- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Η Athens Voice στο Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Εξαιρετική επίδοση -μετά προβλημάτων- για τους Καρανικόλα - Κακαβά
Με το Ford Fiesta του Car Center - Στο τέλος της τρίτης ημέρας παραμένουν πρώτοι μεταξύ των Ελλήνων στην κατηγορία Rally 3 και έκτοι στην γενική κατάταξή της
Ράλλυ Ακρόπολις 2023 - Μέρα 3η: Τρία κλαταρισμένα ελαστικά, ανέκοψαν τον ρυθμό των Νώντα Καρανικόλα - Γιώργου Κακαβά
Θα μπορούσε να περιγράψει κάποιος την εξέλιξη της τρίτης ημέρας του Ράλλυ Ακρόπολις, σαν ένα «Σκωτσέζικο ντους» για το πλήρωμα του Car Center…
Μόλις οι Νώντας Καρανικόλας - Γιώγος Κακαβάς ανέβαζαν ρυθμό με το Ford Fiesta Rally 3 κάνοντας απόλυτα ανταγωνιστικούς χρόνους στη γενική κατάταξη της κατηγορίας Rally, αυτό που στην αγωνιστική διάλεκτο περιγράφεται «με όλους μέσα», για να υποδηλώσει τη δυσκολία ενός εγχειρήματος αλλά και το μέγεθος μιας επίδοσης, ερχόταν ένα κλαταρισμένο ελαστικό να ανακόψει τον ρυθμό τους.
Και μετά πάλι από την αρχή…
Για να φτάσουμε έτσι στο τέλος της ημέρας, όπου μετά από μία πραγματικά κορυφαία εμφάνιση, που έχει στο ενεργητικό της εξαιρετικούς χρόνους στις Καρούτες (2ο χρόνο γενικής και 4ο γενικής στην Rally 3 στο πρώτο και δεύτερο πέρασμα αντίστοιχα), όπως και τον 3ο χρόνο στη γενική κατάταξη της κατηγορίας Rally 3 στην Ε.Δ. Παύλιανη 1!
Τη συμμετοχή #53 των Νώντα Καρανικόλα-Γιώργου Κακαβά υποστηρίζουν, ως Μεγάλος Χορηγός το CAR CENTER (εμπορία/service/κάθετη υποστήριξη αυτοκινήτων Ford), οι εταιρείες ΕΛΤΡΕΚKΑ - Castrol (eltrekka διανομή λιπαντικών), STORE YOUR CAR (συντήρηση ιστορικών και συλλεκτικών αυτοκινήτων), Total Pack (car parts & accessories) και Doulakis Parts (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το ATHENS VOICE media group.
Ο Νώντας Καρανικόλας είπε:
«Αρχικά να αναφέρω ότι οι Ειδικές Διαδρομές της περιοχής, εννοώ στην Φθιωτιδοφωκίδα, είναι το είδος των διαδρομών που εμπνέει και με ωθεί στο να αποδίδω καλύτερα σε κάθε επίπεδο. Οπότε ναι, η “τριπλέτα” των Ε.Δ. Παύλιανη, Καρούτες, Ελευθεροχώρι είναι ένα δείγμα της σημερινής μας επίδοσης στον αγώνα γενικότερα. Αυτό βέβαια έχει να κάνει με την οδηγική ευχαρίστηση, χωρίς να αποκλείει τις δυσκολίες και τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα πλήρωμα. Και εμείς δε αποτελέσαμε εξαίρεση, αφού είχαμε συνολικά τρία κλαταρίσματα. Ήταν η ημέρα που αποδείχθηκε ότι ο αγώνας παραμένει πολύ σκληρός, τόσο μάλιστα που να αγγίζει τα όρια της επιβίωσης. Στο τελευταίο σκέλος θα πιέσω όσο περισσότερο μπορώ.»
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.