- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Le Mans 24 - Ανταπόκριση της Athens Voice: 1η και 2η θέση για τη Ferrari με 5 ώρες να απομένουν
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Le Mans 24: Ανταπόκριση της ATHENS VOICE και η Ελένη Χελιώτη βρίσκονται στον θρυλικό αγώνα αυτοκινήτων
Η νύχτα υπήρξε ιδιαίτερα σκληρή στο φετινό 24 Hours Le Mans καθότι ο αγώνας ουσιαστικά μπήκε σε «παύση» για σχεδόν 6 ώρες στο σύνολο, αρχικά για 1,5 ώρα λόγω του ατυχήματος που έλαβε χώρα όταν το #15 BMW του Dries Vanthoor έπεσε σε μια μπαριέρα η οποία χρειάστηκε επισκευή, και μετά για κάτι παραπάνω από 4 ώρες (μεταξύ 4 και 8 το πρωί) λόγω έντονης βροχόπτωσης. Ο αγώνας βρισκόταν τότε στην 13η ώρα του.
Le Mans 24: 1-2 για τη Ferrari με 5 ώρες να απομένουν
Οι οδηγοί κουράστηκαν ιδιαιτέρως κατά την πολύωρη αυτή διαδικασία όπου απλά ακολουθούσαν το safety car σε πολύ χαμηλή ταχύτητα χωρίς δυνατότητα να μπούνε στα pits εκτός και αν υπήρχε άμεση ανάγκη. Στην ομάδα της Toyota Gazoo Racing o Hirakawa αντικατέστησε τον Hartley καθότι ο τελευταίος παραπονέθηκε για κράμπα στα πόδια. Εκείνες τις ώρες 2ος στην κατάταξη ήταν το #6 Porsche Penske Motorsport με οδηγό τον Laurens Vanthoor, και στην 3η θέση η Ferrari AF Corse.
Στην 4η θέση βρισκόταν το #7 Toyota το οποίο κατάφερε να αποφύγει μια ποινή για ένα λάθος στα pit stop όταν ο Nyck De Vries, ο οποίος αντικατέστησε τον Jose Maria Lopez, ξαναμπήκε στην πίστα σε λάθος σειρά των safety cars (υπήρχαν 3 safety cars τα οποία κατεύθυναν τα αυτοκίνητα). O Robert Kubica βρισκόταν στην 5η θέση με το #83 Ferrari αφού έλαβε ποινή 30 δευτερολέπτων stop-and-go λόγω του ατυχήματος που προκάλεσε με το #15 BMW.
Με τον καιρό να «ανοίγει», τον ήλιο να βγαίνει και τις συνθήκες στην πίστα να καλυτερεύουν και να σταθεροποιούνται, το μόνο σίγουρο είναι ότι για τις επόμενες 5 ώρες που απομένουν θα αγωνιστούν όλοι στο έπακρον. Η Ferrari θα κάνει ότι περνάει από το χέρι της να κατακτήσει το Le Mans για ακόμα μια φορά, και η Toyota να επανέλθει εκεί που ήταν για χρόνια. Η Porsche, η οποία τώρα βρίσκεται στην 4η θέση με το #6 και η οποία ήταν η «αγαπημένη» πρόβλεψη πολλών για τη νίκη…είναι αρκετά κοντά αλλά σίγουρα όχι εκεί που θα ήθελε.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.