρήνας της οδηγικής απόλαυσης που προσφέρει το νέο 208. Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται ιδανικά τοποθετημένος στο ύψος των ματιών του οδηγού, διαθέτει και ψηφιακή οθόνη, ενώ η αντίστοιχη μεγάλη ψηφιακή, νέας σχεδίασης οθόνη των 10’’ στάνταρ σε όλα τα μοντέλα του νέου 208, με το ιδανικό interface, διευκολύνει τον έλεγχο των τελευταίας γενιάς συστημάτων infotainment, Peugeot i-Connect και Peugeot i-Connect Advanced.
Οι τιμές της γκάμας 208 αρχίζουν από τις 19.500 ευρώ για την έκδοση 1.2 PureTech 100 Style μετά την επιδότηση της ενέργειας Peugeot Hybrid Days.
Peugeot 2008
Το Peugeot 2008 φέρνει αέρα ανανέωσης, με περισσότερη κομψότητα και εντυπωσιακή σχεδίαση, ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης και κορυφαία ενημέρωση χάρη στο πρωτοποριακό i-Cockpit 3D. Δεν είναι βέβαια μυστικό ότι η επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου οφείλεται και στο E-2008, το οποίο υπήρξε πρωτοπόρος στον εξηλεκτρισμό της κατηγορίας από το 2019, με την παραγωγή του να έχει καταγράψει πάνω από 75.000 μονάδες. Με το νέο 2008, η Peugeot συνεχίζει να ενισχύει την τεχνολογική και αιλουροειδή της ταυτότητα, και ένα από τα βασικά στοιχεία της σχεδιαστικής δουλειάς είναι η διάταξη της εμπρός πλευράς, η οποία ενισχύει την υπογραφή των 3 ονύχων.
Στο κορυφαίας ποιότητας πρωτοποριακό i-Cockpit 3D διακρίνουμε νέο design στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10’’ και 3D απεικόνιση, καθώς και κεντρική οθόνη αφής 10’’ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των λειτουργιών του ηχοσυστήματος και του τηλεφώνου ή της τελευταίας γενιάς των συστημάτων ψυχαγωγίας Peugeot i-Connect και i-Connect Advanced.
Στην γκάμα του 2008 περιλαμβάνονται επιλογές κινητήρων βενζίνης, υβριδικών συνόλων αλλά και αμιγής ηλεκτροκίνηση. Συγκεκριμένα ο εισαγωγικός κινητήρας είναι 3-κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1.2 PureTech 100, με ισχύ 100 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το μεγάλο όμως βήμα το κάνει το νέο υβριδικό σύνολο 1.2 Hybrid 145 ίππων με αυτόματο κιβώτιο e-DCS6 και μέση κατανάλωση από 4,9 λίτρα /100 χλμ., κάτι που απορρέει από την 20% μείωση στην κατανάλωση καυσίμου, ενώ στην πόλη πάνω από το 50% της οδήγησης είναι ηλεκτρικό.
Η είδηση βέβαια είναι ότι το νέο E-2008, πρωτοπόρος στην αγορά των 100% ηλεκτρικών Β-SUV, εφοδιάζεται με νέο ηλεκτροκινητήρα. Οι αυτονομίες κυμαίνονται από 400 έως 406 χλμ. (το 156 ίππων), με τη νέα μεγαλύτερη μπαταρία.
Οι τιμές της γκάμας 2008 αρχίζουν από τις 22.700 ευρώ για την έκδοση 1.2 PureTech 100 Style και 23.900 ευρώ για την αντίσοιχη υβριδική έκδοση των 145 ίππων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.