- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Honda Jazz Crosstar e:HEV: Mια ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία των supermini
Ποιότητα και εμπειρία οδήγησης που ξεπερνούν τα καθιερωμένα
Το Honda Jazz Crosstar e:HEV, η τέταρτη γενιά του Jazz, συνδυάζει ποιότητα, τεχνολογία και ασφάλεια σε compact διαστάσεις
Η Honda είναι γνωστή για την εστίασή της στα συστήματα ασφαλείας και την καινοτομία, και οι πολλές εφευρέσεις της έχουν γίνει βιομηχανικά πρότυπα κι έχουν σώσει αμέτρητες ζωές σε όλο τον κόσμο.
Αν και ο βασικός λόγος να αποκτήσει κάποιος ένα Jazz είναι η λέξη αξιοπιστία, που τοποθετείται δικαίως δίπλα σε αυτή του ονόματος Honda, εντούτοις υπάρχουν και αρκετοί άλλοι λόγοι για τους οποίους κάποιος θα μπορούσε να επιλέξει ένα Honda Jazz Crosstar.
Το νέο Jazz, στην τέταρτη γενιά του, είναι ένα supermini που δεν κάνει καμία παραχώρηση σε ποιότητα, τεχνολογία και ασφάλεια. Αντιπροσωπεύει πλήρως τη φιλοσοφία της Honda, προσφέροντας σε compact διαστάσεις την εμπειρία οδήγησης και την ποιότητα κατασκευής που βρίσκουμε συνήθως σε μεγαλύτερες κατηγορίες.
Μάλιστα η σχεδίαση του Crosstar παραπέμπει σε μια ελαφρώς πιο δυναμική και adventure εμφάνιση σε σχέση με το standard Jazz, χάρη σε στοιχεία όπως οι προστατευτικές ποδιές και οι ράγες οροφής. Είναι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει την πρακτικότητα με μια πιο μοντέρνα και ελκυστική αισθητική, που απευθύνεται σε χρήση από τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη, μέχρι κάποια εκδρομή με ήπιους χωμάτινους δρόμους.
Το Jazz μάς έγινε γνωστό για το ευρύχωρο εσωτερικό του και την ευελιξία του, ενώ η κεντρική οθόνη αφής HMI 9” και η TFT 7” του πίνακα οργάνων –που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό– είναι απλές και ευανάγνωστες. Το εσωτερικό των ανανεωμένων Jazz και Jazz Crosstar έχει επίσης αναβαθμιστεί με νέα υλικά επιφανειών και επιλογές καθισμάτων που διατηρούν τη μοντέρνα μινιμαλιστική αισθητική. Οι πίσω θέσεις, γνωστές και ως Magic Seat, προσφέρουν πολλαπλούς τρόπους διάταξης του χώρου, καθιστώντας το ιδανικό για μεταφορά αντικειμένων διαφόρων μεγεθών, ενώ διαθέτει χώρο αποσκευών 304 λίτρων, με τη χωρητικότητα να μπορεί να αυξάνεται στα 1.205 λίτρα με τα πίσω καθίσματα κατεβασμένα.
Τεχνολογίες και ασφάλεια κορυφαίου επιπέδου
Το Jazz Crosstar αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία των supermini, που ξεπερνά τα καθιερωμένα, ενσωματώνοντας πλεονεκτήματα και τεχνολογίες τις οποίες συναντάμε στα μεγαλύτερα μοντέλα της Honda. Πέρα από τα ήδη γνωστά και εμφανή χαρακτηριστικά του, όπως η προηγμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV, το Crosstar διακρίνεται για την αναβαθμισμένη του τεχνολογική βάση.
Βασίζεται δε στην ίδια πλατφόρμα με το μεγαλύτερο Honda HR-V, κάτι που έχει συντελέσει καθοριστικά στη συνολική αναβάθμιση του μοντέλου. Σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές, υπάρχει σημαντικό ποιοτικό και τεχνολογικό άλμα, ενώ όλα τα συστήματα προέρχονται από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Honda. Ανάμεσα σε αυτά, το υβριδικό σύστημα, το σύστημα διεύθυνσης, η ανάρτηση, καθώς και διάφορα συστήματα άνεσης και υποστήριξης.
Το νέο Jazz Crosstar προσφέρει ένα από τα κορυφαία και πιο ολοκληρωμένα πακέτα ασφάλειας στην κατηγορία του. Για του λόγου το αληθές, ενσωματώνει την κορυφαία σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού Honda Sensing, που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ το σύστημα SRS περιλαμβάνει 10 αερόσακους, με την προσθήκη του μπροστινού κεντρικού αερόσακου (πρώτο supermini που τοποθετήθηκε στην αγορά) και τους πίσω πλαϊνούς. Επίσης, η λειτουργία Traffic Jam Assist έχει αναβαθμιστεί και διαθέτει υποστήριξη του τιμονιού από 0 km/h, μειώνοντας την επιβάρυνση του οδηγού εν μέσω της κυκλοφορίας.
Στον δρόμο
Η Honda εξελίσσει συνεχώς τη βραβευμένη της τεχνολογία e:HEV, αξιοποιώντας την εμπειρία άνω των 20 ετών στον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη βελτιστοποίηση υβριδικών συστημάτων κίνησης. Το Jazz έγινε το πρώτο μοντέλο της Honda με προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης που πωλείται αποκλειστικά σε όλη την Ευρώπη, όταν παρουσιάστηκε το 2020, ενώ το σύστημα κίνησης e:HEV του νέου Honda Jazz / Jazz Crosstar προσφέρει αυξημένη μέγιστη ισχύ με βελτιωμένη επιτάχυνση και πιο πολιτισμένη λειτουργία.
Η συνολική ισχύς του συστήματος κίνησης ανέρχεται στους 122 ίππους και αυτό επιτυγχάνεται μέσω της αύξησης της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα κατά 10kW, ενώ και η ισχύς του βενζινοκινητήρα έχει επίσης αυξηθεί στους 107 ίππους, τιμές που μας δίνουν κατανάλωση καυσίμου από 4,5 l/100km στο Jazz.
Τέλος, το εξαιρετικό πλαίσιο προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης σε αυτοκινητόδρομους αλλά και σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, αφού με την ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος προσφέρει επιπλέον πρακτικότητα για ελαφρώς πιο δύσβατους δρόμους ή για πιο εύκολη πρόσβαση σε ψηλότερα σημεία.
Τιμές
Οι τιμές της γκάμας Jazz e:HEV αρχίζουν από τις 25.490 ευρώ και για το Jazz Crosstar e:HEV από τις 28.970 ευρώ, ενώ παρέχεται εργοστασιακή εγγύηση 5 χρόνων ή 100.000km (όποιο από τα δύο έρθει πρώτο) για το υβριδικό σύστημα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.